Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

bartekqu

Uczestnik
  • Posty

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O bartekqu

  • Ranga
    Początkujący
  1. Szanowni forumowicze, Zwracam sie z pytaniem dotyczacym pozwolenia na budowe domu. Otoz w skad dokumentow ktore nalezy zlozyc zeby uzyskac pozwolenie na budowe domu potrzebne sa tzw. promesy od zakladu energetycznego i wodociagowego ze przyszly dom moze byc podlaczony do ww. O ile sie dobrze orientuje to papiery od gazownictwa i kanalizy nie sa wymagane. I tu moje pytanie. Czy majac juz doprowadzone prad (5kW), wode i kanalizacje na dzialke ( stary dom w glebi dzialki) nadal musze zalatwiac te papiery od wodociagow i energetyki ?? Nowy dom bylby budowany pomiedzy starym a wjazdem (ulica) ok 2
  2. Witam wszystkich forumowiczow. To moj pierwszy post dlatego prosze o wyrozumialosc :-) Jestem zupelnym laikiem w temacie budownictwa. Poszukuje idealnego projektu, chyba jak kazdy. Znalazlem juz 2 ktore sa bliskie ale to jeszcze nie to. Na razie moje typy to : http://pracownia-projekty.dom.pl/arn_bakalia_2.htm lub http://pracownia-projekty.dom.pl/dom_przy_...sowej_20_ce.htm Domy bardzo podobne do siebie. Moje zalozenia do projektu to: - dom z uzytkowym poddaszem max 140 m2 - brak garazu ( moze byc altana lub bedzie osobny garaz w glebi dzialki) - dach dwuspadowy z kalenica prostopadla do
×
×
  • Utwórz nowe...