Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

jaro1005

Uczestnik
  • Posty

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O jaro1005

  • Ranga
    Początkujący
  1. Witam serdecznie Jak widać producent lub jego przedstawiciel szybko odnaleźli wątek niepochlebny na swój temat. A tak gwoli ścisłości to moim zamiarem na pewno nie było kogokolwiek oczerniać, czy pisać o nim nieprawdziwe informacje: Więc do szczegółów: owszem nie neguje tego że się do jednego kompletu drzwi (futryna + skrzydło) pomyliłem co zresztą napisałem w pierwszej wypowiedzi: "Dzwoniąc dziś po raz n-ty to Pani z Pruszkowa dowiedziałem się że firma WINDOOR nie ma obowiązku wymienić drzwi w przypadku błędnego ich zamówienia/dostarczenia - podobno jest to gdzieś w regulaminie" -
  2. Witam Serdecznie Kupiłem u przedstawiciela firmy WINDOOR w Pruszkowie na ul. Prusa 9 kpl. drzwi MINORIS. Po czym okazało się że jedna futryna oraz skrzydło są nie takie jak zamawiałem. Odwiozłem je na własny koszt do Pruszkowa Pani oczywiście je przyjęła i powiedziała ze za moja prośbą zostaną wymienione na właściwe. Od tej pory minęło 30 dni i nic - słyszałem tylko że a to transport nie dojechał a to nie ma zamówień itd. Warto tutaj nadmienić że pierwsze zamówienie było zrealizowane w ciągu 7 dni. Dzwoniąc dziś po raz n-ty to Pani z Pruszkowa dowiedziałem się że firma WINDOOR nie ma obowiąz
×
×
  • Utwórz nowe...