Skocz do zawartości

Jaki strop na dach?


Recommended Posts

Witam, mam problem z wyborem stropu na dach czy teriva taki mam w projekcie czy żelbetowy. Nie znam się na tym wiec proszę o wyrozumiałość a będę wkrótce odwiedzać architekta do adaptacji i wolałabym informacje z wielu źródeł. Proszę napisać czym ocieplac jakie koszty stropu i wszystko na co mam zwrócić uwagę. Chciałabym mieć wszystkie ważne i konkretne informacje w jednej odpowiedź. 

Z góry wam bardzo dziękuję. 

 

Dom :dach wielospadowy, poddasze użytkowe, rekuperacja. 

Edytowano przez Kasiaol5 (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
Dnia 25.09.2019 o 16:35, Kasiaol5 napisał:

Witam, mam problem z wyborem stropu na dach czy teriva taki mam w projekcie czy żelbetowy. Nie znam się na tym wiec proszę o wyrozumiałość a będę wkrótce odwiedzać architekta do adaptacji i wolałabym informacje z wielu źródeł. Proszę napisać czym ocieplac jakie koszty stropu i wszystko na co mam zwrócić uwagę. Chciałabym mieć wszystkie ważne i konkretne informacje w jednej odpowiedź. 

Z góry wam bardzo dziękuję. 

 

Dom :dach wielospadowy, poddasze użytkowe, rekuperacja. 

Pytasz o strop na dach a tu raczej chodzi o strop bo dach masz czterospadowy.

Wnioskuje że nie będziesz miała poddasza użytkowego tylko strych do celów gospodarczych.

Możesz poczytać o stropie drewnianym, ale jeżeli chciałabyś mieć poddasze użytkowe to lepiej wybrać terivę.

Stropu żelbetowego/monolitycznego nie polecam bo do wykonania niego potrzebujesz bardzo dużo stempli i desek albo płyt a to podnosi koszt wykonania stropu i układanie czasowo wychodzi dłużej niż teriva.

Jest jeszcze inna alternatywa, natomiast strop z płyt kanałowych, tylko jeżeli betoniarnia która produkuje takie stropy jest znacznie oddalona od budowy wtedy koszta mogą być tez wysokie ze względu na transport.

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto