Skocz do zawartości

Wypełnienie szczelin między drzwiami i oknem balkonowym a podłogą


Recommended Posts

Lepszym rozwiązaniem byłoby osadzić raz jeszcze drzwi, opuszczając futrynę do poziomu podłogi a szczelinę która powstanie między futryna a nadprożem zaszpachlować.

Wstawiając listwę aby zlikwidować szczelinę nie będzie to wyglądało estetycznie i praktycznie bo próg będzie wysoki między pomieszczeniami.

Link do komentarza

Na pierwszym zdjęciu to pewnie drzwi wewnętrzne, a na drugim balkonowe...

 

Kto i dlaczego tak odrzwia zamontował? :zalamka:

Nie były pasowane na zwykłe panele, bo to różnica trzech, czterech mm... A tu od dolnego krańca futryny do podłogi jest ze dwa cm...Miał być parkiet?

Pod tym brązowym skrzydłem widać płytki podłogowe w przedpokoju czy łazience? Też nie do tych płytek pasowana była futryna...

Link do komentarza

To był stan surowy a później moja ekipa kładła podłogę. Niestety nikt nie podpowiedzial o wylewce tylko położyli winyl i wsio.. Płytek nie ma. Teraz nie wiem jak to zamontować. Najgorzej bo podłogi nie ściągnę bo już meble są częściowo pod sufit ehh. Dlatego pozostaje tylko próba zamaskowania. Skopana robota. Wylewka na 2cm by załatwiła sprawę albo jakiś korek pod panel. Nie wiem teraz jak to zamaskowac. Może macie jakieś rady? 

Jedno zdjęcie to drzwi zewnętrzne od środka a drugie to drzwi balkonowe, okno i jest szpada po prostu z folią itp. Wygląda to mało ciekawie niestety. Silikon, guma, może wyciąć z listew przypodlogowych coś? 

Link do komentarza

To okno balkonowe czy drzwi? Mają one jakiś próg?

Weź zdemontuj ościeżnice i osadź ponownie a szczelina jaka pozostanie na górze zamaskujesz w jakiś sposób, np dokleisz 2 cm styropianu i zaciągniesz go klejem. Nie widzę prostszego sposobu aby to poprawić.

Co do wylewki to sobie ją daruj, no chyba że masz za dużo kasy do pozbycia się :) 

Link do komentarza

Zdjęcie 1 to drzwi z progiem. 

Zdjęcie 2 to szerokie okno balkonowe (szczelina między podłogą a nim - wystaje troche podkładu paneli)

 

Dokładnie na wylewkę już za późno i kasy brak na takie zabawy, do tego szafa komandor już stoii 

 

Hmm liczyłem na jakiś mniej inwazyjny pomysł deontaż ościeżnicy pewno by rozwiązał problem ale tego samego z oknem już nie da rady zrobić niestety. Chyba pozostaje kawałek gumowej taśmy :'D chociaż zastanawiałem się czy może to jakoś poakrylować czy silikon czy wcyiąć kawałek z listwy i dokleić. Cholera tragedia z tym.. 

Link do komentarza
11 godzin temu, Kamil Miłkowski napisał:

Zdjęcie 2 to szerokie okno balkonowe (szczelina między podłogą a nim - wystaje troche podkładu paneli)

To okno nie jest czasami nie otwierane? Bo jak już wcześniej pisałem nie widzę futryny.

Jeżeli jest to fix to możesz to estetycznie zakryć/zamaskować listwą przypodłogową pcv dobraną pod kolor ramy okna, a w szczelinę wcisnąć kawałek styropianu lub piankę montażową.

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Parking ma dużo większą wytrzymałość na ściskanie niż Termo fundament... zatem musi być twardszy... Przecież one mają zasadniczo różne docelowe zastosowanie...   TERMONIUM fundament:        
    • W opisie mam tak  Czyli nie ma różnicy czy zastosuje ten czy który mam obecnie eps200 parking w sumie wygląda on mi na lepszy dużo twardszy , ale tamten dedykowany do fudamentu więc jestem głupi z tego ale to i to EPS ... 
    • Kiedy właśnie o to chodzi, żeby sufit podwieszony był zupełnie niezależny, niezwiązany z tym stropem drewnianym, obitym OSB...   Do stropu drewnianego, przez płytę OSB przymocujesz zaczepy do swojego sprzętu sportowego... Będzie on narażone na drgania, przeciążenia, uderzenia przy mniej, czy bardziej intensywnych ćwiczeniach - tak jak ostrzegają wyżej koledzy... Na stropie betonowym może nie bardzo odczuwalne byłyby te ruchy i nie powodowałyby drgań, które spowodują pękanie podwieszanego sufitu z płyt g/k na połączeniach płyt g/k... Jeśli zrobisz wg Twojego planu - czyli sprzęt podwieszony poprzez sufit z wykończeniem g/k - na 100% w krótkim czasie będzie zarysowany sufit... właśnie na połączeniach płyt g/k...   W poprzek pokoju dasz gęściej profile CD60 - co 30 cm - i to powinno mechanicznie wytrzymać obciążenie płytami g/k... będzie sobie wisiał, przecież niczym dodatkowo nie obciążony, a przez otwory, o których pisałem wcześniej, niezależnie od podwieszonego sufitu, umocujesz sprzęt do belek obitych płytami OSB... sprzęt będzie sobie działał, ale nie oddziaływał na g/k... Można pomyśleć o stelażu krzyżowym, ale wydaje mi się, że przy niespełna 3 metrach szerokości pokoju, będzie to przerost formy nad treścią... Jak masz wielkie wątpliwości co do ciężaru podwieszonego sufitu, to (nie wiem co na to powiedzą koledzy) można zastosować PŁYTĘ G-K SPECJALNĄ 2600x1200x6,5MM PRO FLEXI NORGIPS...     No, ja tak bym zrobił... prosty, jednopoziomowy, gęstszy  stelaż, płyty 12 mm, otwory na montaż sprzętu wprost do drewnianego stropu...   Jeszcze uwaga:   Płyta nie powinna się o ścianę opierać - ona ma wisieć na stelażu... przy profilach CD60 zamocowanych co 30 cm, będzie wisieć na pięciu profilach...   Płyta ma 260 cm długości, więc i  tak będzie jeszcze połączenie na jej szerokości do tych 290 cm pokoju...   Będzie miało co pękać - w razie drgań i ruchów stropu...  
    • Nie bardzo rozumiem o co pytasz. Przecież każdy styropian przepuści wodę. Nie widziałeś nigdy tonącego styropianu? Długo zanurzony w wodzie nasiąknie jak gąbka. Może chodziło o styrodur fundamentowy XPS?
    • Dalej nie bardzo rozumiem sens dawania OSB. Jak to "będzie wszystko w powietrzu"? Nie będzie oparcia na ścianach bocznych? Ja zwyczajnie pytam bo jakoś nie mogę skojarzyć takiego systemu, chyba takiego nie widziałem.   Zakładając jednak, że OSB jest niezbędna, to oczywiście, że należy przykręcać płyty g/k, a nie przyklejać. Klei się w sytuacji gdy nie ma do czego przykręcać. Bo kołkowania nie daje się tak gęsto jak wkręty, no i kołki tylko w miejscu "placków". Inaczej, gdyby kołkować puste przestrzenie, to wkręty kołków naciągną i zdeformują płaszczyznę płyty, a wtedy powierzchnia by falowała. Na płycie OSB falowanie nie grozi.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...