Skocz do zawartości

Startuje kolejna edycja kampanii edukacyjnej #LepiejBezSmogu


Recommended Posts

Marki ISOVER, RIGIPS oraz WEBER zainicjowały start kolejnej edycji kampanii społecznej, która ma zwrócić uwagę na problem smogu w sezonie jesiennym. Kampania opatrzona hasłem "Radość bierze się z powietrza!" wpiera również rządowe programy na rzecz termomodernizacji i promuję ideę termoizolacji w kontekście walki o jakość środowiska i czyste powietrze.


Pełna treść artykułu pod adresem:
https://budownictwob2b.pl/przegrody/puls-branzy/52115-startuje-kolejna-edycja-kampanii-edukacyjnej-lepiejbezsmogu

Link do komentarza
Gość Ryszard
Troska o czyste powietrze powinna iść od góry, nie wszystkich stać na docieplenie budynków kiedy ceny na materiały budowlane idą w górę szybciej niż f...t podczas striptizu W Polsce jest jeden wielki problem, ekologią zajmują się całkowicie przypadkowi ludzie, jak zresztą w wielu innych dziedzinach. Zacznijcie myśleć o ochronie środowiska ze zrozumieniem Pozdrawiam
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...