Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
OLA.k

TERMOMIX

Recommended Posts

czy ktoś z was ma ten wynalazek ?
będę wdzięczna za podzielenie się opinią!
Czy warto w to na prawdę zainwestować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Byam kiedyś na pokazie thermomixa. Pisaląm tu juz o tym- faktycznie daje bardzo dużo możliwosci i jedzenie z niego jest bardzo bardzo smaczne- a przygotowuje się szybko i latwo. Wtedy obiecywalam sobie że kupie thermomix do nowego domu icon_smile.gif ale wtedy jeszcze nie wiedzialam jak to jest byc na końcówce budowy, już praktycznie bez kaski z kredytu za to z pelna rata:) A thermomix jest koszmarnie drogi. Więc pewnie dlugo go jeszcze nie bede miala....napewno warto zobaczyc ten pokaz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Byam kiedyś na pokazie thermomixa. Pisaląm tu juz o tym- faktycznie daje bardzo dużo możliwosci i jedzenie z niego jest bardzo bardzo smaczne- a przygotowuje się szybko i latwo. Wtedy obiecywalam sobie że kupie thermomix do nowego domu icon_smile.gif ale wtedy jeszcze nie wiedzialam jak to jest byc na końcówce budowy, już praktycznie bez kaski z kredytu za to z pelna rata:) A thermomix jest koszmarnie drogi. Więc pewnie dlugo go jeszcze nie bede miala....napewno warto zobaczyc ten pokaz.


pytanie , co jest największą zaletą - to że smacze, że zdrowe czy że szybkie?
ide na tą prezentację , podobno bułeczki bedzie chłopak piekł icon_smile.gif
mi zależy żeby miał jeszcze funkcje sokowirówki - dziennie kilogramy owoców u nas idą
nie kupuję nic ze sklepu , troche to męczące .... moze akurat bedzie fajny ...
napisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pokaz na mnie zrobił wrażenie. Mam znajomą która go ma i bardzo dużo korzysta- a jest pracującą mamą trójki dzieci więc musi mieć wszystko szybko:) Ja to wogóle nie mam na nic czasu. Soków nigdy w domu nie robiłam zwłaszcza że moje zuchy nie tkną się niczego w czym coś pływa:) tylko z kartonu i sok babci z sokownika z wodą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

pokaz na mnie zrobił wrażenie. Mam znajomą która go ma i bardzo dużo korzysta- a jest pracującą mamą trójki dzieci więc musi mieć wszystko szybko:) Ja to wogóle nie mam na nic czasu. Soków nigdy w domu nie robiłam zwłaszcza że moje zuchy nie tkną się niczego w czym coś pływa:) tylko z kartonu i sok babci z sokownika z wodą.


pokaz bardzo fajny a to co po nim zostało ( na talerzach) jeszcze lepsze! Były bułeczki z masełkiem czosnkowym, zupka i deser! na prawdę smaczne . niestety, cudo to nie ma funkcji sokownika! Tak więc pomino tego że raty 0% kuszą , raczej sobie odpuszcze tym razem!
Zazdroszczę tych soczków z kartonika! moje dzieciaki zadrapały by sie pewnie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja chyba jestem z innej bajki, ale... nie mam pojęcia co to jest za urządzenie... W internecie przeczytałem, że to jakiś robot kuchenny... Wdzięczny będę za jakiś link z wyjaśnieniem, albo opis... icon_smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thermomix to jest taki robot kuchenny który ma też funkcję gotowania na parze- i dużo różnych możliwości. Jest bardzo drogi (ok chyba 3800 zł) ale w pewnym sensie wart tej ceny- jesli kogoś stac- bo można w nim bardzo szybko zrobic rzeczy skądinnąd pracochłonne między innymi np ciasto na chleb (jadłam, pyszny) masło, różne zupy- kremy, (w kilkanaście minut), rozmaite ciasta, poza tym mozna w nim gotowac i piec na parze - mięso, ryby, warzywa... Możliwości jest dużo i jesli sie go bedzie wykorzystywać jest to ciekawe cudo:) Mnie kusi, nie powiem, ale zastanawiam się przy moim systemie jesli pracuje prawie cały tydzień od rana do wieczora i w nieliczne wolne wieczory musze przygotować jedzenie np na 3-4 dni- potem tylko odgrzewamy. Dla mnie wadą thermomixa jest objętośc. Ten garnek jest mały chyba ok 2-2,5 l. Przy mojej 4-osobowej rodzinie nie urządza mnie 2 litry zupy- ja potrzebuję miec zupę dla naszej czwórki minimum na 3 dni. Nie mam opcji żeby miec czas na gotowanie częściej niż 2 razy w tygodniu więc póki co gotuję po staremu i zamrażam mnóstwo rzeczy a pierogi np kupuję zawsze gotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokownika nie ma ale miksuje owoce na sok i mozna tez zapasteryzowac od razu podczas robienia i w taki sposob mamy w ciagu 15-20 min 1,5l zdrowego wlasnego kubusia lub inne soki niepasteryzowane w 30 sek icon_smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Podobają mi sie te opisy. Zainteresuję się. A jak jest z trwałością?





