Skocz do zawartości

Historia edycji

mac10

mac10

Połączenie od zasilania ciasno siedzi, kabel wygląda w porządku. To musi być coś związanego z wymianą tych nieszczęsnych szczotek.

 

Powiem tak, są wyczuwalne luzy przy połączeniach szczotek. Pokombinowałem trochę i jest lepiej. Przy 1-2 biegu chodzi normalnie .. natomiast od 3 wzwyż zaczyna się telepanie. Czy w tym mogę doszukiwać się winy?

 

Nie można ich oczywiście tak bez oporu zdjąć jednak przy użyciu kombinerek chodzą lekko na boki (inne tak nie mają).

 

2 minuty temu, mhtyl napisał:

W głowicy/przekładni kątowej masz dwa łożyska kólkowe, jedno na wirniki a drugie na sworzniu gwintowanym od strony zewnętrznej. Natomiast trzecie łożysko może być na początku tego sworznia gwintowanego i może to  być łożysko igiełkowe w modelach profesjonalnych (w amatorskich czy hobbystycznych  jest to tulejka).

Często wyrabia sie łożysko na sworzniu gwintowanym ale to od strony gwintu.

Nie rozumiem o jakim elemencie piszesz, że jak go ściągniesz to efekt taki sam.

 

Chodzi mi o wyeliminowanie tego łożyska z dywagacji - foto

mac10

mac10

Połączenie od zasilania ciasno siedzi, kabel wygląda w porządku. To musi być coś związanego z wymianą tych nieszczęsnych szczotek.

 

Powiem tak, są wyczuwalne luzy przy połączeniach szczotek. Pokombinowałem trochę i jest lepiej. Przy 1-2 biegu chodzi normalnie .. natomiast od 3 wzwyż zaczyna się telepanie. Czy w tym mogę doszukiwać się winy?

 

Nie można ich oczywiście tak bez oporu zdjąć jednak przy użyciu kombinerek chodzą lekko na boki (inne tak nie mają).

×
×
  • Utwórz nowe...