Od Grudnia 2016 jestem użytkownikiem kotła olejowego De Dietrich.Raczej drugi raz bym tej marki nie wybrał.W drugim sezonie użytkowania awaria elektroniki kotła.Część wymieniona na gwarancji.Kolejny sezon , awaria sterowania palnikiem ,znowu awaria elektryczna.Tym razem wymiana na mój koszt ponieważ minęły 2 lata gwarancji a tylko tyle daje De Dietrich.Oczywiście na domiar złego awaria wystąpiła w czwartek wieczorem ,więc przed wekendem i część trzeba sprowadzić z magazynu centralnego ponieważ nawet autoryzowany serwis gwarancyjny nie posiada tej rzeczy na swoim magazynie .Więc wekend spędzony w nieogrzewanym domu ,a na dworze kilka stopni mrozu.
Podsumowując.Po pierwsze.Powstające awarie i związane z tym koszty będą w przyszłości generowały wydatki które razem z corocznymi kosztami przeglądów wytworzą znaczną kwotę , którą wydawało się zaoszczędzę wybierają ofertę De Dietrich.Po drugie bardzo drogie części zamienne i słabej jakości szybko ulegające awarii.Po trzecie.Krótki okres gwarancji .