Skocz do zawartości

Nowe pompy ciepła Vitocal!


Recommended Posts

Witajcie, dzisiaj kwietniowa nowość!

Firma Viessmann wprowadza do oferty nową serię pomp ciepła powietrze/woda typu split oraz solanka/woda. Zmianie ulegnie nie tylko design, ale dzięki zastosowaniu nowego czynnika chłodniczego R32, wzrosną wartości efektywności energetycznej tych urządzeń. Część modeli zostanie wyposażonych w inwerter oraz w funkcję Hybrid ProControl do optymalnej współpracy z drugim źródłem ciepła.
Szczegóły TUTAJ

 

Zapraszam do dyskusji 

Link do komentarza
  • 3 tygodnie temu...

Jestem nieszczęśliwym posiadaczem pompy Viesmann Vitocal 200 od 3 m-cy - ZDECYDOWANIE ODRADZAM zakup tego urządzenia, w moim przypadku zepsuło się już po raz SZÓSTY w ciągu tak krótkiego czasu - i do tej pory ta krytyczna usterka (prawdopodobnie produkcyjna) nie została skutecznie ani poprawnie zdiagnozowana ani usunięta, czas oczekiwania na serwis - nawet do 6 dni...brak podstawowych części na magazynie w PL, bardzo słabe nastawienie na klienta, nie wyobrażam sobie tego w sezonie grzewczym. Polecam wybór innego producenta, ja osobiście żałuję swojej decyzji - szkoda czasu, emocji i pieniędzy.

Link do komentarza

Zakładam, że Viessmann po prostu w końcu skutecznie rozwiąże problem, na razie dalej nie mają pewnej diagnozy powodów usterki, po tylu awariach i wymianie 3 płytek, pompy Grundfoss, czujnika przepływu, wiązki sond i kto wie czego tam jeszcze...nie mogę nawet być pewny, czy moje urządzenie nadal spełnia wymogi fabrycznej jakości, oczekuję od Viessmanna wymiany CAŁOŚCI urządzenia na nowe wolne od wad fabrycznych, ale obecnie trwa u nich jakieś „ przeciąganie liny” między działami i centalą w Niemczech - próbują wymienić tylko jednostkę zewnętrzną ( choć jak pisałem - wymieniali kluczowe podzespoły w obydwu jednostkach i bez efektu), czyli nadal bez rzetelnej diagnozy usiłują „na raty” i   kosztem mojego czasu, dodatkowych kosztów wydanych na alternatywne ogrzewanie i podgrzewanie oraz wspomnianych przez Pana emocji temat niepotrzebnie przeciągać.

Będę się dzielił swoimi spostrzeżeniami w temacie dalej - im więcej interakcji na forum tym lepiej dla klientów, bo świadomość i jakość obsługi wzrośnie - nikomu nie życzę takich doświadczeń, jakie mnie spotykają, moje opinie są oparte na faktach, każdy oceni sam, czy wziąć je pod uwagę przy wyborze urządzenia i producenta. Ja Vissmanna nie polecam bo mam złe i bardzo złe doświadczenia jako klient.

Link do komentarza
4 godziny temu, buddar napisał:

Zakładam, że Viessmann po prostu w końcu skutecznie rozwiąże problem, na razie dalej nie mają pewnej diagnozy powodów usterki, po tylu awariach i wymianie 3 płytek, pompy Grundfoss, czujnika przepływu, wiązki sond i kto wie czego tam jeszcze...nie mogę nawet być pewny, czy moje urządzenie nadal spełnia wymogi fabrycznej jakości, oczekuję od Viessmanna wymiany CAŁOŚCI urządzenia na nowe wolne od wad fabrycznych, ale obecnie trwa u nich jakieś „ przeciąganie liny” między działami i centalą w Niemczech - próbują wymienić tylko jednostkę zewnętrzną ( choć jak pisałem - wymieniali kluczowe podzespoły w obydwu jednostkach i bez efektu), czyli nadal bez rzetelnej diagnozy usiłują „na raty” i   kosztem mojego czasu, dodatkowych kosztów wydanych na alternatywne ogrzewanie i podgrzewanie oraz wspomnianych przez Pana emocji temat niepotrzebnie przeciągać.

Będę się dzielił swoimi spostrzeżeniami w temacie dalej - im więcej interakcji na forum tym lepiej dla klientów, bo świadomość i jakość obsługi wzrośnie - nikomu nie życzę takich doświadczeń, jakie mnie spotykają, moje opinie są oparte na faktach, każdy oceni sam, czy wziąć je pod uwagę przy wyborze urządzenia i producenta. Ja Vissmanna nie polecam bo mam złe i bardzo złe doświadczenia jako klient.

Witam, odniosłem sie do Pana posta w innym wątku, proszę wybaczyć, nie będę spamował i mam nadzieję, że wystarczy jak odpowiem ponownie tutaj; 

Proszę o wiadomość prywatną z podaniem Pana imienia i nazwiska. Proszę też o numer kontaktowy oraz podanie numeru seryjnego tej pompy. 

Skieruję do naszego działu serwisu z prośbą o weryfikację co się dzieje.  Pomożemy możliwie jak najszybciej.

Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni. Czekam na wiadomość od Pana. 

Pozdrawiam! 

 

 

Link do komentarza
  • 1 rok temu...

Firma Viessman to  kompletna  porażka .Niby  udzielają  konsultacji  .Wiec  poprosiłem  o  takową konsultacje aby  mi  doradzono w  sprawie  pompy  ciepła.  I  wiecie  co  zrobili  przesłali  moje  dane  do  ich  niby  firmy  partnerskiej  których  jest  10000  tzw  naciągaczy . Co  wydzwaniają  do  ludzi  i  ich  naciągają na  grubą  kasę za  pośrednictwo  ,a  w rzeczywistości  zrobi  wam  to  okoliczna  firma której  zapłacili  byście  o  wiele  mniej .Dlatego  przestrzegam   nie  traćcie  czasu  i  nie  sprzedawajcie  swoich  danych  tej  firmie!!!!

Link do komentarza
  • 4 tygodnie temu...

Rozumiem, że skorzystał Pan z "bezpłatnej wyceny" . Firma Viessmann nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej ani nie montuje urządzeń. W tym przypadku współpracujemy z naszymi partnerami handlowymi którym przekazujemy pozostawione dane wraz z sugestiami zaproponowanych urządzeń. Firmy te świadczą usługi zarówno w zakresie sprzedaży jak i montażu urządzeń i instalacji. Nieprawdą jest natomiast, że są to firmy pobierające kasę za pośrednictwo.
Zostawiając dane z i prośbą o kontakt odznaczył Pan zgodę na takie działanie.

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...