Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
borsuczek1

prosze o pomoc jestem zrozpaczony

Recommended Posts

Dnia 19.09.2020 o 10:51, blablab napisał:

ale zrozum ze mi okno niepotrzebne bo nawet jakbym kupil najbardziej dzwiekoszczelne najdrozsze itp itd
to nie byoloby takiego efekty niz jakbym solidnie wypchał najtansze okno wełną 

A po co jest to okno?

Światła w pomieszczeniu masz nadmiar, to okno zlikwidować.:hahaha2:

Przecież przy jesiennych opadach zalejesz mieszkanie.

Dnia 19.09.2020 o 10:51, blablab napisał:

pisales o szczelnosci scian jest taka mozliwosc zeby ten halas docierał tez w duzej mierze przez te sciany gk?
czy twoim zdaniem jakby obkleił ściane od podwórka i tą od ulicy oraz sufit samoprzylepną pianką byłby jakiś efekt choćby minimalny
zredukowania echa dudniących ciężarówek samochodow 3 litrowych itp?

Uszczelki w oknie  tłumią hałas, a są tam jeszcze jakieś uszczelki? 

Dnia 19.09.2020 o 11:15, borsuczek1 napisał:

moze byc tak ze jak te okno jest pekniete od wewnątrz to nawet jak zakleiłem pęknięcia taśmą i dobrze wepchałem je wełną
to nic to nie dało a tylko mi sie zdaje ze cos pomogło? bo faktycznie efekt jest lepszy jak obłoże okno wełną ale nadal nie satysfakcjonujący
wczesniej jak okno nie bylo pekniete to wydaje mi sie ze tak samo bylo slabo z izolacją dźwięku

a moze okno nie jest źródłem problemu a dach a może dach jest ok a hałas dobiega przez ściany niekoniecznie z mojego pokoju
nie wiem czy okno paruje ale jest tak ze jest wilgoć na tej obklejnoej szybie z rana
kiedys jak mialem obklejone te sciany gdzie okno to wydaje mi sie ze lepiej izolowany byl dzwiek pogłos
ale z czasem pianka sie odkleiła od scian ale tez pewny nie jestem na 100% czy to cos pomagało
 

moze cos z tą wentylacją jest jak ktos napisał wczesniej

prosze o rady czy cos da rade zdzialac od wewnątrz czyli ze scianami w moim pokoju a nie murami na zewnatrz ani dachem

nie stac mnie na generalny remont czy mozna ten halas wytlumic prostszymi srodkami

A daj zdjęcia tych pęknięć ścian.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, animus napisał:

A po co jest to okno?

Światła w pomieszczeniu masz nadmiar, to okno zlikwidować.:hahaha2:

Przecież przy jesiennych opadach zalejesz mieszkanie.

Uszczelki w oknie  tłumią hałas, a są tam jeszcze jakieś uszczelki? 

A daj zdjęcia tych pęknięć ścian.

 

 

 

WP_20200920_009.jpg

WP_20200920_008.jpg

WP_20200920_006.jpg

WP_20200920_012.jpg

WP_20200920_013.jpg

WP_20200920_010.jpg

WP_20200920_011.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, borsuczek1 napisał:

?

Jeszcze dopytam, żeby mieć pełen obraz.

Mieszkasz tam, tak? Masz tam meble, łóżko, zapraszasz znajomych i przyjaciół? Żyjesz w tym pokoju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, daggulka napisał:

Jeszcze dopytam, żeby mieć pełen obraz.

Mieszkasz tam, tak? Masz tam meble, łóżko, zapraszasz znajomych i przyjaciół? Żyjesz w tym pokoju?

tak mieszkam tam mam meble i łóżko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, borsuczek1 napisał:

 

 

 

 

WP_20200920_012.jpg

 

 

 

Jest jakaś nazwa na taki rodzaj malowania ścian?.O.o

 

Kurna, jakieś nowe trendy w stylizacji wnętrz, cza się będzie doszkolić. 

 

Edytowano przez demo (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, demo napisał:

Jest jakaś nazwa na taki rodzaj malowania ścian?.O.o

 

Kurna, jakieś nowe trendy w stylizacji wnętrz, cza się będzie doszkolić. 

