Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

Pro-Pain

Uczestnik
  • Posty

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

O Pro-Pain

  • Ranga
    Początkujący
  1. Witam. Po tym co się tu czyta, ciężko się czeka na wizytę serwisu z KMT, niemniej jednak nie mogę nic złego powiedzieć, bo moja reklamacja na odklejającą się ramkę inox została w miarę sprawnie ogarnięta i kłamstwem byłoby narzekać. Odpowiedź z nadanym numerem reklamacji przyszła mailowo do firmy pośredniczącej w sprzedaży po kilku dniach. Serwis KMT przyjechał po kolejnych 2 tygodniach poprzedzając wizytę telefonicznie. Moje drzwi pojechały do fabryki na naprawę, a w ich miejsce powiesili skrzydło zastępcze. Powołując się na numer reklamacji otrzymałem info w firmie, że drzwi cze
  2. Cześć. Temat już nie pierwszej świeżości, ale w mojej ocenie wymaga sprostowania, ponieważ nie uczestniczą w nim produkty o tym samym lub zbliżonym standardzie wyposażenia. To jakby próbować porównać lot Boeingiem w klasie business do rejsu VIP Airbusem A380. Właściwym produktem do porównania z Wikęd Thermo Prestige Lux ze "stajni" KMT jest Supertherm 90, który w zbliżonym pułapie cenowym (obiektywnie patrząc) oferuje użytkownikowi odrobinę więcej niż TP Lux. - skrzydło KMT Supertherm posiada przegrodę termiczną w skrzydle dzięki zastosowaniu listwy PCV w obwodzie. - komory ościeżnic
×
×
  • Utwórz nowe...