Skocz do zawartości

Sprzedam projekt domu-pilnie


Recommended Posts

Witam
Tego projektu szukałem z żoną kilka miesięcy.
Obejrzeliśmy praktycznie wszystkie jakie są dostepne w internecie i czasopismach branżowych.
Radość jednak trwała krótko, gdyż musimy projekt sprzedać icon_sad.gif Wiem ,że tracę sporo pieniędzy odsprzedając ten projekt,ale nie mamy wyjścia. Mam nadzieję,że ktoś się ucieszy. Cena 1190 zł

4 egzemplarze projektu + zgoda architekta na ewentualne poszerzenie garażu o 60cm.
+ kosztorys (robocizna + materiały)

A teraz krótko o projekcie:
Powierzchnia zabudowy 123,00 m²
Powierzchnia użytkowa 121.00 m²
Powierzchnia netto 142,10 m²
Kubatura 619,20 m³
Min. szerokość działki 21,50 m
Min. głębokość działki 21,00 m
Kąt nachylenia dachu 40°
Garaż tak
Poddasze użytkowe tak


5 pokoi, kuchnia, łazienka, wc, pom. techniczno - gospodarcze, garaż i stryszek nad garażem. Technologia tradycyjna. Fundamenty betonowe wylewane. Ściany zewnętrzne nadziemia murowane z pustaków ceramicznych z lekkim dociepleniem zewnętrznym. Stropy prefabrykowane TERIVA I. Dach drewniany, krokwiowy - płatwiowy o nachyleniu połaci 40°. Pokrycie - dachówka cementowa. Stolarka typowa, drewniana lub z PCV. Projekt zawiera instalacje wewnętrzne: wod. - kan., c.w., gazową, elektryczną i c.o. wodne pompowe z kotłem na gaz ziemny.

Można projekt obejrzeć także tu http://www.dobreprojekty.pl/projekt_w1612.html

Dom jest bardzo funkcjonalny. Pomieszczenie gospodarcze, przejście do garażu bezpośrednio z domu, pokój na parterze, schowek pod schodami, jasny przestronny salon, a na poddaszu obok łazienki strych/pralnia.
Mam nawet kosztorys wykonany przez firmę budowlaną.
Ekipa budowlana (sprawdzona, nie z przypadku i nie z łapanki) wyceniła mi na rok 2008 robocina+ materiały = 160 tys. zł. Jak na dom 121m2 pow. użytkowej to koszt rewelacyjny. A cena obejmuje postawienie domu łącznie z dachem (bez stolarki okiennej i drzwiowej), do wykończenia.
Gorąco zapraszam do zapoznania się z tym projektem i kupna.

Na wszelkie pytania odpowiem mailowo lub tel. 607 840 885

pozdrawiam

Piotr
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Tyle, że taką perforację (potrzebną przecież), bardzo lubią osy na przykład.  kilka lat temu musiałem czekać na zimę, żeby dostać się do lampy umieszczonej zbyt blisko takich dziurek.
    • Można również zastosować podbitkę z blachy trapezowej TP-7P z perforacją, która może być wykonana na dowolny wymiar. Więcej informacji na naszej stronie internetowej:  https://pruszynski.com.pl/produkt/pokrycia-dachowe/podbitka/podbitka-z-blachy-trapezowej-tp-7p-z-perforacja/  
    • Przede wszystkim obróbka blacharska jest ewidentnie źle zrobiona, Chodzi o ten pas blachy nad rynną. On powinien kierować wodę do rynny, a chociażby na drugim zdjęciu widać, że woda spływa po nim na bok i dalej po ścianie . Bardzo możliwe, że akurat na tamtym rogu najlepszym wyjściem byłoby dodanie narożnika do rynny i przynajmniej jej kawałka na tej ścianie.  Na pozostałych zdjęciach widać zaś nawet zacieki na ścianie, na której jest rynna. Czyli ewidentnie pas nadrynnowy i rynna nie spełniają swojej roli. Ale patrząc na zdjęcia 3 i 4 nie ma się co temu dziwić. Czy tam krawędź obróbki rzeczywiście jest powyżej poziomu tarasu? Powinna być wpuszczona niżej, tak aby woda spływała po powierzchni tarasu, następnie na obróbkę i z niej do rynny.  Przecież tu nie ma żadnej skomplikowanej techniki. Warto wziąć  parę wiader wody i po prostu wylać je na taras przy krawędzi w tych krytycznych miejscach. Wtedy będzie bardzo dobrze widać którędy spływa woda i gdzie trafia w inne miejsca niż powinna. Dobrym przykładem jest ten kawałek obróbki ze zdjęcia 2. Przecież przy takim jej ukształtowaniu i braku rynny poniżej woda po prostu musi spłynąć z tej blachy na elewację. 
    • W przypadku drewna odległość pomiędzy punktami mocowania może być duża. To akurat istotna zaleta tego materiału. Podbitka z PVC jest natomiast dość wiotka i nie można przekraczać zalecanych odległości. W sytuacji, gdy ma to być podbitka pod całą wiatą prawdopodobnie trzeba będzie najpierw zrobić ruszt nośny z desek (w odstępach np. 0,5 m) i dopiero do niego mocować panele PVC. 
    • Muszę to sprawdzić . Aktualnie nie ma mnie w domu. Generalnie blacha była dodana tydzień temu. Oryginalnie dywan jest zakończony jak wskazane na strzałkach . Obawiam się że bez skucia i dostania się do pasa nadrynnowego się nie obejdzie . W pomieszczeniu użytkowym sucho . hydroizolacja i dywan ma już ponad 3 lata.    Co najlepiej zrobić czy faktycznie kuć czy można próbować to zrobić od spodu . Elewacja i tak do poprawek i malowania na tych dwóch ścianach więc jeśli jest jakiś sposób żeby to poprawić proszę o wskazówki ?  Kołki od balustrady były montowane i zatapiane w hydroizolacji a ta górna część jest tylko nałożona . 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...