 

Myślałem że statek Banksy'ego pierwszy wyszedł z takim odważnym malowaniem :D 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, borsuczek1 napisał:

tak mieszkam tam mam meble i łóżko

 

Wymień to okno dachowe. Pamiętaj o prawidłowym osadzeniu i zaizolowaniu.

Pęknięcia z tego, co widzę, są na styku płyt k-g.

Przed malowaniem zaszpachluj szpachlą gipsową i wygładź papierem o drobnej ziarnistości.

Pomaluj ten pokój, bo aż oczy bolą.

 

Na hałas? Wygłuszenie całego pomieszczenia (jak pod pokój multimedialny). Tylko raz — czy Cię stać, dwa — czy masz tam dobrą wentylację, żeby Ci się w tym termosie grzyb nie zadomowił.

 

Nadal twierdzę, ze to fejk .... aczkolwiek, może dlatego, że w tej sytuacji mierzę "ludzia" swoją miarą i w życiu nie mieszkałabym w takich warunkach.

 

Edytowano przez daggulka (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, daggulka napisał:

 

 

Pomaluj ten pokój, bo aż oczy bolą.

 

I tak normalnie to ludzie mają raczej takie gniazdka mocowane w ścianie, jak chcą zaczerpnąć trochę prundu z sieci, a nie jakieś kable wychodzące ze ściany.xD

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ściana z kablem popacykowana tak żeby okazać nędzę i niepokój a nie że np przerwana robota bo brakło kasy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, borsuczek1 napisał:

 

WP_20200920_009.jpg

WP_20200920_008.jpg

 

 

 

Gips wkoło okna był chyba jakimś działkiem nakładany, a działonowy miał parkinsona :).

 

Śmichy chichy a zaraz pewnie będzie zjebka od borsuczka1.:icon_mrgreen:

Edytowano przez demo (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, demo napisał:

I tak normalnie to ludzie mają raczej takie gniazdka mocowane w ścianie, jak chcą zaczerpnąć trochę prundu z sieci, a nie jakieś kable wychodzące ze ściany.xD

Ooooj tam ... najwyraźniej nie znasz się :hahaha2:

 

6 godzin temu, Buster napisał:

ściana z kablem popacykowana tak żeby okazać nędzę i niepokój

Nie dziw, że nie może zasnąć, nie? ;)

 

3 godziny temu, demo napisał:

 

Gips wkoło okna był chyba jakimś działkiem nakładany, a działonowy miał parkinsona :).

Jest jeszcze inne rozwiązanie.

Świeżo po chrzcinach, tudzież innym weselu :icon_biggrin:

 

Cytat

 

Śmichy chichy a zaraz pewnie będzie zjebka od borsuczka1.:icon_mrgreen:

 

Jak nic. Wpadnie i będzie pogrom :icon_biggrin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie to wygląda na dziką (lewą)  "adaptację" nieocieplonego strychu na lokal "mieszkalny".

Moim zdaniem, koszt jako takiego doprowadzenia do stanu, jakiegoś minimum, aby mieć namiastkę komfortu, zamknie się w kwocie nasty tysięcy złotych i to bez łazienki i kuchni i z kulawą wentylacją.

 

A tak na marginesie, jeśli masz kota, psa lub inne zwierzątko domowe - ukrywaj ten fakt, bo zainteresuje się tym ecopatrol i będziesz miał przechlapane (za katastrofalne warunki w których przebywa zwierzę).

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, borsuczek1 napisał:

 

WP_20200920_009.jpg

WP_20200920_008.jpg

WP_20200920_006.jpg

WP_20200920_012.jpg

WP_20200920_013.jpg

WP_20200920_010.jpg

WP_20200920_011.jpg

Pokój ewidentnie zaniedbany, wygląda jak przygotowany do remontu, zastanawiające są te zacieki na ścianach jak powstały, zdjęcia słabej jakości ze względu na małe doświetlenie pomieszczenia, czy są tam jeszcze jakieś okna w tym pokoju?

