Skocz do zawartości

System montażu przgrody szklanej mocowanej do ziemi


Recommended Posts

No to opisz...

 

Może podasz jakieś szczegóły, jakiś z grubsza plan, odległości, lokalizację pomiędzy budynkami, jakiś zarys konstrukcji tego przejścia i posadowienia budynków... trzeba przecież nawiązać/związać to przejście z budynkiem, jakieś fundamenty pod szklane ściany...

Zadaszenie tego przejścia też szklane? Przejście ma być szczelne i ogrzewane?

Link do komentarza

Przejście to ma mieć wymiary 12 m długości, 3 m szerokości i 4 m wysokości. Szklane panele o grubości 11cm. Zadaszenie również szklane, tak ma być szczelne i ogrzewane. Jeśli chodzi o zarys konstrukcji tego przejścia - o to właśnie się pytam. Nie jestem na budownictwie, zadanie jest z całkiem innego przedmiotu. Bardziej skupiamy się na tej przegrodzie - także posadowienie budynków dowolne...Jakkolwiek brzmi to zadanie, będę wdzięczna jeśli będziesz w stanie mi wytłumaczyć sposoby montażu takich przejść szklanych...

Link do komentarza

Teraz sama widzisz o ile więcej wiemy po tej wymianie postów...

 

Tutaj Ty - jako projektant - możesz sobie najróżniejsze formy wymyśleć, a o montaż niech martwi się konstruktor :icon_mrgreen:

 

Co dizjner ma na myśli pisząc:

44 minuty temu, student1 napisał:

Szklane panele o grubości 11cm

Jest to płyta szklana o tej (:icon_eek::icon_rolleyes:) grubości, czy też rama stalowa/aluminiowa wypełniona szybą zespoloną? Czy coś innego?

 

 

Link do komentarza
1 minutę temu, joks napisał:

.piankę montażową i sylikon

:icon_mrgreen:

No widzisz - próbuję wydobyć jakieś dane i powoli, powoli wyciągam...

Gdyby ta moja szklana kula nie zaszła mgłą, wiedzielibyśmy jeszcze więcej...

 

Np. wysokość 4 m... Wiadomo, że dach nie może być poziomy, musi być parę procent spadku, więc gdzie te cztery metry ma być - maksymalnie wewnątrz czy też maksymalna wysokość?

 

Generalnie chyba konstrukcja stalowa, ramy, zachowanie marginesu na rozszerzalność materiałów, wypełnienie szkłem...

Link do komentarza
5 godzin temu, Budujemy Dom - porady budowlane i instalacyjne napisał:

Nijak mi to sensu nie daje.

:icon_eek::icon_rolleyes: to znaczy... :icon_rolleyes:???

 

5 godzin temu, Budujemy Dom - porady budowlane i instalacyjne napisał:

Nijak mi to sensu nie daje.

Mi też :bezradny:

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • To błąd i nieznajomość tematu. Beton jest ok Jak dasz samą folię na chudziaka to po kilku latach zgnoisz styropian, stracisz izolacyjność cieplną posadzki. Większe rachunki za ogrzewanie wyrównają sknerstwo, czyli  brak papy, pozorna  oszczędność na papie termozgrzewalnej, dyfuzja  ci dokopie.   To daj samą folię bez styropianu, wtedy zaoszczędzisz już na maxa. Jak dziecko we mgle.    
    • Powinien Pan wnieść do sądu wniosek o przywrócenie posiadania tegoż przejazdu. Bez znaczenia czy był on prawny, czy bezprawny – naniesiony na mapy, czy nie – szereg lat używany jako przejazd stanowi o posiadaniu, a jego zagrodzenie daje Panu prawo żądania przywrócenia stanu poprzedniego.
    • I przegród "ruchomych".  Bo najwięcej ciepła spiernicza "powierzchniami wspólnymi". Chociażby klatką schodową. Drzwiami i oknami.
    • Nie tylko wylewka oddaje wilgoć, ale i przyjmuje. Chociażby z powietrza. A jeśli położyłeś na nią styropian w folii, to na folii się skrapla i nie odparowuje. Stąd kształt mokrej plamy. Kiedy to robiłeś, znaczy chudziak i wylewkę? Czy ten piasek pod chudziakiem był suszony?
    • Jeżeli istniejąca izolacja i kołki przeniosą ciężar następnej warstwy to ok. Klasa A – domy jednorodzinne zużywające rocznie mniej niż 63 kWh energii na m2 oraz bloki i kamienice z wynikiem poniżej 59 kWh.   Zastosowanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła – dzięki temu można uniknąć „uciekania” ciepła przez wentylację, co może powodować duże straty na ogrzewaniu,   Dodać odatkową izolację przegród zewnętrznych, lub wykonanie ocieplenia materiałem o bardzo dobrych parametrach (w przypadku budynków nieocieplonych) – czasami wystarczy ocieplić stropodach wełną lub wybrać styropian grafitowy, aby znacznie zmniejszyć zapotrzebowanie roczne,   Dodać instalację fotowoltaiczną na dachu – to jeden ze skuteczniejszych sposobów na obniżenie współczynnika EP nawet o 30%, a zaletą takiej inwestycji jest mała inwazyjność i możliwość przeprowadzenia prac nawet, gdy wszystkie prace budowlane i wykończeniowe zostały zrealizowane.   Wymiana stolarki itd.   Trzeba zrobić Audyt, czyli dowiadujemy się jak jest teraz, a następnie doprojektować zmiany, które wpłyną na polepszenie  klasyfikacji energetycznej tego budynku.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...