Co do reklamacji na piśmie to oczywiście taką złożyłem i to do producenta. Najpierw czekałem na odpowiedź mailem, na adres podany na stronie internetowej, nikt się tym nie zainteresował , po kilku dniach wysłałem maile na wszystkie możliwe , podane tam adresy adresy i wtedy dostałem odpowiedź na piśmie , listem poleconym , że reklamacji nie uwzględniają , bo upłynąl termin wynikający z gwarancji ( 26 miesięcy od daty zakupu). Niestety w takiej sytuacji po wygaśnięciu terminów gwarancji dochodzenie roszczeń na drodze sądowej jest skazane na niepowodzenie. Wysyłąjąc rekalamację , liczyłem jednak , że firma o takiej renomie jak GERDA dba o klientów i nie zlkekceważą mojego problemu , tylko zachowają się profesjonalnie i coś na to poradzą, choćby wyjaaśnią przyczynę uszkodzenia i conajmniej mnie przeproszą . Kupując drzwi GERDY kierowałem się renomą tej firmy . Niestety przeliczyłem się , dlatego przestrzegam - nie są profesjonalni , a wręcz lekceważą klienta.