Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

ivan4

Uczestnik
  • Posty

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O ivan4

  • Ranga
    Początkujący
  1. witam mam w mieszkaniu wlacznik swiatla podwojny z ktorego ida trzy zyly do jednego swiatla ktore swieci a z tego swiatla do kolejnego ktorego nie moge podlaczyc jesli podlanczam faze (brazowy) z neutralem (niebieski) wywala zabezpieczenia i wszystko gasnie zwara sie chyba robi. Jest tez kabel ochronny (zielono - zolty ) myslalem ze jest cos nie tak podlaczone i probowalem na wszelkie sposoby ale nie udalo sie nie swiecilo i tak. Dodam ze we wlaczniku na trzech kablach jest faza nie wiem czemu?? bo na drugim swietle juz jest jedna na kablu. -czemu we wlaczniku moga byc 3 fazy?? -czemu mi wy
  2. tak wlasnie o cos takiego tylko z tego co wiem one sa szerokie mi trzeba wykonczyc regips na krawedzi czyli jakies 12.5mm a te gietkie pcv maja chyba po ok 2cm ramiona takze ostatecznie z tego bym cos kombinowal jesli nic innego nie znajde bo nie wiem jak wykonczyc ten luk ktory wycinalem w regipsie :/ bo ciezko jakos gladzia wykonczyc koncowki cietego regipsu bez naroznikow
  3. jedna sciane juz dzis zrobilem tzn. ten luk o ktory pytalem nie bylo latwo ale jakos za pomoca cd60 i ud30 oraz wieszaka do sufitów ES 125mm czy jakos tam udalo sie uzyskac to co chcialem. Niestety nie posiadam fotek ale wyszlo nawet nawet i ku zdziwieniu bardzo stabilne. Teraz zastanawiam sie czy jest jakis patent na wykonczenie regipsu ktory byl ciety nie wiem jak to opisac luk regipsu wystaje mi za stelaz by go troche zaslonic nie bede zabudowywal tego od czola. Czy sa jakies nakladki na narozniki regipsa zeby je jakos obrobic latwo?? bo owinac to siatka i obrabiac to troche zabawy i nic
  4. to moze ktos napisze jakich profili najlepiej uzyc?? Czy do zrobienia takich cudow na scianie nalezy uzywac po koleji piszac profil -wieszak plaski es60/125 -CD 60 mocowany na kolki do sciany czy za pomoca wlasnie tych wieszakow jak wczesniej? -tu nie wiem jakie profile nalezy kupic {wiem ze przyscienne profile to UD30 mocowane tez na kolki do sciany jak rozumiem sciany sa z cegly} tylko nie wiem jak uzyskac 15cm odstep od sciany nosnej zeby uzyskac miejsce na halogeny i ich mocowanie? Pomoze ktos jakie profile i inne czesci do nich nalezalo by ku;ic w kolejnosci patrzac od sciany jak to si
  5. Szukalem ale nigdzie nie ma konkretnie pokazane jak tio wykonac wiec umieszczam tu. -Poszukuje porady najlepiej udokumentowanej fotkami jak wykonac luk albo ksztalt fali na scianie z plyty g-k wysuniety o ok 15 cm od sciany konstrukcyjnej?? (Taka odleglosc aby jakies swiatlo zamontowac halogen czy cos). Nie mam pojecia jak to wykonac czy jakies stelaze specialne sa o dl 15cm?? czy nalezy jakos zrobic stelaz z lat desek czy czegos?? rozumiem zrobic bez oswietlenia o mniejszym wysunieciu to wtedy daje kantowke i mam a jak wykonac to na wysuniecie 15cm?? Prosze o fotki albo odeslanie do nich b
  6. Mam stara elewacje na budynku jest na nim jakis tynk cementowo- wapienny na nim farba i juz chyba jakies poprawki byly robione jakas zaprawa klejowa chyba i kolejna farba. Ostatnia warstwa farby zaczela pekac (jakby odpazona) i jakies tam miejsze i wieksze rysy powstaly. (Teraz chce wypelnic pekniecia i wygladzic torche sciany i znow pomalowac). Pytania: Czym spowodowane jest pekanie farby (odpazanie) i odpadanie jak tego uniknac?? Jaka zaprawa czy klejem najlepiej wygladzic nierownosci badz ubytki (w miare mozliwosci tania i taka ktora po polozeniu bedzie w miare gladka a po gruncie b
