staszek555 Napisano 9 września 2019 Udostępnij #1 Napisano 9 września 2019 Hej, przymierzam się do wykończenia mieszkania w stanie deweloperskim, które kupiłem. Chcę to wykonać maksymalnie swoimi siłami. Nie mam za bardzo doświadczenia i liczę się z tym, że może nie będzie najpiękniej ale o ile to możliwe, chciałbym uniknąć błędów wykonawczych. Sporo widziałem już porad w sieci ale nie na wszystko znajduję odpowiedź. Jeśli można, prosiłbym o poradę w wykończeniu balkonu. Balkon jest o wymiarach ok. 5m x 1,2m. Tak jak na zdjęciu jest tam hydroizolacja ale po deszczu zauważyłem problem. Spad jest źle zrobiony i woda zalega kałużami. Chciałbym to poprawić zaprawą wyrównującą np. Atlas ZW 330 albo ZW 50 (takie info znalazłem że są ok). Moje wątpliwości: Czy na hydroizolacje można kłaść taką zaprawę? A następnie na to, (jeśli potrzeba, kolejną hydroizolację w płynie?), klej do płytek i płytki. Czy zaprawa wyrównująca nie odklei się lub odparzy od hydroizolacji? Poziom będę wyprowadzał na długości 2,5m na obie strony balkonu. Niestety tylko tam są odpływy. Prosiłbym o sugestie. Pozdrawiam Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 9 września 2019 Udostępnij #2 Napisano 9 września 2019 Spadek powinien być na zewnątrz balkonu a nie na boki, czyli spadek od ściany?drzwi balkonowych do krawędzi balkonu tej o dł 5 m. Link do komentarza
staszek555 Napisano 9 września 2019 Autor Udostępnij #3 Napisano 9 września 2019 3 minuty temu, mhtyl napisał: Spadek powinien być na zewnątrz balkonu a nie na boki, czyli spadek od ściany?drzwi balkonowych do krawędzi balkonu tej o dł 5 m. Dłuższa - frontowa krawędź balkonu jest zabudowana. Nie ma możliwości odprowadzania wody. Tylko bo bokach są barierki. Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 9 września 2019 Udostępnij #4 Napisano 9 września 2019 To ktoś odwalił kaszanę, ale dla polepszenia dyskusji aby wiadomo o czym mówimy zrób fotki tego balkonu aby nie było niepotrzebnych rozbieżności. Link do komentarza
Recommended Posts