Sklep internetowy Agito.pl przeprowadza dziennie setki różnych transakcji i za każdą z nich bierze odpowiedzialność. Staramy się szczególnie sumiennie realizować delikatne kwestie związane z reklamacjami produktów. Zdajemy sobie sprawę, że każda taka sytuacja jest dla Klienta wyjątkowo kłopotliwa. Nie zmienia to faktu, że ostateczna decyzja dotycząca sposobu realizacji gwarancji należy każdorazowo do autoryzowanego serwisu producenta. To, jak wiadomo, powszechna praktyka w segmencie elektroniki użytkowej. Niestety, nie możemy decydować o tym, czy określona reklamacja powinna być przyjęta czy odrzucona. Dotyczy to również uszkodzonych dysków marki OCZ, które trafiają do autoryzowanego serwisu. Nie oznacza to jednak, że nasi Klienci są pozostawieni sami sobie w razie, gdy decyzja autoryzowanego serwisu ich nie satysfakcjonuje. W przypadku uszkodzonej plomby na dysku OCZ uznajemy, że sprawa nie jest jednoznaczna. Trudno bezspornie zarzucić naszemu Klientowi, że zerwał plombę, aby dostać się do środka obudowy dysku. Poza tym napęd jest sprawny, co naszym zdaniem stanowi podstawę do utrzymania standardowego 3-letniego okresu gwarancyjnego. W związku z tym zwrócimy się do przedstawicieli OCZ i Autoryzowanego Serwisu Producenta z prośbą o ponowne rozpatrzenie tej sprawy. Mamy nadzieję, że w ten sposób uda nam się wpłynąć na pozytywne rozstrzygnięcie reklamacji, zgodnie z życzeniem Klienta.