Spękania jakie udało się zauważyć to są na łączeniach płyt g/k.

Trzeba bardziej doświetlić ten pokój,  może wstawić ze 2-3  okna dachowe, wszystko zależy jaka jest powierzchnia pokoju, ściany i sufit pomalować na biało to dodatkowo rozjaśni to pomieszczenie.   

Ze względu, że w pokoju jest mało mebli i innych elementów wystroju wnętrza, hałas jest też intensywniejszy,  powstaje tzw. rezonans przestrzenny kumulując go. 

Zastanawiająca jest też izolacyjność przegrody czy zastosowano wełnę w skosach i ile.

Czy przezimował już ktoś w tym pomieszczeniu, może się okazać, że będzie bardzo trudno utrzymać temperaturę potrzebną do egzystencji  w tym pokoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, animus napisał:

Pokój ewidentnie zaniedbany, wygląda jak przygotowany do remontu, zastanawiające są te zacieki na ścianach jak powstały, zdjęcia słabej jakości ze względu na małe doświetlenie pomieszczenia, czy są tam jeszcze jakieś okna w tym pokoju?

Spękania jakie udało się zauważyć to są na łączeniach płyt g/k.

Trzeba bardziej doświetlić ten pokój,  może wstawić ze 2-3  okna dachowe, wszystko zależy jaka jest powierzchnia pokoju, ściany i sufit pomalować na biało to dodatkowo rozjaśni to pomieszczenie.   

Ze względu, że w pokoju jest mało mebli i innych elementów wystroju wnętrza, hałas jest też intensywniejszy,  powstaje tzw. rezonans przestrzenny kumulując go. 

Zastanawiająca jest też izolacyjność przegrody czy zastosowano wełnę w skosach i ile.

Czy przezimował już ktoś w tym pomieszczeniu, może się okazać, że będzie bardzo trudno utrzymać temperaturę potrzebną do egzystencji  w tym pokoju.

kilka lat zimowalem w tym pokoju bez problemu

jak wspomnialem problemem jest halas a nie temeperetura jest chłodno ale niz zimno

zacieki na scianach powstaly z kleju ktorym kleilem pianke akustyczną do tych scian ale pianka sie odkleila nie mam zamiaru wstawiac tam innych dodatkowcych okien bo niby po co jedno mam i wystarczy na zaś problemow

nie wiem ile tej welny zastosowano domyslam ze niewiele  pokoj jest za maly by dodatkowo docieplac go welna poza tym tego nie potrafie zrobic

ktos wczesniej pisalem zeby wymienic te okno na inne jasne ale mam spore watpliwosci czy to cos da dlatego ze w pokoju

obok w salonie rowniez jest okno dachowe inne niz te na zdj i tam tez jest za duzy halas

po drugie zanim te okno peklo nadal narzekalem na halas

inna sprawa ze wydaje mi sie ze nawet jakym kupil jakies mega szczelne okno 3szybowe za 1500zl zaplacil dekarzowi za robote

to i tak efekt moglby byc mniejszy niz jak teraz (jak tą wełną wypycham te okno) dlatego na tym wypychaniu bym sie skupil

bo jest na pewno jakis efekt z tym ze czasem lepszy czasem gorszy- czasem ta welna sie odkształca od okna automatycznie

przepuszczając tym samym wiecej halasu niz gdyby przylegała dobrze do okna tak czy siak chcialbym sie skupic na tym wpychaniu

to nie ponosze wiekszych kosztow a jakos to sie sprawdza (na pewno lepiej niz jakbym tej welny nie przylozyl do okna)
masz jakąs propozycje czym by te okno wypchać?
na tym ostatnim zdj ta sciana prawa jest od podworka a lewa od ulicy (ale nie przy ulicy bo za tą scianą są jeszcze 2 pokoje)
halas najbardziej dobiega od tej sciany z oknem czy uwazasz ze zaklejenie jeszcze raz tej sciany porządnie tak zeby ta pianka sie trzymala zniweluje nieco poglos?
prosze sie odniesc do mojego posta blybym wdzieczny a nie odwracac kota ogonem i napisac na inny temat

z tym halasem jest tak ze jak wracam po pracy chce sie polozyc 15-16 to lezac w zatyczkach slysze samochody motory

ale nie kazdy raz na jakis czas w nocy juz jest spokoj rzadko slysze jakis samochod wiec niby az takiej tragedii nie ma

jest jakis sposob zeby sprawdzicz czy echo pojazdow docierajace do mego pokoju jest na wynos czy miesci sie  w normie?
chcialbym to jakos sprawdzic zeby miec pewnosc ze nie jestem przewrazliwiony
wypociny pisał borsuczek z nory

