Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
papatka

A gdyby licytowac?

Recommended Posts

Na poczatku witam wszystkich, bo to w koncu moj pierwszy post.

Tak sobie przegladam te forum i najbardziej mnie wlasnie interesuja wykonawcy - jakich polecacie, ile to kosztuje...
Tak sobie pomyslalas, a co gdyby licytowac zlecenia? Mysle o internetowej gieldzie wykonawcow i zlecen, gdzie dodatkowo mozna po wykonanym zleceniu oceniac wykonawce. Co myslicie? Ma taki byt szanse?

A moze cos takiego znacie? Bo kurcze moim zdaniem taka systematyka by sie przydala... Za duzo czasu sie traci przegladajac i czytajac tak to wszystko... Ja sama jak tylko znajde chwilke to poszukam i dam znac jak cos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pomysł bardzo w porządku. Najpierw trzeba to ruszyć. Muszą się tylko znaleźć chętni do wpisów w licytacji. Później powinno to jakoś ruszyć bo temat jest dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Na poczatku witam wszystkich, bo to w koncu moj pierwszy post.

Tak sobie przegladam te forum i najbardziej mnie wlasnie interesuja wykonawcy - jakich polecacie, ile to kosztuje...
Tak sobie pomyslalas, a co gdyby licytowac zlecenia? Mysle o internetowej gieldzie wykonawcow i zlecen, gdzie dodatkowo mozna po wykonanym zleceniu oceniac wykonawce. Co myslicie? Ma taki byt szanse?

A moze cos takiego znacie? Bo kurcze moim zdaniem taka systematyka by sie przydala... Za duzo czasu sie traci przegladajac i czytajac tak to wszystko... Ja sama jak tylko znajde chwilke to poszukam i dam znac jak cos.


Siemka.Myślę że obecnie jest rynek wykonawcy i to oni dyktują warunki-niestety.Całuski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bez przesady, lichy wykonawca na taki rankingu nie dostalby juz roboty. Dobry pewnie nie musi martwic sie o zlecenia.
Moze jednak gdy powinie mu sie noga miec "male" klopoty ze znalezieniem klienta, gdyby takie cos pojawilo sie w sieci. W sumie dobry pomysl, moze wtedy chociaz troche wykonawcy zaczna szanowac klienta.

Pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Licytacja (lub przetarg) to bardzo dobry pomysł jeśli wykonawcy muszą walczyć o klienta. W innym wypadku będzie to przetarg typu: kto zapłaci drożej a nie :kto zaoferuje solidną i tanią ofertę. Patrząc po znajomych widzę, że my boimy się "ryzyka" związanego z budową domu. Łatwiej kupić mieszkanie w bloku (nawet przepłacając) - czujemy się wtedy bezpieczniej - niż zdecydować się na własny dom. Jest taki stereotyp, że dom buduje ten, kto nie ma co zrobić z pieniędzmi. icon_sad.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • demo napisał:   takich jak wysokość do szerokości o trzecim wymiarze - czyli głębokości - nie wspominał...     A ja zaraz będę ADWOKATEM demo          
    • 1. Ten złoty podział- to trochę bardziej skomplikowane zależności. W #108 poprawiłeś to trochę i dobrze. 2. Nie wszystko jest względne - ale gust zupełnie, zależy od właściciela gustu - takich jest na świecie kilka mld. Od tego czasu opracowano następne kanony. Dlaczego? Bo inny człowiek zacząl się podobać, nie mówiąc już o tym, że każda kultura ma swoj ideał kobiety, a tych kulturwe spółczesnym świecie jest multum. Tu sobie poczytaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/Złoty_podział ile z tych przykładów jest prawdziwych, ile naciąganych i domniemanych, przyblizonych. Ależ są definicje piękna - ale zmieniają się, są emanacją różnych przemyśleń i twórczych poszukiwań. I są obiektem sporów - zaciekłych. Natomiast nie ma jednej uniwersalnej definicji piękna. I dobrze, bo by musiała być narzucona odgórnie (tak bywało), wymuszona - i udupiła by całkowicie rozwój sztuki, twórczości, zabiła by wolność twórczą.   Zły i dobry gust oczywiście istnieje, są tacy, którzy są totalnie kiczowaci - ale obecnie nie ma możliwości udowodnienia tego, bo cała masa sztuki używa kicz jako środek artystyczny. No i dupa zbita. Lepiej mówic o swoim smaku i wg niego oceniać - a nie narzucać, że "mój smak jest tym dobrym, sprawdzonym i uniwersalnym". Bo nie jest.   Zdziwisz się, ale tak jest w wielu przypadkach. Wielu tworców jest wylansowanych w spryty sposób i wycenionych na miliony, a wielu innych umrze nieznanych, tworząc z miskę ryżu. Poczytaj sobie biografie wielkich malarzy - to handlarze obrazami robili fortuny na ich twórczości, a oni żyli w biedzie. Chcę przez to powiedzieć, że Fangor miał szczęście, że zaistniał - równie dobrze mógł tworzyć i być tak nieznany jak mhtyl. Nie z powodu jakości sztuki - tylko że nie zaistniał na rynku, nie został wylansowany, były inne powody porażki. Abstrachuję od  twego porównania, ktore kulturalne nie jest, a za to jest poniżej pasa. Jak piszesz o sztuce - to odrobina taktu jest pożądana.    Natomiast . Kiedyś znany współczesny malarz, zapomniałem, ale rangi mniej więcej S. Dali - był w Krakowie i oprowadzali go nasi współcześni artyści z Akademii Sztuk Pięknych po muzeum narodowym i prezentowali wybitnych malarzy (oczywiście wg swego gustu, jak by chciała Elfi i ty, wyedukowanego!). Otóż doznali szoku, gdy ten współczesny malarz, bynajmniej nie historyzujący, a raczej prekursor nowych idei - zatrzymał się przed obrazami Matejki i powiedział: tu macie wspaniałe dzieło, kapitalny warsztat i kolory - kto to jest?  Matejko przekłamywał perspektywę, zarzucają mu wyjadacze  smaku teatralność, że tkaniny wyglądają zbyt dokładnie, itd, itp. Po prostu "stara wyleniała szkoła". Jednak tam dojrzał uznany artysta jakość, wartość, warsztat i piękno, ekspresję. Dawno to było, ale zdarzenie autentyczne opisane w Dzienniku Polskim.   To odnośnie gustu. Gustu ludzi wykształconych kierunkowo.  
    • demo - teraz na zjednoczonych mtyla i zenka - nie ma mocnych   Możesz próbować przywoływać każdego z nich do porządku, ale ryzykujesz tym, że dowiesz się o sobie rzeczy, o których nigdy nie pomyślałeś...   chory człowiek, stróż prawa, sprzątaczka, facet bez honoru, fałszywiec, obłudnik, słoma Ci z butów wystaje, rżniesz polonistę...
    • Gość Julia
      Wchodząc do sklepu zawsze czegoś zapominałam, a to kosza na pranie, a to mydelniczki, więc żeby już nie wychodzić z domu zaczęłam szukać czegoś w internecie i tak trafiłam na HomeDome.pl Było tam wszystko czego potrzebowałam do wyposażenia łazienki a nawet jeszcze więcej - jak się później okazało w dużo niższych cenach!
    • Gość luiza89
      CZasami jak w tym przypadku https://www.vgcapital.pl/nova-dolna/ warto jest postawić na duże mieszkanie w fajnej lokalizacji. My wybraliśmy własnie takie rozwiązanie na Mokotowie. Od zawsze chieliśmy mieć dokładnie takie mieszkanie.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...