Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

Recommended Posts

Witajcie forumowicze 😀

Jestem w trakcie remontu łazienki, remont od A do Z. 

Problem jest z doborem koloru fugi... 

Na ścianach będą 3 kolory kafli: duze szare, białe i imitacja drewna... 

Macie pomysł jaki kolor fug będzie fajnie wyglądał z tym zestawem kafli ? Stawiam na szary...Ale czy ze wszystkim zagra ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz płytki szare to fuga nie powinna być tego samego koloru tym bardziej że masz jeszcze dwa inne kolory. Gdybyś miał płytki szare i w odcieniach szarości to szara fuga jeszcze by uszła ale w tym przypadku ja wybrałbym jakiś kolor aby akcentowała te płytki, może np czarny albo coś w ciemnym brązie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Madzix napisał:

Nie no ten ciemny brąz to raczej porażka byłaby

Fuga powinna podchodzić kolorystycznie pod kolor płytek ale nie powinna sie zlewać z płytkami. Najlepiej jakby tworzyła kontrast, wtedy ładniej eksponują się płytki.

Płytki masz już kupione? bo możesz w sklepie rozłożyć z cztery płytki i przyłożyć wzornik koloru fug, będziesz miał jeszcze lepsze porównanie jaki kolor wybrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciemny brąz raczej słabo podejdzie do szarego i białego. 

Płytki są na tyle duże ze same się eksponują. Są już na ścianie, fuga jest "srebrna". Odcina sie na szarych płytkach i białych. 

P.s. " będziesz miała" a nie " będziesz miał" ;)

Dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, Madzix napisał:

Ciemny brąz raczej słabo podejdzie do szarego i białego. 

Płytki są na tyle duże ze same się eksponują. Są już na ścianie, fuga jest "srebrna". Odcina sie na szarych płytkach i białych. 

P.s. " będziesz miała" a nie " będziesz miał" ;)

Dzięki 

Czyli fuga jest kontrastowa :) 

Czy jesteś zadowolona :) zwróć uwagę , że napisałem zadowolona :icon_mrgreen: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Tam piszą oszołomy. Po co pustka wentylowana, nie lepiej od razu na metr odsunąć izolację od ściany.
    • W jaki sposób prawidłowo wykonać konstrukcję drewnianą pod blachodachówkę SZAFIR? JAkie są zalecenia co do wymiarów łat i kontrłat, oraz jak je montować, w jakim rozstawie?
    • a gdzie byli Rodzice? a to nie to forum.... a gdzie był Kierbud?   Jeżeli dostawca stropu zapewniał montaż to rozmawiaj z nim, szkoda, że wcześniej to nie wyszło, masz na tyle zaawansowany projekt, że cofnąć się tego chyba nie da, gdybyś miał moc  choć po części Jarosława to ho ho, a tak to   domagaj się ekspertyzy, na ich koszt (i niezależnego rzeczoznawcy), taki dokument jest tu konieczny dla Twojego bezpieczeństwa; masz ryczałt na budowę, czy jakoś inaczej rozliczasz się?
    • to jakiś bełkot (albo ja się nie obudziłem ) mowa o styro z tynkiem cienkowarstwowym po czym mowa o poszyciu i wiatroizolacji , chyba, że to jakieś skróty i wyszedł bełkot czyli od zewnątrz: 1. deska elewacyjna 2. wiatroizolacja 3. mała szczelina pomiędzy izolacją a balami 4. izolacja (obstawiałbym wełnę kotwioną do bala) 5.bale takie by była moja propozycja, do której nikogo nie zmuszam   czy jakaś wentylacja pustki? tu bym polemizował, jeżeli tak to z pewnością     ale zabezpieczone przed przedmuchem powietrza z zewnątrz (bo zwentylowane na zewnątrz) choć osobiści chyba bym zrezygnował bo zatrzymali migrację pary dając styro z wyprawą na poszycie, to jak raz banał być może to zez znaczenia, ale nie ma tu w zasadzie mowy o szczelinie wentylacyjnej, tylko powietrznej, takiej jak przy ścianach 3W
    • zacytowałem z muraora, ale oni sami nie wiedząco piszą, więc następny frag: "Przekonali się o tym Amerykanie, gdy okazało się, że aż 95% drewnianych domów, ocieplonych styropianem przyklejonym bezpośrednio do ścian, miało płyty poszycia silnie zawilgocone, a niekiedy nawet spleśniałe (szczególnie wokół okien i drzwi). Poprawny sposób docieplania domów szkieletowych styropianem polega na zastosowaniu takich rozwiązań, by między wiatroizolacją a warstwą styropianu pozostała trwała szczelina powietrzna, umożliwiająca odpływ skraplającej się pary wodnej oraz wody."   Tu też możesz poczytać  http://www.budujzdrewna.pl/forum/viewtopic.php?t=6393
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...