Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

wujek

Uczestnik
  • Posty

    34
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez wujek

  1. tylko nie elektryczne, braki pradu tez sie zdazaja - sytuacja z zycia zaslyszana. sklep, koniec pracy, rolety elektryczne i brak pradu - pilnowanie sklepu przez 4 godz az bedzie mozna go zamknac mysle ze w bloku az taki problem nie bedzie wystepowal ale zawsze jak cos ma nie dzialac to w nieodpowiednim momencie
  2. rozumiem ze prosba nie byla skierowana do mnie ale postaram sie wkleic zdjecia wnetrza mojego domu po weekendzie
  3. co tu duzo mowic powiem tak, budowa miala sie zakonczyc w październiku 2007 a sie dopiero wtedy zaczela ale nic, fachowcy sie opieprzali spowalniali cala zime i jest marzec, wazne ze juz deskuja dach i bedzie mozna zamykac pozdrawiam serdecznie
  4. Maly update, materiały juz sa, leza na dzialce ;] tylko ze nie ma kto budowac cialge czekamy.... Budowa ruszyła: 5.11.2007 update : jak tam idzie budowa u pozostałych klanowiczow ?
  5. witam U mnie wlasciwie wszystko stoi, poniewaz czekam na ekipe az zaleje ławy, maja dopiero we wrzesniu wejsc do tego oczekuje na materialy na budowe, jakiej 1,5 miesiaca temu zostalo zlozone zamowienie i cisza pozdrawiam
  6. jakby byla mozliwosc to tez bym obejrzał zdjecia domku:-) n.bartosz@gmail.com pozdrawiam
  7. z pierwszego wgladu w projekt to jeszcze zaznaczylem zmiany odnosnie komina. W projekkcie jest wypuszczony do pokoju do tego jeszcze kominek na nim uwazam, ze za duzo to miejsca by zajmowalo. takze komin bedzie w scianie. Grill na zewnatrz tez jest nieporozumieniem. Juz sobie wyobrazam zachlapane sciany od tluszczu tak na pierwszy rzut oka, na dole juz bym nic wiecej nie zmienial za to gore na pewno jeszcze nie wiem do konca co i jak ale za duzo tych pokoi chyba jesli 2 ma byc sypialnia to nie widzi mi sie bieganie do lazienki przez korytarz/schody idealna bylaby osobna lazienka
  8. witam Juz mam zamowiony projekt a dokladnie to odbicie lustrzane. Mam pytanie odnosnie lazienki na parterze, w projekcie nie ma okna, jak sprawa wyglada z swiatlem w tym pomieszczeniu? i wentylacja bo przeciez tam ma byc rowniez prysznic. Ja wprowadzilem taka zmiane zeby okno w pomieszczeniu gospodarczym zamienic na drzwi a w lazience wstawic okno. Mysle ze takie rozwiazanie bedzie lepsze.
  9. Witam Jestem wlasnie na etapie wyboru projektu domu, na poczatku wybor padl na projekt Afrodyta/Abramowicz ale okazalo sie ze jest problem z linia zabudowy i sie nie miesci (1600m2 dzialki a moge zabudowac tylko ok 400) Spodobala mi sie Dobrochna. Zalezalo mi aby dom byl parterowy choc pietrowy tez ma swoje zalety. Pytanie jest takie czy ktos juz taki dom budowal/widzial , jakies opinie wskazowki?
×
×
  • Utwórz nowe...