Skocz do zawartości

Działka rolna w obszarze o predyspozycjach osuwiskowych na działkę budowlana


Recommended Posts

Gość mhtyl
8 minut temu, Klaudyna123 napisał:

Witam , 

Czy ktoś z forumowiczów orientuje się czy działkę rolna (wg zagospodarowania terenu gminy ) położoną na obszarach o predyspozycjach osuwiskowych można przekształcić na działkę budowlana ? 

To zależy od wielu czynników. Po pierwsze czy jest MPZP dla terenu gdzie leży ta działka i jaka klasa ziemi występuje na tej działce.

Link do komentarza
1 godzinę temu, mhtyl napisał:

To zależy od wielu czynników. Po pierwsze czy jest MPZP dla terenu gdzie leży ta działka i jaka klasa ziemi występuje na tej 

1 godzinę temu, mhtyl napisał:

To zależy od wielu czynników. Po pierwsze czy jest MPZP dla terenu gdzie leży ta działka i jaka klasa ziemi występuje na tej działce.

Nie wiem czy o to Panu chodzi (jestem w tej kwestii zielona ) ale właśnie w MPZP znalazłam informacje iż działka jest działka rolna i jest położona w miejscu o predyspozycjach osuwiskowych . Znalazłam tam tez nieco sprzeczne informacje z jednej strony w punkcie opisującym „co można” na działce rolnej znalazłam informacje iż na działce oznaczonej symbolem i predyspozycjach osuwiskowych nie można postawić budynku a z drugiej w informacjach ogólnych znalazłam zapis , ze przy działce o predys . Osuwiskowych należy uzyskać specjalna ekspertyzę geologa .

Link do komentarza

jak się człowiek uprze na budowanie w niebezpiecznym miejscu to pewnie urząd w końcu się podda i stąd ta ekspertyza geologa, jako ostateczny argument, że budowa w tym miejscu to głupi pomysł.

Pewna baba wojowała z moim wujem, pracującym w urzędzie gminy, w dziale planowania przestrzennego, bo uparła się stawiać dom na terenie zalewowym Warty. Sprawa doszła do poziomu ministerstwa. 
Ale jak ją zaleje, pewnie pierwsza poleci z pretensjami do gminy o odszkodowanie. 

Edytowano przez Elfir (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
Gość mhtyl
15 godzin temu, Elfir napisał: