Skocz do zawartości

PILNE - Wycena pracy glazurnika - prace dodatkowe.


Recommended Posts

Napisano (edytowany)
Witam,
Remontuję mieszkanie w stanie deweloperskim i obecnie kończy swoją pracę glazurnik, który prócz kładzenia płytek, wykonał dodatkowe prace remontowe. Problem w tym że nie mam zielonego pojęcia ile mógłby sobie za nie policzyć, dlatego prosiłbym o pomoc. Są to drobne prace:
1. Zrobienie odpływu do wanny (sztywny odpływ, była giętka rurka. Tzn odpływ w podłodze już był, chodzi o poprowadzenie rurek od wanny do odpływu)
2. Zrobienie 1 puszki w ścianie
3. Położenie kabla w ścianie. Długość około 1,5m (miejsce na kabel zostało już wczesniej wykłóte, spec włożył kabel i zamurował)
4. Dokończenie zabudowy wanny bloczkami typu Ytong 7,5 cm (położyłem 2 rządki, on położył 1 ostatni z docinaniem + wszystko "obsmarował" jednolicie)

Są to drobne prace, ale przy rozliczeniu, może sobie za to policzyć, więc prosiłbym o pomoc i odpowiedź na pytanie ile takie prace mogą w sumie dodatkowo kosztować.

Pomijam fakt że spec jest dojezdny i mieszkał na "budowie" prawie 2 tyg.

Pozdrawiam
D Edytowano przez dazon (zobacz historię edycji)
Napisano
Nie piszesz ile glazurnik bierze za kładzenie płytek. Dużo zależy od tego jak wysoko się ceni.
Moim zdaniem nie powinien brać dodatkowych pieniędzy. Ewentualnie za 1 pierwszą pozycję mógłby zażyczyć sobie ok. 60zł, zaś pozostałe prace potraktować, jako przygotowania podłoża.
Wersja najmniej optymistyczna glazurnik policzy sobie 200zł za prace dodatkowe (ujmie to jako punkty elektryczne i w-k, kucie, roboty murarskie).
Napisano (edytowany)
witam u mnie glazurnik bral 30zl za m2 ale skosy szlifowane liczyl 10zl mb podmurowke policzyl pod wanne 250zl dodatkowo inne rzeczy tak ze wyszlo za lazienki [konczylem 2] 40zl m2 ...garaz i kotlownie policzyl juz tylko po 30zl m2. Niestety kafelki to droga zabawa:(

tak na czarno[umowa ustna :(] u nas sa takie realia ze wiekszosc fachowcow dobrych i zlych pracuje na czarno [na tzw "krusie "] A cena niby niska ale mial do polozenia 120m2 plytek wiec tez wyszedl na swoje:) Edytowano przez wuwok (zobacz historię edycji)

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Olej Ochronny UV Osmo 420 to wysokiej jakości preparat przeznaczony do zewnętrznej ochrony drewna. Jego głównym zadaniem jest zabezpieczenie powierzchni drewnianych przed szkodliwym wpływem promieni UV, co zapobiega procesowi szarzenia drewna i wydłuża jego trwałość.   Zastosowanie Powierzchnie pionowe na zewnątrz: drzwi, okna, parapety, wiaty garażowe, fasady drewniane, płoty, pergole, altany. Ochrona przed promieniowaniem UV: spowalnia proces szarzenia drewna o faktor UV 12 w porównaniu z niezabezpieczonym drewnem. Jako powłoka wykończeniowa: na istniejące już powłoki pigmentowe, wydłużając czas pomiędzy koniecznymi pracami renowacyjnymi.  Właściwości Bezbarwna powłoka o jedwabistym połysku: podkreśla naturalny wygląd drewna. Mikroporowata struktura: pozwala drewnu swobodnie oddychać, redukując pęcznienie i kurczenie się drewna. Hydrofobowość: chroni powierzchnię przed wodą i brudem. Odporność na pękanie i łuszczenie: nie pęka, nie łuszczy się, ani nie odpryskuje. Łatwa aplikacja i renowacja: nie wymaga szlifowania ani gruntowania. Skład i bezpieczeństwo Na bazie naturalnych olejów roślinnych: bezpieczny dla zdrowia i środowiska. Zawiera biocydy: chroni przed atakiem pleśni, alg i grzybów. Przeznaczony do użytku zewnętrznego: ze względu na zawartość biocydów.  Aplikacja Przygotowanie powierzchni: drewno musi być czyste, suche i wolne od śladów zmrożenia (maksymalna wilgotność 20%). Narzędzia aplikacyjne: pędzel Osmo lub wałek z mikrofibry. Ilość warstw: dla skutecznej ochrony należy nałożyć 2 warstwy powłoki. Czas schnięcia: ok. 10–12 godzin w normalnych warunkach (23°C / 50% wilgotności względnej). Wydajność: 1 litr wystarcza na pokrycie ok. 18 m² przy jednej warstwie. Uwagi Efekt na białych powierzchniach: ze względu na wysoką zawartość olejów, bezbarwny Olej Ochronny UV może powodować lekkie zażółcenie na białych powierzchniach. Do wykończenia drewna barwionego na biało zaleca się użycie Lazury Olejnej do Ochrony Drewna w kolorze białym (900).  
    • Восстановление бампера автомобиля — это популярная услуга, которая позволяет вернуть заводской вид транспортного средства после небольших повреждений. Передовые технологии позволяют убрать сколы, трещины и вмятины без полной замены детали. При выборе между ремонтом или заменой бампера [url=https://telegra.ph/Remont-ili-zamena-bampera-05-22]https://telegra.ph/Remont-ili-zamena-bampera-05-22[/url] важно рассматривать уровень повреждений и экономическую рентабельность. Профессиональное восстановление включает выравнивание, грунтовку и покраску. Замена бампера требуется при критических повреждениях, когда реставрация бамперов нецелесообразен или невозможен. Стоимость восстановления варьируется от материала изделия, характера повреждений и типа автомобиля. Пластиковые элементы допускают ремонту лучше металлических, а современные композитные материалы требуют профессионального оборудования. Профессиональный ремонт продлевает срок службы детали и обеспечивает заводскую геометрию кузова. Охотно дам содействие, когда потребуется по вопросам Фольксваген поло замена заднего бампера - пишите в Telegram jje60
    • Dzięki za odp.   Mam właśnie bardzo złe przeczucie ze jak przegadam temat z radca to okaże się ze prawo to jedno a urzędy i tak mogą chcieć dokumentów.   Na ten moment nie mam nawet działki - próbuje się rozeznać ogólnie w temacie.   Ogólne informacje da się jakoś znaleźć, ale szukając detali następuje niestety zderzenie ze ścianą.
    • Odpowiedź może być tylko jedna. Metalowe! Może je zniszczyć tylko siła fizyczna. Plastyk zniszczy nawet promieniowanie słoneczne UV.
    • Muszę wymienić rynny i zastanawiam się, czy iść w te plastikowe, czy może zainwestować w metalowe? Plastikowe są tańsze, ale boję się, że słońce i mróz szybko je zniszczą. Metalowe z kolei są droższe, ale podobno niezniszczalne. Jakie macie doświadczenia z jednymi i drugimi? Które rynny są łatwiejsze w montażu i które wymagają mniej konserwacji? Chciałabym podjąć dobrą decyzję, żeby nie żałować za parę lat.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...