Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

max12130

Uczestnik
  • Posty

    18
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

O max12130

  • Ranga
    Początkujący
  1. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    ok chłopaki się na mnie trochę pogniewali ze ich kontroluje ale im to wytłumaczyłem ze to wszystko dla mojej spokojności
  2. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    dobra był architekt wraz z kierownikiem budowy , postanowiono zrobić szalunki i wylać to betonem także poprawić schody jeden stopień był za krótki i pomniejszyć okna w kotłowni jak i łazience.
  3. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/S3NLFWsk56YHynqTLKToZoo1fTarN2 https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/Gl0wqMB0TckbfsRf9AfAqxIy4auDJx jak pisałem jutro będzie kierownik jako "Laik" jakie mam dać mu argumenty ze jest lipa zrobiona ? ponieważ wielu z was ma rożne opinie na ten temat jedni piszą jest ok , drudzy ze jest lipa , nie chce wyjść na durnia , również mogę podejrzewa ze się dogadali , szok dosłownie ręce opadają. Tutaj widać ze podczas skręcania zbrojenia te punkty które wystają były już wyżej tak jak by specjalnie zrobione , i jeszcze jedno dzisiaj powiedział mi majster z budowy ze kierownik budowy powiedział do niego ze tego zbrojenia jest zbyt wiele ( Przezbrojone) ale kazał im robić tak jak w projekcie i tak robili zwariować idzie grunt to spokój https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/zL9BecQyRuug4p6dnk1_K2EfDxyKYf
  4. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    i co powiecie teraz na te wystające druty widać ze chyba lipa , idzie to jakoś poprawić ? w sobotę będę rozmawiał z Kierownikiem budowy sam już nie wiem jest ok czy do bani ? nie znam się nie moja profesja .
  5. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    dobra dzisiaj jadę do Polski , na oględziny stropu wraz z kierownikiem budowy , porozmawiamy ,porobimy fotki i zobaczymy dalej co robić , także będą nowe fotki i wypowiedzi z ustaleń kierownika i wykonawcy , mam nadzieje ze jest wszystko ok , postaram się zwrócić uwagę na wymienione przez was podpowiedzi za które dziękuję bardzo . pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję
  6. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    jakoś wyszło do góry nogami po załadowaniu
  7. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    oczywiście właściciel który prowadzi firmę budowlana , a czy go informowali na 100 % tego nie wiem i co ja mam teraz zrobić ?
  8. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    masz racje postaram się to zorganizować dzięki coś mi przyszło do głowy chyba jak zalewali garaż tez nie było podkładek , ale po obejrzeniu paru filmików na YouTube widziałem ze nie wszyscy dają podkładki ?
  9. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    do fundamentu i innych kontroli zawsze był informowany poprzez szefa brygady i wszystko było do dej pory ok, po drugie nie przebywam w Polsce i nikt mnie nie informuje kiedy dokładnie będzie np. wylewany strop , tylko mniej więcej w następnym tygodniu i tyle .
  10. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    nie jestem pewien czy kierownik robił odbiór nie mam takiej informacji 100 % nie jestem pewien czy mogę zamieścić fotkę projektu tak żebym nie miał jakiś tam problemów ?
  11. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    nie te zdjęcia były robione wcześniej kiedy już wyjeżdżałem nie wiem jak było zrobione do końca , nawet widać ze schody są bez zbrojenia . projekt domu to " Dom przy Alabastrowej 26 CE (DOM EB4-60)
  12. max12130

    po wylaniu stropu wystające zbrojenie

    tzn. zbrakło betonu ? czy jak ? nie znam się wiec pytam
×