Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

irmina24

Uczestnik
  • Posty

    21
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O irmina24

  • Ranga
    Członek Rzeczywisty WybieramyDom.pl

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Od kilku dni mamy meble w kuchni.Wygladaja tak: [a A to labudowana lazienka,pora na kafle
  2. Natala lazienki sa super a kuchnia przecudna.Ja na swoja jeszcze musze poczekac.
  3. U nas dziala elektryk, do konca miesiaca ma skonczyc. Hydraulika wstepna juz zrobiona. Po tynkach reszta plus podlogowka. Przylacza zrobione, teraz czekamy na podpiecie do glownego wodociagu. Mam juz projekt malej lazienki, a wiekszej na dniach bo poszedl do malej poprawki.Cos cisza ostatnio na forumPozdrawiam! [attachm ent=22338:4.jpg]
  4. Tak jest narazie u nas, za niedługo dalsze prace.Pozdrawiam! A tak prezentuje się Agatka z daleka:
  5. Wysokosc to 270cm razem z podstawa i glowica. Srednica po srodku to 33cm a u gory i u dolu 23cm.
  6. Firma Styrobyd.Miejscowość Górno. Kurier przywiezie wszedzie.Nam wiezli okolo 260km.
  7. Krokwie zostaly wydluzone, dzieki podniesionej sciance mamy naprawde duzo miejsca, pokoje sa bardzo ustawne i duze. Nie nalezymy do niskich osob i 56cm scianka to naprawde tragedia.Wiem bo teraz mam taka w domu. Stawialismy na funkcjonalnosc, a mysle ze domek bedzie i tak fajny jak skonczymy wszystko.Pozdrawiam! Dzisiaj wlasnie pozegnalismy sie z ekipa.Juz wszystko skonczone.Jutro tylko sciagna kilka desek i zabiora swoj sprzet. Kominy wykonczone, lukarna ma juz dachowke. Dzisiaj dekarz mial male pole manewru z robota przez rusztowanie kolo komina, ale jutro caly dach nalezy do niego i leci z ukladaniem dachowki ile sie da. Napewno w tym tygodni wszystko bedzie skonczone. W nowym roku zabieramy sie za dalsze prace.
  8. Piekna Agatka! U nas konczymy dachowke, scianki dzialowe na gorze skonczone i jutro koncza dolne. Kominy w tym tygodniu tez beda skonczone. Potem dalsze prace w nowym roku. [att achment=20625:20141123_115023.jpg]
  9. W nastepnym tygodniu ruszamy z dachowka. Na dniach beda rynny zamontowane i skonczone przednie schody.A potem zabieramy sie za dzialowki. [att achment=20518:nasaz.jpg]
  10. No to zazdroszcze mieszkania w gotowym domku.Mam nadzieje ze za rok tez sie wprowadzimy, ale zobaczymy jak bedzie. U nas dzisiaj zaczeli wiezbe, ale niestety pogoda paskudna i musieli przerwac prace. Mielismy dwie dynie ale mala juz zwiedla-:)Wczesniej staly na balkonie, ale wiadomo co chwile miejsce zmieniaja. Palilismy ja wieczorem i obserwowalismy ze starego domu.Bylo chociaz smieszne,swiecace punkty na naszej budowie.Bo tak jest strasznie ciemno i nic nie widac.Moze kiedys bede przejezdzac i z daleka zobacze Wasza Agatke bo mieszkamy niedaleko.Pozdrawiam!
  11. Mamy juz szczyty. Jutro zalewamy lukarne i startujemy z wiezba. Trzeba przykryc domek przed zima. Cos ostatnio cisza na forum, chyba wszyscy zajeci!Pozdrawiam!
  12. Kilka zdjec ze stanu obecnego.Dzisiaj teriva przyjezdza, juutro ukladane stropu-
  13. Nasz stan na dzis.Agatka nabiera ksztaltow. Pogoda nie dopisala dzis wiec prace stanely. ] [attachment= 20046:Zdj_cie1000.jpg]
  14. Powoli mamy sciany parteru.Mozemy juz pochodzic po domku.Na dzien dzisiejszy wyglada to tak: [attachm ent=20008:Zdj_cie0984.jpg]
  15. Dziekuje bardzo! A my jutro mamy dostawe pustakow ceramicznych i w poniedzialek zaczynaja sciany murowac.Juz nie moge sie doczekac!
×
×
  • Utwórz nowe...