Zestawy: Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Wzór: Czysty Fale Notes Ostre Drewno Kamień Skóra Miód Pionowy Trójkąty
Zaloguj się, aby obserwować  
marta13

Szczygieł / MG Projekt

Witam, kupilam tydzien temu projekt szczygieł i juz sie okazalo ze projekt ma bledy, w momencie kiedy go zamowilam byl nieskonczony, mialam nadzieje ze bedzie wszystko ok a tu klapa. Przestroga dla tych co beda chcieli go zakupic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczygieł 115 m 2; 6,07 wysoki z dwuspadowym dachem.
http://www.wybieramydom.pl/projekty_domow/...-szczygiel.html
Osoba ktora miala mi go zaadaptowac do dzialki znalazla bledy w konstrukcji , poza tym nie wiedzialam ze jest zaprojektowane tylko ogrzewanie gazowe i zeby miec piec na ekogroszek musimy dobudowac 2 komin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po wielu dyskusjach z osoba adaptujaca chyba jednak zostajemy przy szczczygle, ciekaqwa jestem czy ktos jesczcze kupil ten projekt, piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Po wielu dyskusjach z osoba adaptujaca chyba jednak zostajemy przy szczczygle, ciekaqwa jestem czy ktos jesczcze kupil ten projekt, piszcie



Witam, chciałbym zbudować dom na podstawie omawianego projektu. Może Pani przybliżyć jakiego rodzaju błędy są w projekcie, czy są one poważne/kosztowne projektowo oraz czy odkryła Pani inne wady tego projektu ?
dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie pamietam teraz,chodzilo o polaczenie dachu ze scianami. W sumie musielismy doprojektowac 2 komin z tego wzgledu ze w projekcie jest przewidziane ogrzewanie gazowe, a my nie mamy takiej mozliwosci i bedziemy miec piec na ekogroszek, u gory jest inny uklad niz w widocznym projekcie ale uwazam ze na korzysc, wieksze pokoje i male wc. Na dole w pomieszczeniu gospodarczym jest tez mala spizarnia z okienkiem 1x1. Zmian bylo niewiele, nie moge powiedziec ile to kosztowalo z tego wzgledu ze prowadzi nam budowe znajomy, ktory zawsze nam liczyl mniej. Własnie dzis zostala wylana ława. W razie czego prosze pisac , podam maila i moge przeslac skany, beda Panstwo mogli poradzic sie zanim go kupia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować