Skocz do zawartości

Odparzający sie gips :((


Recommended Posts

Witam,
"fachowcy", którzy układali nam płyty G-K na poddaszu przysporzyli nam małych problemów. Otóż, łączenia płyt szpachlowali gipsem o nazwie VARIO w dotyku bardzo mocny i twardy gips ( za to im chwała) następnie szlifowali i wykończli to gipsem szpachlowym RIGIPS. Generlanie jest bardzo miękki. Ale problem nie w tym. Problem polega na tym, że po szlifowaniu tego twardego gipsu chyba kiepsko oczyścili powierzchnię przed następna warstwą i przy próbie gruntowania RIGIPS zaczął sie odparzać !!!
Pytanie, co z tym zrobić ???

czy może jak najbardziej zeszlifować i od nowa szpachlowanie ?? czy może jakiś inny szybszy sposób ??

proszę o poradę.
Link do komentarza
Cytat

Witam,
"fachowcy", którzy układali nam płyty G-K na poddaszu przysporzyli nam małych problemów. Otóż, łączenia płyt szpachlowali gipsem o nazwie VARIO w dotyku bardzo mocny i twardy gips ( za to im chwała) następnie szlifowali i wykończli to gipsem szpachlowym RIGIPS. Generlanie jest bardzo miękki. Ale problem nie w tym. Problem polega na tym, że po szlifowaniu tego twardego gipsu chyba kiepsko oczyścili powierzchnię przed następna warstwą i przy próbie gruntowania RIGIPS zaczął sie odparzać !!!
Pytanie, co z tym zrobić ???

czy może jak najbardziej zeszlifować i od nowa szpachlowanie ?? czy może jakiś inny szybszy sposób ??

proszę o poradę.



Widziałem te płyty i łączenia ... icon_smile.gif
Źle to zrobili, kładli gips na gips po szlifowaniu nie oczyszczając powierzchni lub mokre na mokre różnymi gipsami, które ze sobą "nie współpracują".
Teraz proponuję zerwać to, co się odparzyło, zagruntować same gipsowane miejsca z penzla nie robiąc zacieków ( np. atlasem ), położyć gips jeszcze raz, może być jeden z najlepszych gipsów na rynku SEMIN 68, potem zatrzeć, całość zagruntować farbą śnieżka grunt i pomalować na dowolny kolor, dowolną farbą.
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
  • 3 miesiące temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • To błąd i nieznajomość tematu. Beton jest ok Jak dasz samą folię na chudziaka to po kilku latach zgnoisz styropian, stracisz izolacyjność cieplną posadzki. Większe rachunki za ogrzewanie wyrównają sknerstwo, czyli  brak papy, pozorna  oszczędność na papie termozgrzewalnej, dyfuzja  ci dokopie.   To daj samą folię bez styropianu, wtedy zaoszczędzisz już na maxa. Jak dziecko we mgle.    
    • Powinien Pan wnieść do sądu wniosek o przywrócenie posiadania tegoż przejazdu. Bez znaczenia czy był on prawny, czy bezprawny – naniesiony na mapy, czy nie – szereg lat używany jako przejazd stanowi o posiadaniu, a jego zagrodzenie daje Panu prawo żądania przywrócenia stanu poprzedniego.
    • I przegród "ruchomych".  Bo najwięcej ciepła spiernicza "powierzchniami wspólnymi". Chociażby klatką schodową. Drzwiami i oknami.
    • Nie tylko wylewka oddaje wilgoć, ale i przyjmuje. Chociażby z powietrza. A jeśli położyłeś na nią styropian w folii, to na folii się skrapla i nie odparowuje. Stąd kształt mokrej plamy. Kiedy to robiłeś, znaczy chudziak i wylewkę? Czy ten piasek pod chudziakiem był suszony?
    • Jeżeli istniejąca izolacja i kołki przeniosą ciężar następnej warstwy to ok. Klasa A – domy jednorodzinne zużywające rocznie mniej niż 63 kWh energii na m2 oraz bloki i kamienice z wynikiem poniżej 59 kWh.   Zastosowanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła – dzięki temu można uniknąć „uciekania” ciepła przez wentylację, co może powodować duże straty na ogrzewaniu,   Dodać odatkową izolację przegród zewnętrznych, lub wykonanie ocieplenia materiałem o bardzo dobrych parametrach (w przypadku budynków nieocieplonych) – czasami wystarczy ocieplić stropodach wełną lub wybrać styropian grafitowy, aby znacznie zmniejszyć zapotrzebowanie roczne,   Dodać instalację fotowoltaiczną na dachu – to jeden ze skuteczniejszych sposobów na obniżenie współczynnika EP nawet o 30%, a zaletą takiej inwestycji jest mała inwazyjność i możliwość przeprowadzenia prac nawet, gdy wszystkie prace budowlane i wykończeniowe zostały zrealizowane.   Wymiana stolarki itd.   Trzeba zrobić Audyt, czyli dowiadujemy się jak jest teraz, a następnie doprojektować zmiany, które wpłyną na polepszenie  klasyfikacji energetycznej tego budynku.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...