  7. Witam nie wiem czy dobrze zamieszczam jesli nie to sorki. Chcialem zasiegnac informacji czy mozna klasc tynk dekoracyjny na farbe olejna?? (lamperia) Chce polozyc jakis tynk na korytarzu na olejnicy (brzydko wyglada) ale bez jej zdzierania nakuwania kurzu czy to mozliwe?? jesli tak to jaki tynk mozna na to stosowac zywiczny akrylowy czy jakie cudo z tynkow ozdobnych bedzie sie tego trzymac?? Dodam ze lamperia byla robiona jakies 2 lata temu i trzyma sie masywnie z gory za odpowiediz dziekuje
  8. Witam mam sciany z tynku cementowo wapienny albo wapienny (dosc mocne) w nie ocieplanym budynku sklpeiku (bynajmniej narazie ale i raczej zbytnio ocieplany nie bedzie w zimie co najwyzej farelka jakas czy cos), na okolo do 1m wys mam na nich szron w te pogode ale nie do okola tylko na jednej poltora scianie mianowicie, narazie nie ma podlogi jest tylko folia polozona i bedzie wylewana podloga w najblizszym czasie, budynek bedzie ocieplany styropianem prawdopodowbie 6cm bo taki posiadam czy on cos zmieni w takich warunkach?? Jak moge sie tego pozbyc by na przyslosc uniknac takich sytuacji??
  9. Witam orientuje sie ktos z panstwa gdzie moglbym odnalesc jakies cenniki firm budowlanych albo osob prywatnych jakie biora ceny za wykonanie poszczegolnych robot?? Tynkowanie ocieplanie robienie podlogi stropu orzygotowywanie podloza pod tynk kladzenie plyt osb czy gk i jeszcze jakies inne... W google juz szukalem ale nie specialnie cos znalazlem moze panstwo ma cos do polecenia labo swoje cenniki moglo by udostepnic w tym poscie?? Pozdrawiam
  10. jednak dostalem na dach od wlasciciela papa ico pal w/400 nie jest napisane ze terozgrzewalna wiec jakas inna napisane jest tylko ze kleic do podloza za pomoca klejow asfaltowych Pytanie moge ja przymocowac do plyt osb za pomoca papiakow tylko obawiam sie ze z jakims czasem w miejscu bicia papiaka na zakkladkach nawet woda sie dostanie i bedzie cieklo wiec pomyslalem ze moze pod pape w paru miejscach dac listwy zeby sie zrobila gorka i mniejsza mozliwosc wciekniecia wody jesli bym na listwach dopiero przybijal i do belek w tych miejscach. Pytanie czy mozna tak?? czy na gorkach papa nie popeka
  11. Ile wezmie "fachowiec" za takie usugi w murowanym domku (takiej komorce jakby butiku) o powierzchni ok 450x400cm pow zew dachu i 350x250cm pow wew budynku (sufitu): 1-skucie tynku z sufitu rozbiorka desek papy prasowanych wior desek i znow papy czyli jakby stropu?? Albo ile za metr takiej rozbiorki?? 2-Zdjecie belek z dachu plaskiego 6 belek i 2 murlaty (pruchno)??? czy to tez bedzie sie liczyc do rozbiorki tego co wczesniej??? 3-polozenie 6 nowych belek dl. 450cm i 2 nowych murlat dl 400cm??? czy to sie liczy za mb czy od szt.??? 4-pokrycie dachu papa?? ile za calosc albo m2
  12. 1.Witam chcialem sie dowiedziec czy jezeli posiadam butik gdzie jest polozona folia izolacyjna na ziemi kilku centymetrowa luka polozone belki a na nie chce polozyc plyte OSB jeszcze nie wiem jakiej grubosci ale ok 2cm na tychbelkach o rozstawie 60cm czy to wystarczy zeby butik wytrzymal ok 2lat przy nacisku 2 duzych lodowek i dwoch sprzedawczyn butik nie ogrzewany z zewnatrz styropian na murowanych scianach?? i czy plyte OSB nalezy czyms impregnowac czy to na podlodze bedzie czy tez pod pape jesli chcialbym polozy OSB na dach i na nia pape ale to juz nie chodzi o podloge ale o dach??? I cz
×
×
  • Utwórz nowe...