Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

Gadzik97

Uczestnik
  • Posty

    21
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O Gadzik97

  • Ranga
    Początkujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzieki wielki za informacje, szkoda ze nie wiesz jak jest z tym ze w wypisie mam wpisane 24ary orne a 9 arow sadu i czy to moge zmienic np przy odrolnieniu ze 15 arow byloby budowalne a 18 arow orne by zostalo?
  2. Ok dzieki wielki za konkretna odpowiedz, ale to warunki odrazu moge wyslac wniosek o wydanie? a potem poprostu ide ja odrolnic? Do ZE to mam sie kierowac przed wnioskiem o warunki zabudowy czy przed zaltwianiem pozowlenia na budowe? , na dzialce nie ma kanalizacji i naraaznie nie bedzie , gaz jest i prawodopodobnie bd ogrzewanie gazowe. w skrócie, teraz zakldam wniosek o wydanie warunkow zabudowy potem odrolniam a o Zapewnienie pradu wodoiacgow itd moge poprostu pozniej gdy bd mial projekt i do geodezji i potem o pozowlenie?
  3. Cześć, Chciałbym się dowiedzieć od ludzi którzy znają temat i mi dobrze wytłumaczą wszystko bo poprostu jestem zielony w papierach :(( Planuje po nowym roku załatwiać papieru na pozowlenie itd, lecz w tym roku chciałbym przekształcic działkę z rolnej na budowlaną oraz uzyskać warunki żeby po nowym roku mieć mniej załatwiania? Więc tak mam działkę 33Ary jest to działka rolna (24aryIVB Orne 9Ary starego sadu) tak wpisane w Wypisie z gruntów, Działa ma media w granicach u sąsiadach oraz działce tzn słup energetycznny jest na działce oraz nitka wody, działka nie ma Miejscowego planu zagospodarowania. Wiec teraz moje pytania. 1.Do kogo sie udać o odrolnienie działki z Rolnej na budowlana? sam mogę wpisać ile tam ma być arow budowalnej działki a ile arow rolnej ma pozsotac? 2. Przed odrolnieniem powinienem wystąpić o warunki zabudowy? gdzie taki wniosek składać itd 3.Poniose duze koszty przekształcenia działki z Rolnej na budowlana? Prosiłbym kogoś o wytłumacznie krok po kroku do kogo itd jeśli to nie problem :)
  4. Ja , ale już wyczytałem ze tam gdzie na czerwono to jest tam Linia energetyczyna (słup) , z mostekiem juz wiem. Słupek graniczny jest początku krawędzi asflatu jest tak jak mówisz 75cm nawet moze bd mniej, No Sąsiad włanie nie był nigdzie z tym zostawił miejsce pod rów i już wygląda to jak rów choć nie powinno go być
  5. Napisałem wyzej i dodałem mapkę zasadniczą o która prosiliście Sąsiad tez ma robić rów u siebie i dlatego pytam cyz też mogę sobięzrobić, a czy oznaczenie na czerwono to oznacza wjazd na działke (mostek) ??
  6. Zna ktoś odp na moje pytania wyżej?
  7. Wybacz ze nie odp. Ale nie mogłem. Dodaje załącznik mapki zasadniczej. Przede wszystkim droga jest Gmina. Moje pytanie brzmi tak : 1: Czy z mapki wynika ze Pasu Drogwego nie ma, i Granica jest od drogi ? 2: Zaznaczone (na czerwone moje kreski) a w Mapce zasadniczej strzałki oznaczają wjazd na działkę? (Chodzi mi o to czy tam ma być mostek wjazdowy) 3: Jako ze niby nie ma Pasu Drogowego to mogę sobie zrobić rów przydrożny zaznaczony na mapce kolorem niebieskim?
  8. No okolica akurat ta Ulica jest trochę wyżej niż reszta, zostaje mi nawiezienie ziemi i podniesienie terenu na równo z sąsiadem.
  9. Dlaczego niby nie do odprowadzenia wody?
  10. ZDj działki , "rów" należy do działki, Chodzi mi o to jeśli tam nie ma rowu to czy ja jako właśćiciel tej działki mogę sobie go zrobić na własną rękę? Sąsiad gdzie postawiony jest Dom nie posiada rowu z przodu. Ps: Rozumiem was postaram się pisać dokładnie. i odpowiadając na twoje pytanie to działka granicca zaczyna się przed rowem od drogi.
  11. jako ze w malej gminie itd to moze byc sytuacyjna i mniej wiecej projekt. Chciałbym się dowiedzieć jeśli wiecie może czy jeśli z przodu działki gdzie jest ten dołek na niby "rów" a w mapkach go nie ma, Jest mozliwość zrobienie Rowu przydrożnego? żeby w przyszłośći zrobić jakieś odpływy do z działki do rowu?
  12. Teraz sprawdzałem i nie ma naniesionego Rowu ani Wjazdu na działkę.
  13. Chwilowo nie mogę wrzucić. Ale postaram się w najbliższym czasie, raczej niczemu.
×
×
  • Utwórz nowe...