Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

dalton

Uczestnik
  • Posty

    11
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O dalton

  • Ranga
    Obserwator WybieramyDom.pl
  1. Witam Agata i Sebastin,czy jestascie w stanie powiedziec ile was kosztowala agatka??????Z gory dziekuje
  2. Czy juz ktos bubowal lub buduje ten domek???? http://projekty.budujemydom.pl/projekty.ph...bad_-_dominanta
  3. Kupuje dom jednorodzinny i niewiem na jakie koszty musze sie przygotowac ,to znaczy ile dla notariusza i czy jeszcze bede musial zaplacic jakis podatek?Prosze o pomoc.
  4. fajny ten wasz domek....jak myslicie w jakiej cenie zmiescicie sie do stanu surowego zamknietego?
  5. [quote name='AnnaK' date='22 06 2008, 18:48 ' post='32039'] Ten domek jest z tego roku,to znaczy w tamtym roku zaczety budowac a w tym z konczony.
  6. Witam,mam mozliwosc kupic dom parterowy z poddaszem i garazem w stanie surowym zamknietym na dzialce 10a.w zabudowie osiedlowej za 220tys.czy to nie jest za drogo?Okolice rzeszowa a dokladnie 18 km od.Prosze o rade z gory dziekuje
  7. [quote name='asyroka' date='16 06 2008, 06:58 ' post='31594'] Widzialem ten projekt jest calkiem niezly,jak myslisz ile botrzebujesz kasy zeby postawic w stanie surowym zamknietym ten domek
  8. [quote name='Mirmoza' date='14 06 2008, 14:03 ' post='31529'] Ja tez mam dzialkie i wlasnie samam mysl to zalatwianie papierow mnie przerasta,najchetniej to wszystko zlecil bym jakiejs firmie zeby miec to z glowy.Tylko niewiem czy jest taka mozliwosc.
  9. Witam maja musze przyznac ze domek masz piekny.Ja tez sie zastanwiam nad budowa domu i niewiem na jakie koszty musze sie szykowac,czy mozesz mi powiedziec ile ptrzeba miec zeby postawic taki domek do tego stopnia jak ty?Z gory dziekuje.
  10. Ciekawe jak to wygladalo by jak bym zlecil firmie b udowe domu od podstaw na wlasnej dzialce?Mysle ze nie az tak drozej bo przeciez firma placi 7%wat a ja musial bym zaplacic 22%
  11. witam serdecznie ja tez mam zamiar budowac dom,tylko niewiem czy nie lepiej kupic gotowy?
×
×
  • Utwórz nowe...