Skocz do zawartości

wykończenie krawędzi ciętej g-k


Recommended Posts

Napisano
Cześć, remont mieszkania trwa, a w salonie powstała konstrukcja dekoracyjna sufitu podwieszanego jak na zdjęciu poniżej:

(dodatkowo kilka profili poprzecznych na dolnej części żeby usztywnić konstrukcję.
Mam pytanie o wykończenie krawędzi ciętej płyty g-k, na załączonej grafice jest narożnik aluminiowy (w zasadzie pół-narożnik). Otóż mam listwy typu J (jak poniżej), czy mogę je wykorzystać do zamknięcia tej krawędzi? Czy ktoś próbował takiego rozwiązania, i jak ewentualnie to wtedy zrobić? Czy po założeniu takiej listwy normalnie ją zaciągnąć gładzią?

Gość mhtyl
Napisano
Nie takich jak pokazujesz bo schrzanisz całą konstrukcje wizualne.
Kątownik aluminiowy jak poniżej nadaje się do tego celu aby uzyskać zadowalający efekt.
Napisano
Dzięki za odpowiedź, ja wlasnie chciałem dawać takie kątowniki jak pokazujesz, no prawie, bo są tez takie z jedna strona krótszą, ale tak sie stało ze akurat takie pcv jak pokazałem mam, ba nawet mi ktoś doradził je zakładać, ale miałem watpliwości i dlatego stworzyłem ten wątek
Gość mhtyl
Napisano
Zapewne wiesz, że te aluminiowe kątowniki wtapia się w masę szpachlową a nie zostawia na wierzchu.
Napisano
Si senior, za to te plastikowe po założeniu i nie za ciągnięciu wyglądają bardzo tak sobie, a zaciągnąć je na "gładko" to raz że one są dość grube, a dwa ze boje sie żeby ma krawędzi tego plastiku nie pękała gładź
Gość mhtyl
Napisano
Cytat

Si senior, za to te plastikowe po założeniu i nie za ciągnięciu wyglądają bardzo tak sobie, a zaciągnąć je na "gładko" to raz że one są dość grube, a dwa ze boje sie żeby ma krawędzi tego plastiku nie pękała gładź


Otóż to, na styku plastiku z gładzią prędzej czy później pęknięcia się pojawią.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Na marginesie wspomnę, że kiedyś drzewo na budowę było ścinane wyłącznie w zimie, inaczej mówiąc w okresie kiedy ustawało krążenie soków wewnątrz drzewa. I tylko takie drewno było używane. Oczywiście, dzisiaj tej zasady nikt nie przestrzega, ale jeśli ktoś będzie to czytał i przygotowywał się do budowy, to polecam o tym pamiętać. Stolarze i cieśle mówili, ze drewno zimowe ma lepszą jakość niż to z okresu wegetacji. 
    • Ścięte drzewa z lasu doczekały się swojej kolejki w tartaku. Przyszła pora na ich obróbkę i transport na budowę. Drzewo jest dość świeże, mokre i ciężkie więc trzeba je przygotować i równo ułożyć na działce. Poświęciliśmy temu prawie tydzień czasu. Korowania było co nie miara - zobaczcie sami!  
    • Daj więcej izolacji pod rurkami podłogówki, a jeśli nie ma możliwości - zaizoluj strop od dołu... przynajmniej pod samą łazienką... Są takie możliwości...   Dołóż na zewnątrz z 15 cm styropianu - przynajmniej w okolicach łazienki, jak nie masz funduszy na całą ścianę...   Jak zrobisz rurki co 10 cm - będzie      Pomyśl, dlaczego tak wychodzi...   Tam jest chyba jednym z parametrów moc grzewcza podłogówki - BARDZO istotny parametr...      
    • Zeby dobrze grzalo . Lazienka jest nad nie ogrzewana piwnica, jedna ze scian od strony zachodniej z ktorej zawsze wieje. Te kalkulatory obliczaja ile rurek jest potrzebne na wskazana powierzchnie czy ile wejdzie przy okreslonym rozstawie ??? Pytam bo kiedy wybiore rozstaw 10 cm to mam wynik 18 m rurek natomiat przy rozstawie 15 cm mam wynik 13 m rurek.   Bede mial 1 petle zasilana z ogrzewania miejskiego na zaworze RLT. Zamiast kaloryfera Co mam wpisac w polu ??    
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...