Zestawy: Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Wzór: Czysty Fale Notes Ostre Drewno Kamień Skóra Miód Pionowy Trójkąty

szyjaa

Uczestnik
  • Posty

    7
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O szyjaa

  • Ranga
    Początkujący
  1. Nadproze 4,5 metra ... pomocy

    9 projekt jest na 3 bramy po 2,5 metry i jest standardowe: 4 druty fi 12 ( 2 na dole i 2 na gorze ) 20x20 strzemiona co 30cm no i wysokosc wienca 41cm ja chyba juz podjąłem decyzje ze dam 5 drutow fi 16 na dole i 3 druty fi16 na gorze stzrmiona co 15cm i zalane na wysokosc 35cm..... powinno byc wystarczajace na jedna brame 4,5 i druga 2,5 m przeciez to nie wiezowiec nad tym tylko dach bedzie z blachy wiec duzego obciazenia jako tako nie bedzie
  2. Nadproze 4,5 metra ... pomocy

    a jeszcze tylko mi powiedzcie jakie szerokie dac zbrojenie przy szalunku muru szerokosci 25 i na wysokosc bym wylal powiedzmy 35 cm ? 20X30 bedzie ok? czy mniejsze nieco ?
  3. Nadproze 4,5 metra ... pomocy

    no wieniec na tej samej wysokosci co nadproze...
  4. Nadproze 4,5 metra ... pomocy

    no tak bramy beda te segmentowe przemyslowe podnoszone do gory... w sumie moze i faktycznie podejde do tego projektanta co mi to robil i niech mi podpowie co i jak zobaczymy tez co powie muraz.... szyn mam z 10 sztuk po 7 metrow kazda, no i szkoda ich nie wykorzystac bo co na zlom to zaplaca smieszne pieniadze :/ a jak nie to nic standardowo zelbeton z wieksza iloscia drutow. Ogolnie dziekuje wszystkim za podpowiedzi
  5. Nadproze 4,5 metra ... pomocy

    w projekcie ogolnie byly 3 wjazdy po 2,5 metra kazdy... no a przemyuslajem to i robie jeden 2,5 metra a drugi 4,5m.. no i tam bylo standardowe zbrojenie z 4 drutow no a teraz jak zwiekszylem otwor to by trzeba cos wzmocnic ... chyba ze dac z 4druty fi 16 na dole i z 2 druty fi 16 do gory bez tej szyny kolejowej.... nie wiem co bedzie mocniejsze
  6. Nadproze 4,5 metra ... pomocy

    Tylko ze zaraz nad nadprozem z jedna warstwa cegly ceramicznej i dach na jedna strone... bo bramy bo 2,6 metra wysokosci. a owijac go w jakas siate by lepiej beton trzymal ?
  7. Witam: buduje garaz i jedna z bram ma 4,5 metra szerokosci ... wkoło pójdzie oczywiście wieniec i czy mozna zrobic takie nadproze jak na zdj? bedzie ono mocniejsze niz zwykle z drutow bo mam duzo szyn kolejowych w domu ze starego rozebranego pomieszczenia ? wszystko zaleje betonem b25 na wysokosc 30 cm. Nie bedzie pekac pozniej beton jak w srodek wloze szyne ?