Władek23 Napisano 31 marca 2016 #1 Napisano 31 marca 2016 Witam, mam pytanie - czy prowadzicie Państwo serwis, który wykonuje naprawy na miejscu ewentualnej awarii baterii duro?
Gość stach Napisano 31 marca 2016 #2 Napisano 31 marca 2016 Wprawdzie pytanie skierowane jest do Ekspertów ARKA, ale wiem, że serwis baterii aktualnie przeprowadzany jest w miejscu jej zainstalowania - przyjeżdża fachowiec, odkręca co potrzeba, wymienia i już .Zdemontowałem kiedyś baterię (chyba GROHE), zawiozłem do sklepu w którym dokonałem zakupu, to napisali papier zgłoszeniowy-reklamacyjny, kazali baterię zabrać, ponownie zamontować, nie używać, następnego dnia wieczorem przyjechał pan, zrobił co trzeba i już!!!
Arka _ Napisano 31 marca 2016 #3 Napisano 31 marca 2016 Cytat Witam, mam pytanie - czy prowadzicie Państwo serwis, który wykonuje naprawy na miejscu ewentualnej awarii baterii duro? W celu skorzystania z Serwisu 48h:Klient lub konsument zgłasza reklamację telefonicznie lub drogą elektroniczną do centrali serwisu w Sianowie w dni robocze od 8.00 do 16.00. (osobiście lub poprzez punkt sprzedaży).Dział serwisu dokonuje weryfikacji zgłoszenia i ustala sposobu zakończenia reklamacji np. :Dosłanie części zamiennych lub pełnowartościowego towaru do konsumenta lub klienta w celu dokonania samodzielnej naprawy lub wymiany.Odbiór reklamowanego produktu przez Regionalnego Przedstawiciela Handlowego i dostarczenie go do siedziby Firmy ARKA (dział serwisu) w celu dokonania naprawy lub wymiany.Zlecenie odbioru spedycją reklamowanego produktu w celu dokonania oględzin i ewentualnej jego naprawy lub wymiany na produkt wolny od wad. Po weryfikacji i ewentualnej naprawie/wymianie towar zostanie odesłany do konsumenta lub klienta.W przypadku braku możliwości naprawy przekazanie, do punktu sprzedaży, informacji z decyzją o wymianie towaru na wolny od wad lub o zwrocie gotówkiW szczególnych uzasadnionych przypadkach, przekazanie reklamacji dla serwisanta w celu dokonania naprawy u konsumenta w domu.W ciągu 48h Serwisant kontaktuje się telefonicznie z klientem w celu umówienia na termin wizytyKlient musi posiadać dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną produktu. W czasie wizyty Serwisant dodatkowo dokonuje weryfikacji zasadności reklamacji oraz natychmiastowej naprawy, o ile okaże się ona możliwa do wykonania. W razie potrzeby Serwisant umawia się na drugą wizytę w terminie max 4 dni roboczych w celu dokonania ostatecznej naprawy. Koszty niezasadnych reklamacji lub napraw dokonywanych po okresie gwarancji pokrywa Klient.
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się