Skocz do zawartości

Korek


Recommended Posts

Cytat

porażka chyba ze to kuchnia na pokaz.....


Dlaczego porażka? i dlaczego na pokaz? Miałem kuchnie w korku mieszkając w bloku przez parę lat i jako doświadczony użytkownik zdecydowałem się na korek w kuchni w moim nowym domu. I jak dla mnie nie ma lepszej rzeczy niż korek. Ciepły, tłumi hałas przypadkowo upuszczonych rzeczy np. sztućców, szklanek a nawet talerzy. Bardzo wytrzymały materiał, spokojnie oddaje ciepło z ogrzewania podłogowego. A koszt niewiele droższy od płytek - co przy wielkości kuchni do kilkunastu m2 - różnica żadna.
Link do komentarza
no czytać mozna wiele ostatnio byłem na białym montażu gdzie w sypialniach i kuchni zamontowano palele korkowe
własciciel po tygodniu nie mógł patrzec na nie jak sie porysowały i powciskały od upadku roznych rzeczy przy przenoszeniu wyposazenia kuchni znaczy upadku taleza został piekny ślad
wiec jak na podłoge za 50zł za metr to moim i jego zdaniem porazka
Link do komentarza
Cytat

no czytać mozna wiele ostatnio byłem na białym montażu gdzie w sypialniach i kuchni zamontowano palele korkowe
własciciel po tygodniu nie mógł patrzec na nie jak sie porysowały i powciskały od upadku roznych rzeczy przy przenoszeniu wyposazenia kuchni znaczy upadku taleza został piekny ślad
wiec jak na podłoge za 50zł za metr to moim i jego zdaniem porazka


Tak to jest jak się nie ma pojęcia o czym sie pisze!!! właśnie sie przyznałeś, że krytykujesz PANELE KORKOWE !!! a nie korek. Panele korkowe to panele z wierzchnią warstwą korka. I podobnie zachowuje się jak panel - jest podatny na uderzenia punktowe i zarysowania. Natomiast ja mówię o korku czyli płyt 60*30 z prasowanego i lakierowanego korka gr. 2-3mm, który przykleja się bezpośrednio do wylewki betonowej (więc nie ma tu się co uginać). Autor postu pytał na początku o płyty z korka a nie panele korkowe!!!
Link do komentarza
Cytat

Tak to jest jak się nie ma pojęcia o czym sie pisze!!! właśnie sie przyznałeś, że krytykujesz PANELE KORKOWE !!! a nie korek. Panele korkowe to panele z wierzchnią warstwą korka. I podobnie zachowuje się jak panel - jest podatny na uderzenia punktowe i zarysowania. Natomiast ja mówię o korku czyli płyt 60*30 z prasowanego i lakierowanego korka gr. 2-3mm, który przykleja się bezpośrednio do wylewki betonowej (więc nie ma tu się co uginać). Autor postu pytał na początku o płyty z korka a nie panele korkowe!!!


ups ......
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
  • 1 rok temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • To błąd i nieznajomość tematu. Beton jest ok Jak dasz samą folię na chudziaka to po kilku latach zgnoisz styropian, stracisz izolacyjność cieplną posadzki. Większe rachunki za ogrzewanie wyrównają sknerstwo, czyli  brak papy, pozorna  oszczędność na papie termozgrzewalnej, dyfuzja  ci dokopie.   To daj samą folię bez styropianu, wtedy zaoszczędzisz już na maxa. Jak dziecko we mgle.    
    • Powinien Pan wnieść do sądu wniosek o przywrócenie posiadania tegoż przejazdu. Bez znaczenia czy był on prawny, czy bezprawny – naniesiony na mapy, czy nie – szereg lat używany jako przejazd stanowi o posiadaniu, a jego zagrodzenie daje Panu prawo żądania przywrócenia stanu poprzedniego.
    • I przegród "ruchomych".  Bo najwięcej ciepła spiernicza "powierzchniami wspólnymi". Chociażby klatką schodową. Drzwiami i oknami.
    • Nie tylko wylewka oddaje wilgoć, ale i przyjmuje. Chociażby z powietrza. A jeśli położyłeś na nią styropian w folii, to na folii się skrapla i nie odparowuje. Stąd kształt mokrej plamy. Kiedy to robiłeś, znaczy chudziak i wylewkę? Czy ten piasek pod chudziakiem był suszony?
    • Jeżeli istniejąca izolacja i kołki przeniosą ciężar następnej warstwy to ok. Klasa A – domy jednorodzinne zużywające rocznie mniej niż 63 kWh energii na m2 oraz bloki i kamienice z wynikiem poniżej 59 kWh.   Zastosowanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła – dzięki temu można uniknąć „uciekania” ciepła przez wentylację, co może powodować duże straty na ogrzewaniu,   Dodać odatkową izolację przegród zewnętrznych, lub wykonanie ocieplenia materiałem o bardzo dobrych parametrach (w przypadku budynków nieocieplonych) – czasami wystarczy ocieplić stropodach wełną lub wybrać styropian grafitowy, aby znacznie zmniejszyć zapotrzebowanie roczne,   Dodać instalację fotowoltaiczną na dachu – to jeden ze skuteczniejszych sposobów na obniżenie współczynnika EP nawet o 30%, a zaletą takiej inwestycji jest mała inwazyjność i możliwość przeprowadzenia prac nawet, gdy wszystkie prace budowlane i wykończeniowe zostały zrealizowane.   Wymiana stolarki itd.   Trzeba zrobić Audyt, czyli dowiadujemy się jak jest teraz, a następnie doprojektować zmiany, które wpłyną na polepszenie  klasyfikacji energetycznej tego budynku.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...