Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
sportowiec9

Działka rolna co dalej??

Recommended Posts

Witam ojciec ma działkę rolną około 1 hektara właśnie została objęta MPZP klasa ziemi III . Teraz moje pytanie co robić z nią dalej ? wziąć geodete i wymierzyć z niej działkę pod budowe domu ? A następnie starać się o pozwolenia ? Działka leży bezpośrednio przy drodze gminnej , obok są inne domy . Od czego zacząć? i jakie pozwolenia będą potrzebne żeby móc szukać budowlańca . Z góry dzięki za odpowiedzi.

chcesz budowac na całym hektarze? Czy wydzielić działkę pod dom a resztę zostawić jako kapitał lub pod uprawy?

6 godzin temu, Elfir napisał:

chcesz budowac na całym hektarze? Czy wydzielić działkę pod dom a resztę zostawić jako kapitał lub pod uprawy?

Czyli najpierw wydzielić działkę pod budowę domu ? I co dalej ? Jakie pozwolenia potrzeba jestem zielony w tym temacie. 

Czy to w ogóle grunty pod zabudowę? Działka z prawem zbudowania siedliska?

49 minut temu, Elfir napisał:

Czy to w ogóle grunty pod zabudowę? Działka z prawem zbudowania siedliska?

Póki co jest to działka rolna objęta MPZP. 

Ale co jest dokładnie w tym MPZP? Bo jak obszary rolne to nic nie wybudujesz.

Ale jak teren przeznaczony pod zabudowę jednorodzinną to wybudujesz.

Edytowano przez Elfir (zobacz historię edycji)

Na 100% nie mam pewności,ale  prawdopodobnie teren przeznaczony pod zabudowę jednorodzinną z tego co rozmawiałem z pracownikiem gminy tak wynika. 

nie ma sensu dzielić, jak nie jesteś pewny. Po prostu zajrzyj do MPZP i przeczytaj co wolno na tym terenie.