1 godzinę temu, bajbaga napisał:

Mnie to wygląda na dziką (lewą)  "adaptację" nieocieplonego strychu na lokal "mieszkalny".

Moim zdaniem, koszt jako takiego doprowadzenia do stanu, jakiegoś minimum, aby mieć namiastkę komfortu, zamknie się w kwocie nasty tysięcy złotych i to bez łazienki i kuchni i z kulawą wentylacją.

 

A tak na marginesie, jeśli masz kota, psa lub inne zwierzątko domowe - ukrywaj ten fakt, bo zainteresuje się tym ecopatrol i będziesz miał przechlapane (za katastrofalne warunki w których przebywa zwierzę).

tak tam kiedys byl strych

Edytowano przez borsuczek1 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, borsuczek1 napisał:

kilka lat zimowalem w tym pokoju bez problemu

jak wspomnialem problemem jest halas a nie temeperetura jest chłodno ale niz zimno

zacieki na scianach powstaly z kleju ktorym kleilem pianke akustyczną do tych scian ale pianka sie odkleila nie mam zamiaru wstawiac tam innych dodatkowcych okien bo niby po co jedno mam i wystarczy na zaś problemow

nie wiem ile tej welny zastosowano domyslam ze niewiele  pokoj jest za maly by dodatkowo docieplac go welna poza tym tego nie potrafie zrobic

ktos wczesniej pisalem zeby wymienic te okno na inne jasne ale mam spore watpliwosci czy to cos da dlatego ze w pokoju

obok w salonie rowniez jest okno dachowe inne niz te na zdj i tam tez jest za duzy halas

po drugie zanim te okno peklo nadal narzekalem na halas

inna sprawa ze wydaje mi sie ze nawet jakym kupil jakies mega szczelne okno 3szybowe za 1500zl zaplacil dekarzowi za robote

to i tak efekt moglby byc mniejszy niz jak teraz (jak tą wełną wypycham te okno) dlatego na tym wypychaniu bym sie skupil

bo jest na pewno jakis efekt z tym ze czasem lepszy czasem gorszy- czasem ta welna sie odkształca od okna automatycznie

przepuszczając tym samym wiecej halasu niz gdyby przylegała dobrze do okna tak czy siak chcialbym sie skupic na tym wpychaniu

to nie ponosze wiekszych kosztow a jakos to sie sprawdza (na pewno lepiej niz jakbym tej welny nie przylozyl do okna)
masz jakąs propozycje czym by te okno wypchać?
na tym ostatnim zdj ta sciana prawa jest od podworka a lewa od ulicy (ale nie przy ulicy bo za tą scianą są jeszcze 2 pokoje)
halas najbardziej dobiega od tej sciany z oknem czy uwazasz ze zaklejenie jeszcze raz tej sciany porządnie tak zeby ta pianka sie trzymala zniweluje nieco poglos?
prosze sie odniesc do mojego posta blybym wdzieczny a nie odwracac kota ogonem i napisac na inny temat

z tym halasem jest tak ze jak wracam po pracy chce sie polozyc 15-16 to lezac w zatyczkach slysze samochody motory

ale nie kazdy raz na jakis czas w nocy juz jest spokoj rzadko slysze jakis samochod wiec niby az takiej tragedii nie ma

jest jakis sposob zeby sprawdzicz czy echo pojazdow docierajace do mego pokoju jest na wynos czy miesci sie  w normie?
chcialbym to jakos sprawdzic zeby miec pewnosc ze nie jestem przewrazliwiony
wypociny pisał borsuczek z nory

To ja proponuję małą rozpierduchę.

