Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
mari_p

Brama skrzydłowa otwierana na zewnątrz i siłownik NICE

Recommended Posts

Witam,

Muszę zainstalować siłowniki do bram skrzydłowych, która otwiera się na zewnątrz.

Po kilku konsultacjach / rozmowach z firmami produkującymi siłowniki wybrałem Nice WG2S, ponieważ każdy sprzedawca a także serwisant mówił, że można ją zastosować do bramy skrzydłowej otwieranej na zewnątrz.

Bardzo proszę Forum o podpowiedź nawet ogólną jak to zrobić.

Dołączam model siłownika (już kupiłem) i zdjęcia bramy wraz ze słupami na których będą zamocowane siłowniki.

file1.png

file-1.png

pobrane.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie ma bo w tym miejscu gdzie mogłaby się otworzyć stoją samochody. Poza tym otwiera się na zawnatrz w obrysie podjazdu wiec na jezdnie nie wchodzi a chodnika nie ma. Proszę o wsparcie jak zamontować. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież w instrukcji siłowników masz bardzo dokładnie opisane jak sie montuje napęd, poczynając od okablowania, przez oobliczenia słynnego trójkąta otwarcia, po schematy podłączenia fotokomórek. Usiądź, skup się, przeczytaj ze zrozumieniem, wykonaj.

Kierunek otwarcia bramy potraktuj tak, jakbyś ulicę miał na podwórku, a podwórko było ulicą. I wsio.

Być może coś będziesz musiał spawać, ale jak pogłówkujesz, to i spawanie ominiesz, bo zamiast spawać powiercisz otwory i śrubami przykręcisz i ramiona siłowników, i silniki.

Warto na bieżąco używać farby antykorozyjnej w miejscach, do których juz nigdy nie dotrzesz. Spowalnia to montaż, ale wiesz, że rdza nie zeżre miejsc montażu i się luz nie pojawi.

  • Dziękuję 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, PeZet napisał:

Warto na bieżąco używać farby antykorozyjnej w miejscach, do których juz nigdy nie dotrzesz. Spowalnia to montaż, ale wiesz, że rdza nie zeżre miejsc montażu i się luz nie pojawi.

Rdzy to na tych zdjęciach akurat nie brakuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szkoda że kupiłeś takie siłowniki, trzeba było dołożyc trochę i kupić siłowniki NICE podziemne . - nie widać a szybko otwierają .  Każdy siłownik można , ale od zewnątrz , njczę4sciej otwieraa się do 110 stopni. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem już jakiś czas temu. Przystawałem do słupów od bramy po profilu około 15 cm każdy i odwróciłem bieguny na siłowniki. Finalnie działa super. Bardzo cichy sprzęt. Polecam.
Zamykam temat.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • https://www.muratorplus.pl/technika/izolacje/ocieplanie-styropianem-domy-szkieletowe-aa-vvGk-vb5x-5CiL.html   "Docieplając ściany styropianem, na który będzie nałożony tynk cienkowarstwowy, trzeba: bardzo starannie zaprojektować i wykonać obróbki wokół okien i drzwi - nie mogą pozostać nieszczelności, którymi woda mogłaby się dostawać pod warstwę styropianu; koniecznie zastosować wiatroizolację chroniącą budynek przed napływem wilgoci z zewnątrz (dla przypomnienia - wiatroizolacja to folia, która nie przepuszcza wody w postaci płynu, ale przepuszcza parę wodną w stronę od poszycia na zewnątrz). Izolacji tej nie wolno mylić z paroizolacją, która ma za zadanie powstrzymać przedostawanie się pary wodnej z wnętrza budynku do ściany; wykonać pomiędzy styropianem i poszyciem (pokrytym wiatroizolacją) szczeliny wentylacyjne, umożliwiające odparowanie wody, jaka mogłaby się ewentualnie znaleźć między tymi warstwami."   Resztę sobie znajdźcie w necie, bo tu już kilka razy to pisałem - i nie chce mi się jeszcze raz 
    • Jeżeli działka w planie zagospodarowania przestrzennego przeznaczona jest pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne nie trzeba nic odralniać. Zapis grunt rolny widnieje zawsze jeśli działka nie jest zabudowana. Po wybudowaniu domu geodeta robiąc inwentaryzację powykonawczą naniesie budynek na mapę i zmieni oznaczenie w ewidencji albo na B zabudowę albo BR zabudowe na roli.    W zależności jaka jest klasa ziemi konieczne będzie przed uzyskaniem pozwolenia na budowę wyłączenie gruntów spod produkcji rolnej. Dotyczy to klas chronionych I, II i III pochodzeniami mineralnego oraz wszystkich klas gleb pochodzenia organicznego. 
    • Pomieszane są tutaj dwa wątki dotyczące III klasy ziemi. Odrolnienie i wyłączenie gruntów spod produkcji rolnej.. 0,05ha w budownictwie mieszkaniowym dotyczy kwestii wyłączenia gruntów spod produkcji rolnej i nie jest to 50ar tylko 500m2. Dotyczy to powierzchni zabudowy i jest to ustalane kiedy ma sie już decyzję o warunkach zabudowy i występuje o pozwolenie na budowe. Wtedy załatwia się kwestię wyłączenia gruntów spod produkcji rolnej. I wtedy powierzchnia 500m2 dla budownictwa mieszkaniowego jest zwolniona z opłat za takie wyłączenie.     Jeśli chodzi o klase III ziemi to przy wydawaniu WZ może być problem z jej uzyskaniem jeśli nie ma przesłanek do zakwalifikowania tych gruntów jako nie podlegających pod działania ustawy o ochronie gruntow rolnych i leśnych w części mówiącej o przeznaczeniu gruntów na cele nie rolnicze i nie leśne.   I tutaj pomieszany jest ten kolejny parametr mianowicie 50m od drogi publicznej. I 0,50 ha czyli 50ar powierzchni. To są dwie z czterech przesłanek które muszą być łącznie spełnione aby grunt klasy III nie podlegał odrolnieniu.  To są te 4 przeslanki które muszą być łącznie spelnione dla danych gruntów  (O ile działka nie leży w granicach administracyjnych miasta) - co najmniej połowa powierzchni każdej zwartej części gruntu zawiera się w obszarze zwartej zabudowy, - położone są w odległości nie większej niż 50 m od granicy najbliższej działki budowlanej, - położone są w odległości nie większej niż 50 metrów od drogi publicznej, - ich powierzchnia nie przekracza 0,5 ha, bez względu na to, czy stanowią jedną całość, czy kilka odrębnych części.   Natomiast jeśli chodzi o klasyfikację gruntów to tak można zmienić. Trzeba tylko znaleźć klasyfikatora który przyjedzie, pobierze próbkę ziemi i oceni że faktycznie doszło do wyjałowienia. Spisze protokół, nakreśli na mapie i taką dokumentację dostarczy do starostwa. A tam ruszy proces zmiany kwalifikacji. Zostanie wydana decyzja, decyzja się uprawomocni, klasyfikator dokończy dokumentację którą złoży w ośrodku dokumentacji geodezyjnej, ośrodek przyjmie to do zasobu i przekaże spowrotem do starsotwa a starsotwo zmieni dane w ewidencji gruntów i budynków.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...