Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

Gawlo_

Uczestnik
  • Posty

    23
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O Gawlo_

  • Ranga
    Początkujący
  • Urodziny 27.11.1985
  1. Gdybym mial kotlownie w piwnicy pewnie bylo by tam cieplo od samego pieca, ale niestety piec mam w domu (gazowy) Ja tam nie chce mieszkac :P ale ktos inny ;) chiałem przeznaczyc piwnice do hodowli zwięrząt karmowych, świerszcze, karaczany itp gdyby piwnica byla cieplejsza nie trzeba by było tak mocno dogrzewac pojemnikow z robakami :P Mogę ją dogrzewac elektrycznie, bądz tzw Kozą, ale koszty poniesione na dogrzewanie piwnicy przez cały rok (w lecie tam tez jest ziomno) mija sie z celem
  2. Dzieki za odpowiedz. Myslalem ze cos to zmieni, ale jesli nie i mam wydac niepotrzebnie pieniadze a do tego narobic sobie klopotu to raczej musze odpuscic.
  3. Nie, mieszkanie ogrzewam podlogowka, wiec podlogi mam cieple. Celem tego ocieplenia jest podniesienie temp. tylko i wyłącznie w pwnicy. Piwnica ma ok 12 m2 / 2,8 * 4,2 jak dobrze pamietam
  4. Witam. Najpierw krótki opis piwnicy: Piwnica murowana z czerwonej cegły pokryta 2-3 cm tynkiem, wymienione okno na nowe PVC, nad piwnicą mieszkanie. przy temp. zewnętrznej 0 st. temp w piwnicy jest 11 st. Chciałbym ocieplić tą piwnice i mam pytanie czy ocieplając ją od wewnątrz styropianem (wszsytkie sciany, drzwi) bez użycia żadnego źródła ciepła - czy temp. w piwnicy się podniesie??? PS: może jakies inne sugestie na temat podniesienia temp. w takiej piwnicy bez duzych nakladów finansowych. Pozdrawiam
  5. Włanie ze nie moge dac plytek, mam dwie corki (4lata i 1,5 roku) czesto zdazaja sie upadki, napewno upadek na panele bedzie "milszy" niz na plytki. dlatego decyzja o panelach
  6. Na allegro jest tego masa, lecz nie na wszystkich aukcjach jest napisane czy nadaje sie na podlogowke czy nie, nie chce kupic podkladu ktory bedzie izolowal cieplo z podlogowki, a co do gwarancji np: 30 lat to nie sadze aby tyle panele wytrzymaly, a napewno nie u mnie :P
  7. Witam. Jaki wybrać podkład pod panele na ogrzewaniu podłogowym, aby nie blokowało mi ciepła z posadzki.
  8. Witam. mam pytania co do bejcowania i lakierowania schodow. Jakiej bejcy użyć (schody mają być ciemne ale nie czarne) i najważniejsze jakiego lakieru (są to schody po których będzie się chodziło w obuwiu lato czy zima zawsze w obuwiu) wiec lakier musi być odporny na ścieranie. tyle ich jest na rynku że ciężko coś samemu wybrać bez doświadczenia. Postanowiłem samemu zrobić schody, więc proszę o wszystkie bardzo ważne wskazówki od bejcowanie po ostatnią warstwę lakieru- drewno Jesion. pozdrawiam
  9. tzn wiem ze muszę włożyć wkład kominowy z kwasówki przez ktory bedzie wypuszczal spaliny a pozostałą czescia komina zasysal powietrze. nie znam sie na tym.
  10. Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Nie mam okna w pomieszczeniu gospodarczym, nie mam mozliwosci zrobic tam wentylacji grawitacyjnej bo z tego co wiem to nie moge podpiac 2 pomieszczen pod jeden kanal, wiec zostaje mi tylko grawitacyjna w kuchni i tam jestem zmuszony podlaczyc piecyk.
  11. Jednym słowem nie mogę piecyka gazowego TYP C umieścić w pomieszczeniu o kubaturze 16m3 bez dodatkowej wentylacji. dziękuje...
  12. nie mam możliwości odprowadzać powietrza z pomieszczenia na zewnątrz, kupiłem mieszkanie w kamienicy i nikt na to się nie zgodzi abym dał kratkę na zewnętrznej ścianie. Rozumie że też nie mogę doprowadzić, odpływu do kanału z grawitacją w kuchni? Dlaczego prawo mówi że można jak nie można? Ps: są czujniki gazu, jak się coś zacznie dziać to się gaz zamyka. Proszę o informacje jak zrobić, żeby było dobrze dla wszystkich Jescze jedno, patrzac na to to by trzeba bylo kazde pomieszczenie przez ktore przechodzi gaz wyposazyc w wentylacje, bo moga byc nieszczelnosci :/
  13. Musi być wentylacja mechaniczna? czy wystarczy ze zrobie kratke w drzwiach na dole a pod sufitem druga kratke i bedzie obieg powietrza. Jeśli coś zle rozumie to prosze o podpowiedz, jak mam to zrobic aby bylo dobrze
  14. Czy ta wentylacja moze byc kratka w drzwiach? Czy jakas inna forma wentylacji?
  15. Z tego co zrozumialem to moge tak podłączyc. Piec czerpie powietrze z komina jak i rownież kominem wyrzuca spaliny oczywiscie jest to specjalna konstrukcja z rur kwasowych. Bardzo bym prosil o jakies pismo ktore mowi o tym ze moge tak podlaczyc piec bo kominiarze maja problem i nie potrafię do nich przemówić.
×
×
  • Utwórz nowe...