Skocz do zawartości

Domy drewniane


Recommended Posts

Napisano
Witam Wszystkich.
W obecnych czasach a przede wszystkim w dobie kryzysu każdy się zastanawia nad kosztami tych małych i dużych wydatków. Budowa domu nie jest małym wydatkiem, lecz poważnym przedsięwzięciem, ale kto z nas nie marzy o własnym domu? Ceny budowy domu kształtują się różnie, w zależności od regionu, wielkości domu, materiałów jakie wykorzystamy. Przykładowo firma spod Warszawy -
Cena za m2 powierzchni użytkowej w domu parterowym
od 1800 do 1900 PLN brutto z fundamentami Stan deweloperski.
Cena za m2 powierzchni użytkowej z poddaszem użytkowym
od 1900 do 2000 PLN brutto z fundamentami Stan deweloperski.
Cena za m2 powierzchni użytkowej w domu parterowym
2200PLN brutto z fundamentami stan pod klucz.
Cena za m2 powierzchni użytkowej z poddaszem użytkowym
2300PLN brutto z fundamentami stan pod klucz.

pozdrawiam i życzę szybkiego budowania Very Happy
Odwiedź moją stronę
Napisano
STAN SUROWY OTWARTY

Cena orientacyjna dla domu parterowego z użytkowym poddaszem o wymiarach w podstawie 13.5m x 8.5m o powiezchni
użytkowej 120 m2 okrągłych bali świerkowych o średnicy od 30 - 40 cm. - wynosi 1600 zł. za m2 brutto icon_biggrin.gif

Cena obejmuje:
- ręczne okorowanie (polerowanie) pni drzew
- impregnowanie drewna ("BOHEMIT" Środek grzybobójczy i owadobójczy do ochrony
drewna przed szkodnikami biologicznymi)
- ściany zewnętrzne i wewnętrzne z bali
- elementy architektury zewnętrznej (balkon, balustrady, itp.)
- obróbka drewna środkiem wybielającym
- łączenie izolacją lnianą
- odeskowany dach przykryty papą
- przygotowanie ukrytych otworów elektrycznych (zgodnie ze schematem elektryki)
- przygotowanie otworów okiennych i drzwiowych
- załadunek i rozładunek
- transport
- montaż domu na terenie inwestycji

Odwiedź moją stronę


Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Co do oświadczenia projektanta o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej, lub braku takiej możliwości, to logika nie ma tu nic do rzeczy. Niestety, bo nikt chyba się nie przejmował czy to ma sens. Po prostu nowelizując ustawę prawo budowlane (po raz nie wiadomo już który) dodano takie oświadczenie do listy wymaganych dokumentów.  Natomiast co do źródła ciepła i kotła na paliwo stałe to trzeba sprawdzić miejscowy plan zagospodarowania (ewentualnie decyzję o warunkach zabudowy( oraz uchwały antysmogowe obowiązujące na danym terenie. 
    • To trochę tak nie działa, no ale dobra https://fachowiec-budowlany.pl/budownictwo/jak-samodzielnie-wykonac-wylewke-anhydrytowa/   Mogło być gorzej
    • Chciałbym się zapytać o skuteczność stosowania kotew spiralnych przy zszywaniu rys w ścianach piwnicy z bloczka betonowego. Dom nowobudowany, stoi ok 3 lat, podłoże gliniaste z podsypką piaskową. Mam taką sytuację że rysy pojawiły się pod dwoma oknami w piwnicy (mniej więcej na środku) idące od ławy po samą wnękę okna. Oraz występują też rysy w miejscach gdzie na parterze są okna narożne, jakby od nacisków punktowych, może też od osiadania albo jedno i drugie. Pomijam fakt że mam też rysy na łączeniach ścian nośnych zewnętrzych z wewnętrznymi ale tu nie będę miał dostępu żeby wkleić kotwy spiralne. Czy te kotwy sprawdzą się w przypadku gdy rysy powstały na wskutek dużych nacisków punktowych? Czy podcinanie fug na ok 4-6cm będzie bezpieczne w takim wypadku? Poniżej rysunek poglądowy jak to u mnie wygląda. Na początku miałem plan żeby pod oknami wyciąć jedną warstwę bloczka i wkleić pręty zbrojone po każdej ze stron okna i zalać betonem (takie "podproże" jakby). Ale z tymi kotwami spiralnymi będzie chyba prościej. Tylko nie wiem czy te kotwy trzeba wklejać od wewnątrz czy od zewnątrz czy z obu stron?  
    • Może jakąś oryginalną pergolą? Taką pergolę możesz obsadzić na przykład pnącymi roślinami. 
    • Aby skutecznie przygotować olejowaną podłogę do odświeżenia, konieczne jest jej dokładne oczyszczenie z brudu, tłuszczu i resztek wcześniejszych środków pielęgnacyjnych. Do tego idealnie sprawdzi się OSMO (3019) – koncentrat do intensywnego mycia podłóg olejowanych. Krok po kroku: 1. Przygotowanie roztworu: Standardowe czyszczenie: rozcieńcz koncentrat OSMO 3019 w proporcji 1:10 z wodą. Silne zabrudzenia: użyj mocniejszego roztworu 1:8 z wodą. 2. Mycie podłogi: Nanieś roztwór na podłogę przy użyciu mopa z mikrofibry. Nie dopuszczaj do wyschnięcia – powierzchnia powinna pozostać wilgotna przez kilka minut, nawet do 10 minut, aby preparat skutecznie rozpuścił zanieczyszczenia. 3. Płukanie i osuszanie: Zmyj dokładnie czystą wodą, regularnie płucząc mopa. Ściągnij nadmiar wilgoci i pozostaw podłogę do całkowitego wyschnięcia. Uwaga: Nie używaj zbyt dużej ilości wody – podłogi olejowane są odporne, ale nadmierna wilgoć może wpłynąć na drewno. Gotowa podłoga po takim czyszczeniu jest przygotowana do dalszej pielęgnacji lub regeneracji przy użyciu np. OSMO Wosków Twardych Olejnych lub Wosków Regeneracyjnych .
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...