Skocz do zawartości

ile bedzie kosztowac ten dom


Recommended Posts

witam wszystkich serdecznie.
jako ,że jest to mój pierwszy post prosze o wyrozumialosc za bledy.

planuje zakup dzialki i pózniejsza budowe domu :
http://www.extradom.pl/StronaProjektu.aspx?projektID=4488

chce zmienic w projekcie polozenie garazu - bedzie od strony sypialni -chcialbym takze zrezygnowac z kotlowni przy wiatrolapie .garaz chce wydluzyc i tam zrobic miejsce na kotlownie.
miedzy sypialniami 7 a 8 chce zrobic przejscie do garazu (rezygnuje z szaf które sa w projekcie).
Nie bede wykanczal poddasza chcialbym zrobic sam parter.
rezygnuje tez z kominka i z lukarny z tylu domu.
Prosze was o opinie ile moze kosztowac zbudowanie tego domu systemem gospodarczym-czesc prac wykonalbym sam (plytki ,panele ,gladzie,malowanie ,docieplenie scian, zalewanie fundamentów ).
jestem z dolnego slaska
bardzo dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam.
Link do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie temu...
  • 3 miesiące temu...
skoro twierdzisz że częsc zrobisz sam to czemu nie całośc wtedy zaoszczędzisz b.dużo ale tak serio to trudno określić ile to wyniesie wszystko zależy na jakim etapie zakonczysz no i ile zrobisz sam ale tego bym odradzał bo z doświadczenia wiem jak wyglądają prace wykonane przez amatora
Link do komentarza
Cytat

to nie jest drogi dom. Dach jest bardzo prosty (to zmniejsza koszty) i dom nie jest jakiś wielki. Nie ma jakichś specjalnych podrażających bajerów. Moim zdaniem pod klucz w średnim standardzie 450-500 tys to spokojnie.


Znajomy budowlaniec stwierdził: "Jeśli to nie Warszawa, to połozy jakieś cztery setki" Znaczy się 400 tys.
Link do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie temu...
Cytat

Podana cena bez instalacji ponad 217 tys zł. Myślę że zmieścisz się w jakiś 600-700 tys. jeśli nie wierzysz to próbuj taniej tylko jak chyba że pomoże Ci wujek, ciocia, szwagier, itp



600-700 tys.??? to chyba lekka przesada
dom ma prostą bryłę, dwuspadowy dach, jest na planie prostokąta.
zależy jakich materiałów użyjesz i od wielu innych czynników

Koszt budowy *:
Wartość ogółem:
242 200,00
- stan surowy:
126 400,00
- wykończenie:
115 800,00
UWAGA:
Powyżej podano orientacyjny koszt budowy - wrzesień 2008
*) Powyższy koszt budowy ma charakter wyłącznie orientacyjny.
http://projektydomow.gazetadom.pl/hr_mania_b_z_garazem.htm
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • To błąd i nieznajomość tematu. Beton jest ok Jak dasz samą folię na chudziaka to po kilku latach zgnoisz styropian, stracisz izolacyjność cieplną posadzki. Większe rachunki za ogrzewanie wyrównają sknerstwo, czyli  brak papy, pozorna  oszczędność na papie termozgrzewalnej, dyfuzja  ci dokopie.   To daj samą folię bez styropianu, wtedy zaoszczędzisz już na maxa. Jak dziecko we mgle.    
    • Powinien Pan wnieść do sądu wniosek o przywrócenie posiadania tegoż przejazdu. Bez znaczenia czy był on prawny, czy bezprawny – naniesiony na mapy, czy nie – szereg lat używany jako przejazd stanowi o posiadaniu, a jego zagrodzenie daje Panu prawo żądania przywrócenia stanu poprzedniego.
    • I przegród "ruchomych".  Bo najwięcej ciepła spiernicza "powierzchniami wspólnymi". Chociażby klatką schodową. Drzwiami i oknami.
    • Nie tylko wylewka oddaje wilgoć, ale i przyjmuje. Chociażby z powietrza. A jeśli położyłeś na nią styropian w folii, to na folii się skrapla i nie odparowuje. Stąd kształt mokrej plamy. Kiedy to robiłeś, znaczy chudziak i wylewkę? Czy ten piasek pod chudziakiem był suszony?
    • Jeżeli istniejąca izolacja i kołki przeniosą ciężar następnej warstwy to ok. Klasa A – domy jednorodzinne zużywające rocznie mniej niż 63 kWh energii na m2 oraz bloki i kamienice z wynikiem poniżej 59 kWh.   Zastosowanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła – dzięki temu można uniknąć „uciekania” ciepła przez wentylację, co może powodować duże straty na ogrzewaniu,   Dodać odatkową izolację przegród zewnętrznych, lub wykonanie ocieplenia materiałem o bardzo dobrych parametrach (w przypadku budynków nieocieplonych) – czasami wystarczy ocieplić stropodach wełną lub wybrać styropian grafitowy, aby znacznie zmniejszyć zapotrzebowanie roczne,   Dodać instalację fotowoltaiczną na dachu – to jeden ze skuteczniejszych sposobów na obniżenie współczynnika EP nawet o 30%, a zaletą takiej inwestycji jest mała inwazyjność i możliwość przeprowadzenia prac nawet, gdy wszystkie prace budowlane i wykończeniowe zostały zrealizowane.   Wymiana stolarki itd.   Trzeba zrobić Audyt, czyli dowiadujemy się jak jest teraz, a następnie doprojektować zmiany, które wpłyną na polepszenie  klasyfikacji energetycznej tego budynku.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...