Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

Piekary

Uczestnik
  • Posty

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O Piekary

  • Ranga
    Początkujący
  1. Faktycznie, wyglada jak by druga warstwa tynku sie nie przyczepila do tego co juz bylo wczesniej polozone. Jak chcialem sciagnac w tych popekanych miejscach to sie okazalo ze z calej sciany bardzo latwo odchodzi. Odrywajac z tych popekanych miejsc pojawialy sie nowe pekniecia idace wzdluz sciany. Reka bez zadnego wysilku zdjalem calosc. Myslisz ze wystarczy polozyc gladzi na dziury, zeszlifowac nierownosci, zagruntowac i pomalowac? Czy klasc gladz na cala sciane? Mowisz o zbyt wysokiej temperaturze. Wstrzymac sie i poczekac az bedzie ponizej 25 stopni? Czy zbyt wysoka temp to ok 30 s
  2. Czesc, Nie bylo mnie 2 dni w domu i po powrocie zastalem taka niespodzianke. Popekany tynk, przez ta szczeline zagladalem to sciana raczej cala, ale dopiero dzisiaj zrobi glebsza inspekcje :) Tynk odszedl od sciany na dlugosci ok 3m. Co moze byc powodem? Wprowadzilem sie do mieszkania 10 miesiecy temu, przed moim wprowadzeniem byl remont, na 90% tylko malowanie scian. Blok z 2011 roku. Lepiej na nowo polozyc tynk czy moze jakies inne rozwiazanie, np plyty gipsowe? Jesli nowy tynk to zerwac caly uszkodzony + z 10cm nieuszkodzonego, czy cala sciane zrywac
×
×
  • Utwórz nowe...