Co do trwalosci to widzialam termomix u mojej cioci co prawda nie ten model ale wczesniejszy ma go juz 9 lat i praktycznie w bardzo dobrym stanie oczywiscie widac slady uzytkowania na tym garnku icon_smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Sokownika nie ma ale miksuje owoce na sok i mozna tez zapasteryzowac od razu podczas robienia i w taki sposob mamy w ciagu 15-20 min 1,5l zdrowego wlasnego kubusia lub inne soki niepasteryzowane w 30 sek icon_smile.gif



to jest dobra informacja! własny , zdrowy kubuś icon_smile.gif
dzięki za tą podpowiedź!
Ja nawet słuszałam że ten wcześniejszy model jest z jakiś tam powodów lepszy !
Jezeli ktoś coś wie na ten temat to będę wdzięczna !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

to jest dobra informacja! własny , zdrowy kubuś icon_smile.gif
dzięki za tą podpowiedź!
Ja nawet słuszałam że ten wcześniejszy model jest z jakiś tam powodów lepszy !
Jezeli ktoś coś wie na ten temat to będę wdzięczna !


To już wszystko nie istotne, tzn który model lepszy icon_biggrin.gif
dostałam na Mikołaja prezent od męża , zgadnijcie co ?!
Thermomix ! jak przebrnę przez instrukcje/książkę kucharską to podzielę się pierwszymi doświadczeniami!
póki co mój 'Mikołaj' mówi że można iść na małe doszkolenie do Pani która to cudo sprzedała !
to znaczy Pani Mikołajowej ....
ale ci niektórzy faceci to umieją prezenty kobietom robić icon_biggrin.gif
GARY!GARY i DO GARÓW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale wiesz ekstremalnie bogatego mikołaja miałaś icon_biggrin.gif Ja się może kiedyś zbiorę, ale kurcze na raty nie chce już nic kupować przy tych ratach jakie mam a bez rat to masakra jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ola to sie tylko tak wydaje ze obsloga tego jest strasznie trudna Ja po prezentacjimialam od razu termomixa dla siebie i pierwsze co zrobilam to zagniotlam w nim chlebek na drugi dzien zrobilam soki i ciastka icon_smile.gif A potem to juz polecialo hihihi w ksiazkach sa proste instrukcje co i jak dodac i jak mieszac tylko radze czytac uwaznie przepisy bo zdazaja sie bledy icon_sad.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Ola to sie tylko tak wydaje ze obsloga tego jest strasznie trudna Ja po prezentacjimialam od razu termomixa dla siebie i pierwsze co zrobilam to zagniotlam w nim chlebek na drugi dzien zrobilam soki i ciastka icon_smile.gif A potem to juz polecialo hihihi w ksiazkach sa proste instrukcje co i jak dodac i jak mieszac tylko radze czytac uwaznie przepisy bo zdazaja sie bledy icon_sad.gif


