Skocz do zawartości

Pęknięcia wyszły po malowaniu


PiotruniA

Recommended Posts

1 godzinę temu, PiotruniA napisał:

Witam.Mam pewien problem po nacięciu pęknięć i daniu Uniflota i Gładzi Finisz i oczywiście gruntu w te szpary minęły 2 dni i na płycie w tych samych miejscach są pęknięcia .Nie wiem jak to możliwe i co z tym robić wogóle bo na marne poszła robota .Pozdrawiam

Coś nie tak z montażem płyt .

Link do komentarza
4 godziny temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Podsyłam link do porady Siniat. Jest mowa o spoinowaniu z taśmą lub bez. Mam nadzieję, że materiał poradnikowy będzie przydatny.

https://www.siniat.pl/pl-pl/blog/buduj-z-nami-porady-montazowe/9-bledow-w-spoinowaniu-plyt-gipsowych

 

Dodatkowo film z firmy Knauf

 

Obejrzałem filmik i to jest od samego początku robota na ścianie,a ja już mam wszystko porobione tylko pęknięcia wyszły w tym miejscu co były 😐

3 godziny temu, joks napisał:

Coś nie tak z montażem płyt 

Raczej płyty kładzione w porządku,tylko że pęknięcia po nacięciu wyszły i malowaniu w tym samym miejscu coś tu nie halo.

Link do komentarza
20 godzin temu, PiotruniA napisał:

Bezpośrednio na te nacięcia czy nacinać jeszcze raz?Jaka siatkę dać ?

Siatkę taką jak przy ociepleniach na styropian. Albo można kupić taką w paskach:

image.thumb.png.06192b7b70615c2e339f5ee0e596c0d1.png

 

Nie reklamuję akurat te - pierwsza lepsza z google.

Przyklejasz to na zaprawie gipsowej, potem pokrywasz to z reszta powierzchni.

Jeśli masz już gips na płytach, to wystarczy przeszlifować , żeby się zmieścił pasek i wkleić na gipsie wyrównać do tego co jest na płytach, przeszlifować - i gotowe.

Cyba że tu na forum ktoś ma jeszcze inne zdanie? 

Edytowano przez zenek (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
16 godzin temu, zenek napisał:

Siatkę taką jak przy ociepleniach na styropian. Albo można kupić taką w paskach:

image.thumb.png.06192b7b70615c2e339f5ee0e596c0d1.png

 

Nie reklamuję akurat te - pierwsza lepsza z google.

Przyklejasz to na zaprawie gipsowej, potem pokrywasz to z reszta powierzchni.

Jeśli masz już gips na płytach, to wystarczy przeszlifować , żeby się zmieścił pasek i wkleić na gipsie wyrównać do tego co jest na płytach, przeszlifować - i gotowe.

Cyba że tu na forum ktoś ma jeszcze inne zdanie? 

Wystarczy po jednym pasku dać jak już mam gips na ścianie na te pęknięcia poprostu przykleić i zaciągnąć gładzią?Jaką gładź najlepiej byś polecił Finisz,czy jaką?

Link do komentarza
52 minuty temu, PiotruniA napisał:

Wystarczy po jednym pasku dać jak już mam gips na ścianie na te pęknięcia poprostu przykleić i zaciągnąć gładzią?Jaką gładź najlepiej byś polecił Finisz,czy jaką?

Nie montuje płyt zawodowo, są tu tacy na forum - może się wypowiedzą  :14_relaxed:

Ale wpisałem w google hasło i zobacz,  ile jest odnośnych kompletnych instrukcji wraz z budujemydom.pl:

image.thumb.png.7142187d1952cd709d6d1232c0d5c54c.png

 

warto poczytać kilka instrukcji, nie długo ci zejdzie, może kilkanaście minut, może godzinka - i poznasz teorię, i później dopytać w razie czego.

 

 

Link do komentarza
2 godziny temu, joks napisał:

 

W piątek pisałem że coś jest nie tak z mocowaniem płyt. I to w dalszym ciągu podejrzewam .

I żadna siatka czy inne cudo nie pomoże .

No właśnie dokładnie tak, jak stelaż pracuje i ma ruchy to zawsze będzie pękać, ale jest na to sposób, o którym napiszę jak mi PiotruniA napisze do czego ma podwieszony stelażyk.