Zrobić podłogę pływającą dajemy 5cm styropianu dach-podłoga /SUPERAKUSTIC Termoorganiki lub inny  zwykły, na to sklejka 2x na zakład przykręcona wkrętami do starej podłogi a na nią wykładzina podłogowa dedykowana akustyczna lub zwykła gruba. 

Podwiesić lub przykręcić do starego sufitu nowy sufit, ze styropianu 5 cm i płyt g/k  Knauf akustik.

Ściany zewnętrzne ze skosami też trzeba rozwalić, proponuję zerwanie płyt gips/karton, sprawdzenie grubości wełny i  dołożenie jej  do stanu 20-30cm, a zamiast zwykłych płyt gips/karton zastosowanie  płyt  do wygłuszań Knauf Diamant, Knauf akustik Plus lub Knauf akustik. 

Dodatkowo wymianę nieszczęsnego okna dachowego na nowe, Fakro-wskie okno FTT R3 akustik Thermo lub inne.

Teraz ściany wewnętrzne i murowane zewnętrzne proponuję ustawienie przedścianek ok 10cm z profili g/k oklejonych gumą od miejsc mocowania do ścian i podłogi, przestrzeń wewnętrzną wypełnić styropianem Superakustic Termoorganiki,  zapianować szczeliny, do profili przykręcić płyty Knauf akustik.

Ściany wygłuszające montować do podłogi pływającej i sufitu podwieszanego. 

Na koniec drzwi należy też wymienić na akustyczne lub wygłuszyć obić grubą gąbką i materiałem. 

Całość wyszpachlować i wymalować na biało.

Powodzenia!

Edytowano przez animus (zobacz historię edycji)
  • Lubię to 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, animus napisał:

To ja proponuję małą rozpierduchę.

Zrobić podłogę pływającą dajemy 5cm styropianu dach-podłoga /SUPERAKUSTIC Termoorganiki lub inny  zwykły, na to sklejka 2x na zakład przykręcona wkrętami do starej podłogi a na nią wykładzina podłogowa dedykowana akustyczna lub zwykła gruba. 

Podwiesić lub przykręcić do starego sufitu nowy sufit, ze styropianu 5 cm i płyt g/k  Knauf akustik.

Ściany zewnętrzne ze skosami też trzeba rozwalić, proponuję zerwanie płyt gips/karton, sprawdzenie grubości wełny i  dołożenie jej  do stanu 20-30cm, a zamiast zwykłych płyt gips/karton zastosowanie  płyt  do wygłuszań Knauf Diamant, Knauf akustik Plus lub Knauf akustik. 

Dodatkowo wymianę nieszczęsnego okna dachowego na nowe, Fakro-wskie okno FTT R3 akustik Thermo lub inne.

Teraz ściany wewnętrzne i murowane zewnętrzne proponuję ustawienie przedścianek ok 10cm z profili g/k oklejonych gumą od miejsc mocowania do ścian i podłogi, przestrzeń wewnętrzną wypełnić styropianem Superakustic Termoorganiki,  zapianować szczeliny, do profili przykręcić płyty Knauf akustik.

Ściany wygłuszające montować do podłogi pływającej i sufitu podwieszanego. 

Na koniec drzwi należy też wymienić na akustyczne lub wygłuszyć obić grubą gąbką i materiałem. 

Całość wyszpachlować i wymalować na biało.

Powodzenia!

I to by wyczerpywało temat ...:D 10tyś powinno wystarczyć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, joks napisał:

I to by wyczerpywało temat ...:D 10tyś powinno wystarczyć .

Ciekawe czy @borsuczek1 potrafi majsterkować i w jakim zakresie?

Trzeba jeszcze instalację elektryczną "wyprowadzić" lub ułożyć nową. :bezradny:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, animus napisał:

 potrafi majsterkować i w jakim zakresie?

Majsterkować potrafi , widać po ścianach .

  • Lubię to 1
  • Haha 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, bajbaga napisał:

Mnie to wygląda na dziką (lewą)  "adaptację" nieocieplonego strychu na lokal "mieszkalny".

