Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

macko333

Uczestnik
  • Posty

    79
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez macko333

  1. Witamy dawno Nas tu nie było ,pozmieniało u Was kochani!!! U Nas prace zewnętrzne wykonczeniowe idą powoli od wiosny,właśnie skonczylismy elewacje:) pozrawiamy:)
  2. śliczna ta wasza agatka !!!!!! pozdrawiamy i czekamy na więcej fotek
  3. wytamy wszystkich i przepraszamy za długą nieobecnośc. praca,praca i czasu na wszystko brakuje. urpol w polsce szybko zleciał ale co nieco udało sie nam załatwic tj.: - piony kanalizacyjne - instalacje wodne -i nstalacje c.o. (elementy wymagane do montażu przed tynkowaniem) - instalacje elektryczne - zamówienie okien -naprawa cieknącego komina -wykonanie podłogi na strychu -wymurowanie ścianki do garderoby -wycięcie otworu na drzwi przesówne między pokojami na poddaszu -powiększenie okna w pralni -ekipa do tynków -ekipa do wylewek to więc tak w wielkim skrócie było by wszystko co dało sie zrobić czy załatwić.w następmych wpisach postaram sie opisac poszczególne etapy ,problemy i dylematy -a tyło ich......
  4. My wybraliśmy dachówkę Róben Monza Plus kolor Kasztan po 32 zł za metr kwadratowy . A tak sie przedstawiają materiały i koszty za cały dach naszej Agatki Więźba dachowa i pokrycie dachu materiały/prace kwota/koszt 1 dachówka RÓBEN monza plus (dachówka podstawowa,dachówki boczne,gąsiory ,zakończenie gąsiora). 8180 zł 2 zapłata za robocizne ułożenie więżby na dachu 2400 zł 3 krokwie, jętki, murłaty,łaty 5500 zł 4 okna dachowe: 1)okno FTS V U2 78x118 -4 SZT.(Z NAWIEWNIKIEM V10) 2)okno FTP V U3 78X118 -1 SZT.(Z NAWIEWNIKIEM V 35) 3)kołnierz uszczelniający EZV-P 78X118 -5 SZT. 4) właz WSZ z kołnierzem 54X75 -2 SZT. 5265 zł 5 blacha płaska 125x2-12 szt. 877,92 zł 6 rynny Galeco PCV brąz komplet. 1537,50 zł 7 folia dachowa Duvarol Pro -201m2 755,76 zł 8 kominek wentylacyjny 190 zł 9 robocizna -krycie dachu dachówką -okuwanie dachu,kominów -zainstalowanie orynnowania -montaż okien dachowych i wyłazów dachowych 5600 zł 10 brakujące materiały na dach typu: blacha płaska,wkręty,śruby,silikony dekarskie,taśmy do obróbki kominów,gąsiory, dachówka boczna,dachówka podstawowa,łaty,rura spustowa,dekle do rynien,impregnat do drewna,taśma pod gąsiory,klamra do dachówki,klamra do gąsiorów 3100 zł RAZEM ZA WSZYSTKO 33404 zł
  5. lato przyszło podobno:)
  6. macko333

    działka

    działka
  7. dzięki alicja30 i wzajemnie ,dołączam się do poprzedniczki również wszystkim życzę wesołych świąt
  8. vaderek gratuluję postępów i życzę szybkiego ukończenia budowy Agatki.trzymam kciuki .pozdrawiam
  9. śliczna ta wasza agatka. gratuluje osiągów:) .jeśli można o fotki z wewnątrz prosić. pozdrawiam serdecznie
  10. no no gratuluje postępów. śliczne okna macie. jaka to firma i jeśli można to ile zapłaciliście za te okienka?
  11. no ślicznie alicja30,gratuluje postępów. widzę że w małym pokoju na dole będzie wyjście na taras. prosimy o fotki z wewnątrz domku. jeszcze raz gratuluje i pozdrawiam. p.s. ile kosztowały was okna z mont. do waszej agatki i co to za okna (jaka firma itp)
  12. ale macie fajnie w waszej agatce .wstawcie proszę wiecej fotek .pozdrawiam
  13. u nas tak sie ma nasza agatka
  14. komin murowany był na zaprawie ciepłej Porotherm TM oraz będzie ocieplony wełną oraz obłożony kamieniem RELIEF Celtic (mur celtycki) składa się z płyt o wymiarach 50x10 cm, 12,5x10 cm, 16,5x10 cm, 25x10 cm, 33,5x10 cm, 37,5x10 cm i grubościach ok. 3 cm. Celtic oferowany jest w wariancie typowym oraz lekkim KLIMATERM, tak że o mostkach termicznych nie ma mowy.
  15. a jaki piec macie?pozdrawiam
  16. krokwie łaty 5600 z impregnacją
  17. witam u nas przez ten długi weekend tempo prac trochę zwolniło . w piątek mimo deszczu przyszli murarze murować ścianki szczytowe i kominy,wczoraj trochę podgonili robotę ale niestety nie udało sie wszystkiego ukończyć.w piątek przywieziono dachówkę i gąsiory .plan na przyszły tydzień mamy bardzo ambitny.w poniedziałek mają przyjechać okna i włazy dachowe Fakro,trzeba zamówić rynny-zdecydowaliśmy się na Galeco PCV kolor brąz. ,murarze mają zacząć murować ściany działowe.w połowie tygodnia ma wpaść ekipa żeby rozszolować strop i schody.w czwartek lub piątek przychodzi dekarz do dachu. plan jest taki że ma zafoliować i położyć łaty na dachu,okuć kominy,orynnować dach i w takim stanie dach musi poczekać do grudnia na fachowca.mamy nadzieje że zdążymy przed zimą . fotki będą wieczorem a co tam u was forumowicze............... cisza tu..........................
  18. u nas dziś na budowie pojawili sie panowie cieśle.krokwie są już wszystkie położone pozostało przykręcić jętki, zrobić jaskółkę ,przyciąć krokwie i przykręcić deskę doczołową ale to w poniedziałek ( jak pogoda pozwoli).póżniej przyjdzie kolej na kominy i ściany szczytowe. fotki z całości w poniedziałek,a oto efekt dzisiejszej pracy do południa:
×
×
  • Utwórz nowe...