Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

bryja.kama

Uczestnik
  • Posty

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O bryja.kama

  • Ranga
    Początkujący
  1. W sumie to chcieliśmy z mężem zamówić już początkiem października dachówkę ale nie było ich na stanie, poźniej dostalliśmy informacje że będą końcem października, dostarczono ją początkiem listopada z informacją że od listopada dachówka idzie w górę :/ ale ok, nie kwestionowaliśmy tego, zależało nam aby skończyć dom. Fachowcy założyli dachówkę no i masakra jak to zobaczyliśmy (dom w innej miejscowości, mąż w pracy poza Polską ja również w pracy więc dotarliśmy na efekt końcowy, niestety....) Po pierwszych naszych telefonach że z dachówką jest coś ewidentnie nie tak, otrzymaliśmy przeprosiny i informację że właśnie teraz coś im maszyna "szwankuje" i stąd ten bubel - w sumie nie do końca my tylko nasza firma, która się tym zajmuje, my jesteśmy inwestorami i gdy wczesniej kontaktowaliśmy się z nimi (w innych sprawach) twierdzili że niepotrzebnie zawracamy sobie głowę, wszystko zostanie załątwione z firmą budującą a my mamy spokojnie siedziec i podziwiac efekty. Poniżej nasz dach jako dowód:/ płakać się chce..... ale co nam zostało, czekamy na przedstawiciela:/
  2. Witam, właśnie zamontowano nam na dachu cudowną dachówkę Creaton Simpla czarny mat. Jak to zobaczyłam to myślałam że padnę.... pofalowana gorzej niż karpatka, nie ma ani jednego prostego kawałka, może 20% z całości. W najbliższych dniach ma pojawić się przedstawiciel, proszę doradźcie co robić? Czy prosić o zwrot całości czy godzić się na jakąś ugodę, boję się że kolejna dostawa też może być bublem:/ a na dodatek zima za pasem....
×