Link do komentarza
Dnia 18.10.2020 o 13:52, demo napisał:

No właśnie dokładnie tak, jak stelaż pracuje i ma ruchy to zawsze będzie pękać, ale jest na to sposób, o którym napiszę jak mi PiotruniA napisze do czego ma podwieszony stelażyk.

Nie pamiętam do czego montowany był ten stelaż jak majster robił ten remont, ale wydaje mi się że stelaż montowany byl do stropu .

Edytowano przez PiotruniA (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
1 godzinę temu, PiotruniA napisał:

Nie mam podglądu teraz ,ale jak do drewna jest jakiś sposób na to?

A próbowałeś wkleić te paski siatki? Przynajmniej próbnie w dwóch trzech miejscach?

Jeśli stelaże są przymocowane do stropu drewnianego, to będą przenosić jego ugięcia i wstrząsy na płyty. Stąd może pęknięcia. Paski siatki lub innego materiału mogą to neutralizować.

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Liczyć na "niezniszczalność" paneli winylowych mógł tylko ktoś, kto nigdy nie miał gramofonu i nie słuchał płyt. Winylowych przecież. Byle czym się przecież rysują, nie tylko szafirową (bardzo twardy materiał) igłą.   Natomiast zupełnie innym materiałem jest laminat. I swoją opinie napisałem znając ten materiał. Kiedyś kuchenne meble były wykończane laminatem. Można też było kupować płyty laminowane, bez podkładu. Czyli tę wierzchnią strukturę, z której niektórzy robili nawet boazerię. Kawałki takiej płyty mam do dzisiaj, przydają się w domowym warsztacie. Jeśli nie będziesz sypał piasku pod nogi, to niełatwo je zarysować na podłodze.     To oczywiste, bo ich powierzchnia wody nie przepuści nawet przez tydzień, ale diabeł leży w szczegółach, czyli krawędziach, jak wcześniej wspominałem. Niby są zabezpieczane, ale nigdy nie wiemy czy nie ma tam jakichś nieciągłości i/lub mikrouszkodzeń Lepiej więc nie przekonywać się, że jednak są.  A woda wejdzie w najmniejszą mikro dziurkę, ale wyjść nią później nie chce. Takie wychodzenie pod postacią pary trwa później miesiące i lata. 
    • Tak tak wodę zbierać od razu bo jak będzie stała to wiadomo że żaden panel nie wytrzyma. Ja się jednak decyduje na panele.  
    • Prawda jest taka, że natychmiast po zalaniu trzeba brać za ścierki, ręczniki, czy też odkurzacz przemysłowy i zbierać wodę i maksymalnie wysuszać...
    • Wiem że jest opis ale co innego opis a co innego praktyka. Znajomy położył winyle w przedpokoju i się zdarły po niecalych 2 latach i też pisało że są niezniszczalne :-)   
    • No to masz przecież charakterystykę techniczną.   Panele podłogowe Dąb Wolta o klasie ścieralności AC5 wyróżniają się odpornością na stojącą wodę przez 24 godziny. Wygląd o strukturze synchronicznej, charakteryzuje się wyczuwalnym i widocznym układem słojów jak w prawdziwej desce. Zastosowanie v-fugi sprawia wrażenie osobnych desek i znakomicie odzwierciedla naturalną drewnianą podłogę. Dodatkową zaletą są krawędzie zaimpregnowane wodoodpornym lakierem chroniącym przed wnikaniem wody i zapobiegającym ich pęcznieniu. Do wykończenia górnej warstwy paneli została użyta technologia LLT anti scratch zapewniająca niezwykłą odporność na zużycie i mikrozarysowania, dzięki czemu stopień połysku lub matu, w zależności wykończenia pozostaje taki sam przez cały okres. Panele zostały pokryte specjalną warstwą antystatyczną zapobiegającą powstawaniu ładunków elektrycznych, odpowiedzialnych za elektryzowanie podłóg i tym samym gromadzenie kurzu. Podłogę z paneli Dąb Wolta można układać na powierzchni z wodnym ogrzewaniem podłogowym. Gwarancja wodoodporności przez 24 godziny   3 Myślę, że spokojnie spełnią Twoje potrzeby.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...