Moim zdaniem, koszt jako takiego doprowadzenia do stanu, jakiegoś minimum, aby mieć namiastkę komfortu, zamknie się w kwocie nasty tysięcy złotych i to bez łazienki i kuchni i z kulawą wentylacją.

 

A tak na marginesie, jeśli masz kota, psa lub inne zwierzątko domowe - ukrywaj ten fakt, bo zainteresuje się tym ecopatrol i będziesz miał przechlapane (za katastrofalne warunki w których przebywa zwierzę).


tak mam wiele zwierzątek domowych (myszki szczury kuny i cos tam jeszcze) slysze ich tupanie czasem od stronej tej sciany gdzie tan kabel wychodzi

  • Dziękuję 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, borsuczek1 napisał:


tak mam wiele zwierzątek domowych (myszki szczury kuny i cos tam jeszcze) slysze ich tupanie czasem od stronej tej sciany gdzie tan kabel wychodzi

:icon_eek::icon_eek::icon_eek:

Nie zasnęłabym :th_0girl_impossible:

Walizki spakowane bym miała i miotacz ognia w dłoni na odchodne   :bezradny:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, borsuczek1 napisał:


tak mam wiele zwierzątek domowych (myszki szczury kuny i cos tam jeszcze) slysze ich tupanie czasem od stronej tej sciany gdzie tan kabel wychodzi

No to wełna za gipsokartonem jest skołtuniona i nic nie izoluje! Temu jest głośno!

  • Lubię to 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, daggulka napisał:

:icon_eek::icon_eek::icon_eek:

Nie zasnęłabym :th_0girl_impossible:

Walizki spakowane bym miała i miotacz ognia w dłoni na odchodne   :bezradny:

Daga po co miotacz ognia, można mieć wąsaty i pazurzasty serwis w postaci kotki, bo koty raczej leniwe są i myślą tylko o spaniu i bzykaniu.

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, daggulka napisał:

 

Walizki spakowane bym miała :bezradny:

A w walizkach: 

Cytat

myszki szczury kuny i cos tam jeszcze.

:hahaha2:

  • Lubię to 1
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2020 o 18:52, joks napisał:

To wymień to okno .

a czy biorąc pod uwage to co napisalem (faktyczny stan rzeczy ''rudery'')
lepsze jakosciowo okno 3 szybowe pomoze nieco lepiej niz najtansze za 300zl?
czy to jest tak beznadziejny przypadek ze samo okno tutaj za wiele nie wskura  

inna sprawa lepiej powierzyc montaz okna dekarzowi czy domownikowi ktory juz zamontowal raz te okno
 

Edytowano przez borsuczek1 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, borsuczek1 napisał:

a czy biorąc pod uwage to co napisalem (faktyczny stan rzeczy ''rudery'')
lepsze jakosciowo okno 3 szybowe pomoze nieco lepiej niz najtansze za 300zl?
czy to jest tak beznadziejny przypadek ze samo okno tutaj za wiele nie wskura  

inna sprawa lepiej powierzyc montaz okna dekarzowi czy domownikowi ktory juz zamontowal raz te okno
 

Są tu redakcyjni eksperci , od okien również , myślę że coś doradzą.Z tego co widzę na pasku to dyżurnym ekspertem jest przedstawiciel okien Fakro .Velux ma tu swojego fachowca a i z Sokółki coś doradzą.

Edytowano przez joks (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, borsuczek1 napisał:

a czy biorąc pod uwage to co napisalem (faktyczny stan rzeczy ''rudery'')
lepsze jakosciowo okno 3 szybowe pomoze nieco lepiej niz najtansze za 300zl?
czy to jest tak beznadziejny przypadek ze samo okno tutaj za wiele nie wskura  

inna sprawa lepiej powierzyc montaz okna dekarzowi czy domownikowi ktory juz zamontowal raz te okno
 

biez za 300, z opisu wynika, że nic nie pomoże :bezradny:

tylko po co w ogóle kupować :scratching:

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opis domu brzmi strasznie, też bałabym się tam mieszkać. Na pewno trzeba sporych środków na renowację tego budynku :o

  • Lubię to 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...