Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

Recommended Posts

    Od Grudnia 2016 jestem użytkownikiem kotła olejowego De Dietrich.Raczej drugi raz bym tej marki nie wybrał.W drugim sezonie użytkowania awaria elektroniki kotła.Część wymieniona na gwarancji.Kolejny sezon , awaria sterowania palnikiem ,znowu awaria elektryczna.Tym razem wymiana na mój koszt ponieważ minęły 2 lata gwarancji a tylko tyle daje De Dietrich.Oczywiście na domiar złego awaria wystąpiła w czwartek wieczorem ,więc przed wekendem i część trzeba sprowadzić z magazynu centralnego ponieważ nawet autoryzowany serwis gwarancyjny nie posiada tej rzeczy na swoim magazynie .Więc wekend spędzony w nieogrzewanym domu ,a na dworze kilka stopni mrozu.

    Podsumowując.Po pierwsze.Powstające awarie i związane z tym koszty będą w  przyszłości generowały wydatki które razem z corocznymi  kosztami przeglądów  wytworzą znaczną kwotę , którą wydawało się zaoszczędzę wybierają ofertę De Dietrich.Po drugie bardzo drogie części zamienne i słabej jakości szybko ulegające awarii.Po trzecie.Krótki okres gwarancji .

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...