Skocz do zawartości

Złoty Laur Klienta 2020 oraz Laur Klienta - Grand Prix 2020 dla Viessmann


Recommended Posts

Z dumą informujemy, że firma Viessmann została wyróżniona tytułem Złoty Laur Klienta w kategorii Jakość i innowacyjność branży budowlanej oraz Laur Klienta Grand Prix 2020. Jest to kolejne z rzędu zwycięstwo marki w tym prestiżowym ogólnopolskim konkursie.

Laur Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, z ponad 16-letnią tradycją, którego celem jest wyłanianie i nagradzanie najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Niezależny plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Niezależne jury złożone z konsumentów oddaje głos w wielu kategoriach na ulubiony produkt, markę lub usługę. W każdej kategorii grupa respondentów liczy co najmniej 1000 osób.

W tym roku firma Viessmann została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie Laur Klienta, a tym samym zdobyła najbardziej elitarny tytuł złoty Laur Klienta 2020 w kategorii Jakość i innowacyjność branży budowlanej. Dodatkowo za trzykrotne zajęcie miejsca na podium marka została również wyróżniona tytułem Laur Klienta - Grand Prix 2020. Jest to potwierdzenie czołowej pozycji na rynku oraz w oczach konsumentów. Firma Viessmann została doceniona za innowacyjny charakter produktów i podejście pro-ekologiczne.

Przeczytaj więcej na naszym blogu firmowym: https://www.viessmann.pl/pl/prasa/aktualnosci/Zloty-Laur-Klienta-oraz-Laur-Klienta-Grand-Prix-2020.html

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...