Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

GOGOX

Uczestnik
  • Posty

    16
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez GOGOX

  1. Witam wszystkich ale nas tu już dużo.
    Nasze postępy widać na mojej stronie, którą podałam wcześniej.
    Mamy już tynkarzy w domku i ekipę od ocieplania dachu.
    Dachówka zamówiona czekamy tylko na pogodę (i majstra). Schody się robią tzn. wpłacona jest zaliczka a montaż w połowie lipca. Ekipa instalatorów umówiona i tynkarzy i płytkarzy tylko żeby wszyscy dotrzymali słowa to w wakację będziemy sie wprowadzali. Ale gdzie to jeszcze.
    Prawdą jest że najlepiej oczy cieszą kiedy domek wschodzi bo jak są roboty w środku to tego sie tak nie odczuje.
    Pozdrawiam wszystkich i staram się na bieżąco wklejać zdjęcia z postępów w naszym domku. icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif
  2. Witam a u nas cieśla na dachu miło sie patrzy jak domek rośnie. Okna są zamówione. I nie długo zamykamy stan surowy. A dalej to ...........
    Postęp budowy możecie zobaczyć na stronie budowy. Podana jest powyżej. Pa icon_wink.gif
  3. Sprzątnięcie działki ze starego domu i wywiezienie gruzu ok. 10 000, wykop i wywóz ziemi też ok 10 000. Materiały na piwnicę ok. 25 000. Ale w piwnicy mam narazie tylko ściany nośne bez działowych. A teraz dalej materiał z grubsza kupiony, cieśla zamówiony, drzewo na dach też. I trochę przezimujemy. A na wiosnę na całego, ponieważ chcemy na lato już mieszkać ale to jeszcze daleka przyszłość. icon_confused.gif
    Dzieci się nie mogą doczekać.
    Zastanawiam się czy nie wybudować jednej ściany z cegły "pod fugę" trochę będzie drożej ale inny efekt. I komin w środku tez będzie murowany "pod fugę". Ale na bieżąco postaram się was informować i zamieszczać zdjęcia na mojej stronie. A teraz uciekam bo majster już woła. Pa
  4. Hej u mnie strop juz zalany. I ruszamy z dalszymi pracami.
    Postaram się umieścić zdjęcia. Są to pierwsze zdjęcia, jeszcze ze sprzątania działki. Reszto zdjęć to wykop pod dom i piwnica.

    www. agatka-gogox.fotosik.pl

    Ale cóż nie mi oceniać zobaczcie sami.

    Moja strona
  5. Witam po tak długim czasie.
    Długo nie wchodziłam na forum a tu taaaaaakie zmiany.
    Ale cóż budowa. Więc cały czas wolny na działce. Sami wiecie jak to jest. Szefowa to szefowa tamto. Ale do przodu. Piwnica stoi. Jutro zalewają strop. I już coś widać poza granicą gruntu. Teraz już jak to majstry mówią "aż miło będzie patrzeć". Ruszamy z parterem. Zdjęcia mam ale jeszcze chwila i dam namiary na fotosik.

    A tak w ogóle to gratulacje gromo rośnie i to miło słyszeć.
  6. Witam i ja już zaczynam ze zmaganiem budowy. Formę papierkową mam za sobą. Dzięki za tyle podpowiedzi na nasz wspólny projekt. Ja zdecydowałam sie na piwnicę pod całym domem. Powiększyliśmy dom. Ma wymiaru 8x12. Tak że mały pokuj na dole ma wymiary 4x3,30. Zrezygnowałam z pomieszczenia gospodarczego na dole na rzecz większego holu i łazienki. W łazience na dolę postawię jeszcze prysznic. Salom będzie miał wymiary 8x4,50 razem z jadalnią. I kuchnia będzie troszeczkę większa o jedną szafkę 60 w ciągu. Jak mi się uda to ze skanowane rzuty wkleję wam i pokarzę.
    Ekipa wchodzi ok 10 lipca teraz jesteśmy na etapie sprzątania działki (a jest co sprzątać). Stał tam stary dom dwu piętrowy babci murowany z cegły. Wygląda jak po przejści takiegoś tajfuna. Szok. W miarę postępów będę umieszczać zdjęcia. Pa do następnego. icon_biggrin.gif
  7. Cytat

    Witaj, witaj!
    Pewnie, że chcemy wiedzieć jak będzie wyglądać mega agatka icon_smile.gif U nas narazie cisza jeszcze, ale mam nadzieję, że się RUSZY... wkońcu




    Cały dom powiększamy. Będzie miał wymiary 10x12. Na dole zwiększymy duży pokój i gabinet , w którym będzie mieszkała teściowa. A u góry będzie dodatkowo jeszcze jeden pokój. Jeszcze chciałabym aby każdy pokój na górze miał garberobę ale to już zobaczymy jak projektant rozrysuje. i Jeszcze jedno to piwnica. Piwnica będzie pod 3/4 domem bez dużego pokoju aby wyjście z tarasu nie było za strome. To już projektant ma myśleś. Dzisiaj jadę na konsultację. Zobaczę czy się tego podejmie jak nie to szukam innego. A w naszym mieście znaleść dobrego projektanta to sztuka. Wszyscy idą na łatfiznę. Aby do przodu i bez wielkich zmian a kasę zato wielką. icon_sad.gif PS Dzięki sylwi za zdjęcia i pomysły. Jak możesz to napisz jak domek teraz w użytkowaniu może byś coś zmieniła.
  8. Witam Was. Ja dopiero mam zamiar przebrnąć przez ten etap budowy. Znalazłam projekt jak sie domyślacie to AGATKA. Wszystko by było ok gdyby nie to to iż jest za mały dla naszej rodziny. Jesteśmy rodziną 4 osobową plus teściowa. Więc jak nie trudnio się domyślic to muszę ten domek powiększyć. I z AGATKI zrobię MEGA AGATĘ.
    Projektantka się tego podjeła więc jak będzie zainteresowanie to wam dalej opowiem co zostało zmienione.
    P.S. A komin na zewnątrz to rewelka tylko to mnie przekonało do tego projektu.
    Chciałabym już mieszkać jak już nie które osoby na tym forum. Pa
×
×
  • Utwórz nowe...