Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
Andrzej Wiśniewko

Plama pod klimą

Recommended Posts

Witam, pod klimatyzacją powychodziły plamy. Czy ktoś się orientuję co to może być? Jestem zielony w tym temacie pod czas montażu nie było mnie w domu była żona. Klimatyzacja Vivax zalozona w marcu - plamy wyszyły po 2 tyg. Ścianę pomalowałem ale wyszło ponownie. Teraz jest w trybie pracy ciągłej i mam wrażenie jakby plamy się powiększały.. Jak się do tego zabrać? 

IMG_20200811_223808.jpg

IMG_20200811_223803.jpg

Działajacy klimatyzator "wytwarza"  wodę  wykraplajaca się z chłodzonego powietrza, która musi być jakoś odprowadzana na zewnątrz. Prawdopodobnie nieszczelny jest odpływ wody (rurka wyprowadzona na zewnątrz), co  wymaga sprawdzenia przez instalatora.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

• Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

• Najnowsze posty

• Moja mama ma obecnie zestaw z Tefala. Około 400 zł i jest bardzo zadowolona. Dobra jakość i funkcjonalność. Jedyny minus to brak patelni w zestawie ale mozna dokupic osobno. Sama do niedawna gotowałam w garnkach emaliowanych ale nie do konca byłam z nich zadowolona. Niestety ale przeszkadzało mi tutaj cienkie dno garnków jak rownież to, ze były jasne w środku tak wiec szybko się brudziły A z doczyszczeniem był wiecznie problem tak wiec nie polecam. Sama nie mam zbyt wielkich funduszy, obecnie jestem na etapie zbierania naklejek na garnki w Netto od Masterchef, na które już od dawna miałam w sumie ochotę. Można kupić je w dużo niższej cenie za naklejki.
    • Czy przy takim układzie warstw można zrobić zamiast płyt włóknowych płytę osb dwa razy w mijankę ?