Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

krzysiek_slezany

Uczestnik
  • Posty

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

O krzysiek_slezany

  • Ranga
    Początkujący
  1. Nexo – system inteligentnego domu

    Witam wszystkich serdecznie. Kiedyś trochę na wyrost opisywałem swoje uczucia i odczucia dotyczące systemu wierząc, że usunięcie "drobnych mankamentów" to kwestia kilku dni. No cóż, minęły trzy lata:-(( Faktycznie jestem jednym z pierwszych klientów nexwell, a na pewno jak do tej pory jedynym z tak rozbudowaną (tylko w teorii - niestety) opcją. Mam system u siebie już ponad trzy lata i jak dotąd nie udało się u mnie (z winy nexwell) dokończyć instalacji i nie ma jak na razie możliwości podpisania protokołu odbioru. Ostatnio dowiedziałem się od właściciela firmy, że nie są w stanie poradzić sobie z tak rozbudowaną instalacją (nadmieniam, że okablowanie do wszystkich czujników położone zostało ponad 3 lata temu zgodnie z wytycznymi Michała Kowalczyka z firmy Nexwell - korespondencja mailowa) i zaproponowali mi dwa rozwiązania: 1. ograniczenie ilości czujników do tej określonej umową główną (pomimo iż za dodatkowo zakupione moduły i wyświetlacze wystawili mi fak. Vat.) twierdząc że pozostałe podzespoły były u mnie instalowane na moje ryzyko - czy fak. Vat wystawia się za sprzęt, czy za ryzyko? 2. zakup na miejsce Nexo systemu Verso (podobno okablowanie będzie pasowało a sam system działa stabilnie). Jeśli Nexwell nie dokończy instalacji w terminie 30 dni będę domagał się przed sądem dokończenia przez nich prac albo ich oficjalnego przyznania się do faktu iż nie są w stanie zaproponować swoim klientom nawet namiastki "inteligentnej instalacji" oraz odszkodowania dla mnie za trzy lata udręki w domu i ponoszenie kosztów. Przy okazji dowiem się czy sprzedając mi podzespoły elektroniczne posiadali odpowiednie atesty i homologacje - w zeszłym roku w grudniu trzeba było wymienić u mnie wszystkie pastylki bo były tak gorące, ze nie dało się ich wziąć do ręki i zachodziło zagrożenie pożaru. Wszystkich potencjalnych klientów zainteresowanych sprawdzeniem stabilności "działania" systemu na żywym organizmie jak i tych którzy podobnie jak ja czekają i czekają i czekają aż Nexwell doprowadzi zamówiony przez nich system do w miarę stabilnego działania zapraszam do siebie. Pozdrawiam Krzysztof Łukaszewski 502-500-512
×