Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

mirror_ball

Uczestnik
  • Posty

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O mirror_ball

  • Ranga
    Początkujący
  1. szczerze mowiac to nie spodziewalam sie, ale wyslalam tez swoj porjekt, rozesle go po znajomych, zeby glosowali;p
  2. ta kolekcja my way jest kosmiczna troche:) nigdy nie podobal mi sie niebieski wl azience, ale tu mnie na prawde powala:)
  3. hm to duzy wymiar plytki, mozna juz sie popisac wyobraznia, jest miejsce;)
  4. ksztalt piekny, ale kolor faktycznie zabojczy:p ale juz w bezu mozna spokojnie kupic lub ladna kawa z mlekiem:)
  5. ja jestem ciekawa czy bedzie potem produkowana cała kolekcja z wygranej plytki. maja w Łodzi pokazac te rpojekty, jeszcze moze komus uda sie zaistniec:) na prawde fajny pomysl.
  6. w sumie trzeba tu bedzie cos na prawde wyjatkowego wymyslic bo patrz na ich reguralna kolekcje wysoko postawia poprzeczke:)
  7. dla chcacych miec wyjatkowa lazienke lub np. kuchnie polecam w sumie ciekawy konkurs znalezniony na fb http://www.facebook.com/CeramikaParadyz?v=...153023791376769 moze bedzie mozna polozyc plytki wlasnego projektu w domu;)
  8. hm, zawsze myslalam, ze drewno plus ogrzewanie podlogowe to duet zakazany, ale jednak nie. faktycznie tutaj najlepiej poradzic sie specjalisty.
  9. pierwsza lazienka- swietna, prosta, bardzo gustowna, nigdy by mi nie przyszlo na mysl urzadzic lazienke bez kafli:) dzieki za siwetna inspiracje.
×
×
  • Utwórz nowe...