mam go już kilka dni i tak na prawdę to dzieciaki robią sobie lody i sorbety przede wszystkim!
jasne że opanuję tylko troche trzeba sie przestawić i czasu na to poświęcić!
podobnie było z garnkami Zeptera !
Przyznaję sie bez bicie , zepsułam sprawę ! garniki do gotowania i smazenia bez tłuszczu ale ja musiałam choć łyzeczkę podlać ! taka byłam! ale to lata temu i teraz już takich błędów nie popełnie! tutaj chyba nawet nie można !
ale dzięki za doping:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja osobiście nie mam, ale siostra tak i jest zadowolona. Zdarza mi się u niej coś zjeśc zrobionego w Thermomixie, a czasem nawet sama coś zrobię. Z tego, co zauważyłam, to sprawdza się dobrze przy rozdrabnianiu nawet bardzo twardych produktów, w moment zagniata ciasto (pizza jest pyszna!), ma funkcję gotowania na parze, można robic dżemy, zupy są bardzo dobre... A obsługa wcale nie jest trudna jak się wydaje na początku... Jak dla mnie póki co jest za drogi, najpierw muszę wykończyc mieszkanie icon_smile.gif ale może kiedyś...
Aha, siostra ma Thermomix ok. 5 lat i chyba nic się jej jeszcze nie zepsuło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Nie wiem, opowiadał coś, że u niego kiedyś wleciał gołąb i śmierdziało , ale że u mnie nie ma takiej opcji bo jest jakaś kratka..
    • Gość Paweł
      Dzień dobry! Mam nie lada problem. Zakupiliśmy dom z roku 1975 z dachem skośnym, Dach jest oczywiście nie ocieplony, pokryty dachówką betonową. Żeby było śmieszniej, między tą dachówką a krokwiami jest kilkucentymetrowa płyta z supremy. Mam uprzejme pytanie-czy jest możliwe w miarę bezpieczne od zawilgocenia ocieplenie takiego dachu i jak można je wykonać i przy użyciu jakich produktów,..Najlepiej, bez usuwania supremy....pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedź. Paweł
    • Odpowiedź eksperta: Brak folii przed ułożeniem ostatecznego pokrycia dachowego jest poważnym błędem, jeśli poddasze będzie wykorzystywane na cele mieszkalne, a więc i ogrzewane. Sytuacje takie zdarzają się najczęściej, gdy dach kryty jest prowizorycznie papą na deskowaniu, a dopiero po pewnym czasie układane jest docelowe pokrycie. Pełna treść artykułu pod adresem: https://budujemydom.pl/stan-surowy/dachy-i-rynny/porady/8292-co-zrobic-z-dachem-ktory-pokryto-bez-ulozenia-folii-dachowej-fwk
    • ty tak serio - czy głupa rżniesz?   Dalej glupa rzniesz?   No proszę - teraz znowu Alfa i Omega sie objawił  No ale co mnie twoja reklama obchodzi. To trza było napisać w poście, że tematodawcy wszystko naprawisz, i ta informacja jest za darmo, a robotę tajemną z efektem zrobisz, znaczy wysuszysz piwnicę - za rachuneczek, jak restaurator bierze za to, co zamawiasz A ty wypisujesz jakieś głupoty - co to ma być: Jaką wodę blokujesz przy ścianie, gdy przy ścianie jest dren???? A kostke dajesz po to by właśnie mogła wilgoć parować! Ale nie woda - woda ma spłynąć drenem - po to sie go robi. A fakturka to ci chyba spłynęła za to, coś wypił, zanim żeś sie do tych durnych postów wziął. Jeszcze raz radzę puknąć się w glowę, może klepki zaskoczą. A kto tu radził chemię?  Wykonać suchą piwnicę oczywiście można zawsze, nawet w jeziorze - ściagając do niej wodę drenem. Niesprawnym. Kwestia kosztu. Tylko. Ale - wracając do twego przykładu z restauratorem - głodny na cenę nie patrzy. Nawet mielonego z wczorajszych resztek zje. Oho - mania wielkości sie odezwała. Nawet politycy już wiedzą, że pycha kroczy przed upadkiem  "Wielce prawdopodobny" ??? - no to wiesz na pewno, czy nie wiesz, Profesjonalna Alfa i Omego? Bo tyle się nakłapałeś - a na końcu "wielce prawdopodobne" to wszystko. I za to chcesz wystawiać fakturke???   Jak by mi restaurator dał fakturkę mówiąc, że sprzedał mi obiad, w którym wielce prawdopodobnie nie było salmonelli, ani innych trucizn - to myślę, że najpierw bym zwymiotował, a potem bym mu kazał zapłacić za moje złe z tego powodu samopoczucie.   Ale pewnie nie ogarniesz porównania 
    • Gość Cndukat
      Trzeba wypróbować ciekawy produkt
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...