Skocz do zawartości

Podłączenie Pompy ciepła w firmie Leszczyński Systems -Chocielewko k.Lębork


Recommended Posts

Proszę mnie naprowadzić bo wg mnie a nie jestem hydraulikiem a takie podłączenie nie jest dobrym rozwiązaniem.

 

Opisze swoja sytuacje.. mieszkam w domu który ma x lat. Podłoga + grzejniki +stary kopciuch który zdecydowałem się wymienić na nowoczesne rozwiązanie czyli pompę ciepła.

Padło na pobliską dobrze wyglądające firmę leszczyński systems.  Bardzo miły p.Wiesław (naprawdę robi dobre wrażenie i dobrze się z nim rozmawia. Ale widziałem go tylko 2razy. Czyli gdy wyraziłem chęć założenie pompy i w czasie podpisania umowy. 

 

1.Wiec chłopaki wpadają i zakładać pompę wpinają się już do istniejącej instalacji. Jak mnie uprzedzono będzie płukany cały układ hydrauliczny? Co tak na prawdę to znaczy ? Skoro sami osobiście kazali mi zakręcić wszystkie grzejniki i zawory na podłogówce. Wiec co to za płukanie instalacji ?

 

2. Po podłączeniu pompa nie została sprawdzona pod kątem wydajności czy po prostu grzeje. Tak wiec jak było trzeba zacząć grzać w domu wychodziło na to że pompa wydawała dziwne odgłosy… chodziła na pełnej mocy i nie mogła dogrzać domu. Dochodziło do max 20stopni w domu przy temp zewnętrznej ok0-3stopni na +. Zużycie 80-90kwh dziennie(teraz 30-40kwh). Dom 200m2 pompa Dimplex lak 14 itr. 1,2,3,4,5 raz serwis i w końcu zdecydowano się na wymianę pompy na nową.  Ale co nabiła o 2mcm ponad 4tyś kwh to nikt się tym nie przejął.  Poprosiłem o jakiś zwrot części kosztów poniesionych za oczekiwanie na to wszystko za zwlekanie z wymiana ale temat szybko się urwał a można powiedzieć że nawet nikt nie raczył odpowiedzieć nawet na emaile wysłanego do firmy.