Skocz do zawartości

Zakup działki a Zagospodarowanie Przestrzenne


emi23o9

Recommended Posts

Witam,

od jakiegoś czasu poszukuję działki, oczywiście pod budowę domu. Jakiś czas temu znalazłam taką, która mnie bardzo zainteresowała. Wiem, że przed zakupem należy sprawdzić wiele, żeby spełnienie marzenia kupna nie przerodziło się w koszmar.

W danej gminie jest system informacji przestrzennej, którą od jakiegoś czasu studiuję, ale nadal mam obawy, że coś przeoczę. Czy jest może ktoś z forumowiczów, kto miałby chwilę, żeby spojrzeć na mapę i podpowiedział czy jest na tej działce jakiś haczyk, który utrudniłby mi budowę? Bądź jakie mam na tej konkretnie działce nietypowe, bądź bardzo utrudniające życie, ograniczenia? Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

 

Działka 95/4, obręb Zalew System Informacji Przestrzennej

Link do komentarza
13 minut temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Czasami jest "zagrożenie" ochroną archeologa. Można też podpisać umowę z pośrednikiem a on wszystko dokładnie sprawdzi za prowizję 2 netto - w momencie finalizowania zakupu.

Najpierw jednak wycieczka do gminy i studiowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Ochrona archeologa mnie martwiła, bo zgodnie z zapisami na tym terenie są rejony dedykowane, ale z tego co sprawdziłam, to nie dotyczy to tej właśnie działki. Bardziej się martwiłam granicami głównego zbiornika wód podziemnych. Nie wiem czy jak działka jest w granicach to dobrze, czy źle, a jeśli źle to jakie mogą być konsekwencje... Cały MPZP studiuję właśnie na stronie z pełnymi opisami i uchwałami. Niestety nie wszystko rozumiem, a jak byłam w gminie, to Pani nie była skora do wytłumaczenia :(

Link do komentarza
2 godziny temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Strona 3. paragraf 4

http://www.bip2.lutomiersk.info/upload/20100803094448kcias2092t7m.pdf