Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

Recommended Posts

Gość Prababka
4 godziny temu, Gość Praprababka napisał:

Zabawa ludowa / 35

się porobiło:),jest test na uwagę dla prowadzących aukcję :)

22-80zł poproszę :)

 

TAT-wiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Prababka

Mamy nadzieję na dobry dzień:)

zabawa ludowa jest w tej chwili wylicytowana przez Pra-prababkę:)

 

TAR-cia,wiem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kasti
19 godzin temu, uroboros napisał:

7. Zasznurowana - 35,

 

23. Ledowy las - 50,

 

 

22. Poczytaj ze mną - 75

 

:)

7. Zasznurowana - 50,

 

23. Ledowy las - 60,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kasti

i praca Żeluni za 45. Nr 33

 

Wszystkie nowe kolezanki i nowych kolegow zapewniam, ze prace Żelki sa mega wyjatkowe i warto sie o nie policytowac :)

Pozostałych znajomych chyba nie musze przekonywac?:icon_cool:

 

a wiec......lecimy z tym koksem

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Gość Kasti napisał:

i praca Żeluni za 45. Nr 33

 

Wszystkie nowe kolezanki i nowych kolegow zapewniam, ze prace Żelki sa mega wyjatkowe i warto sie o nie policytowac :)

Pozostałych znajomych chyba nie musze przekonywac?:icon_cool:

 

a wiec......lecimy z tym koksem

 

 

Prace Zelci tak jak Prace Dzieci z Ogniska Marymont wykonane sa SERCEM ( piekne i niepowtarzalne ) , kazdy   musi miec przynajmniej jedna taka prace w swoim domu :) .  Zachecam do licytowania !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Gość Kasti napisał:

Wszystkie nowe kolezanki i nowych kolegow zapewniam, ze prace Żelki sa mega wyjatkowe i warto sie o nie policytowac :)

Pozostałych znajomych chyba nie musze przekonywac?:icon_cool:

Nas zaliczasz do tych starych czy nowych? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Żelka
1 godzinę temu, Gość Kasti napisał:

i praca Żeluni za 45. Nr 33

 

Wszystkie nowe kolezanki i nowych kolegow zapewniam, ze prace Żelki sa mega wyjatkowe i warto sie o nie policytowac :)

Pozostałych znajomych chyba nie musze przekonywac?:icon_cool:

 

a wiec......lecimy z tym koksem

Tarcia kochana Ty moja! powalcz jeszcze troszkę, please, bo Jagoda wcześniej tą pozycję za 50 licytowała. 

1 godzinę temu, Gość Kasti napisał:

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Gość Kasti napisał:

i praca Żeluni za 45. Nr 33

 

Wszystkie nowe kolezanki i nowych kolegow zapewniam, ze prace Żelki sa mega wyjatkowe i warto sie o nie policytowac :)

Pozostałych znajomych chyba nie musze przekonywac?:icon_cool:

 

a wiec......lecimy z tym koksem

 

 

Praca nr 33: Tutaj mamy stan zaktualizowany 50 zł Jagoda 51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2018 o 02:46, Gość pauka napisał:

Christmas tree - 60 zł, pozdrawiam :)

To ja poprosze Christmas tree za 65 zl. ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukam tej torebeczki z uśmiechem i nie widzę :bezradny:- instrukcja użycia jest załączona? Może jakaś wizualizacja?

Na próbę- poproszę jeden uśmiech instant :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bpis

Halo, halo, jest tu kto?

Ludzie - 3 dni do końca licytacji, a tu prawie nic się nie dzieje!!:zalamka:

 

Poproszę o: 5. Gile widoczne na milę - 30zł :smile:

(Wybacz, Tar :), ale pasują do mojej sowy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maciejka2

Witam :D

Cieszę się, że Was odnalazłam :)

To może poproszę...pudełeczko "pora na herbatkę" za 50PLN.

Maciejka2

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kasti
17 godzin temu, Gość bpis napisał:

Halo, halo, jest tu kto?

Ludzie - 3 dni do końca licytacji, a tu prawie nic się nie dzieje!!:zalamka:

 

Poproszę o: 5. Gile widoczne na milę - 30zł :smile:

(Wybacz, Tar :), ale pasują do mojej sowy)

no dobra to wezme te Gile za 50 zł.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

22 godziny temu, TV BudujemyDom napisał:

Dodajemy nowy fant:

:yahoo: Uśmiech Instant - każdy uśmiech 5 zł

 

22 godziny temu, uroboros napisał:

Szukam tej torebeczki z uśmiechem i nie widzę :bezradny:- instrukcja użycia jest załączona? Może jakaś wizualizacja?

Na próbę- poproszę jeden uśmiech instant :)

 

To ja dwa uśmiechy daję :D:D

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kasti
Dnia 13.12.2018 o 13:02, retrofood napisał:

Nas zaliczasz do tych starych czy nowych

Dnia 13.12.2018 o 13:22, Gość Żelka napisał:

Tarcia kochana Ty moja! powalcz jeszcze troszkę, please, bo Jagoda wcześniej tą pozycję za 50 licytowała. 

 

 

sie robi, sorki Jagodko 60 zł. za Żelciowa prace nr 33

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, TV BudujemyDom napisał:

Mmelisa :) Wspaniale widzieć starą gwardię aukcji. 

Tez sie ciesze :D 

 

Edytka, nastepnym razem przez messenger klikaj, bo "tam" malo kiedy zagladam... Przyznam szczerze, ze weszlam dzisiaj z ciekawosci zobaczyc czy nie ma aukcji...bo pamietam, ze zawsze przed swietami byla :D

 

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, yaco181 napisał:

Witajcie!! Wreszcie Was znalazłem.

Poproszę od 1-5 po 100zl :)

 

Co jest..Spicie?? Poproszę jeszcze 31 i 35 po 50zl 

 

Yaco Ty to masz wejście:yahoo:

Prawdziwe trzęsienie na aukcji....WIELKIE DZIĘKI!!!!!!

Robi się bardzo ciekawie:santajump:

 

Yaco - chyba myślami akurat dziś tu przyciągnęłam:27_sunglasses:,

 

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mmelisa napisał:

Tez sie ciesze :D 

 

Edytka, nastepnym razem przez messenger klikaj, bo "tam" malo kiedy zagladam... Przyznam szczerze, ze weszlam dzisiaj z ciekawosci zobaczyc czy nie ma aukcji...bo pamietam, ze zawsze przed swietami byla :D

 

Mmelisko szczerze mówiąc liczyłam na to, że stara gwardia aukcyjna zerknie tam i tu trafi

4 minuty temu, yaco181 napisał:

Szukalem Was na muratorze. Myslalem, ze w tym roku nic nie ma, a tu prosze :)

 

Tak jak napisałam wyżej...bardzo liczyłam, że stali bywalcy tam zerkną...dzięki>:(

  • Lubię to 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, yaco181 napisał:

Witajcie!! Wreszcie Was znalazłem.

Poproszę od 1-5 po 100zl :)

 

Co jest..Spicie?? Poproszę jeszcze 31 i 35 po 50zl 

 

Kochani! YACO181 dociera na aukcję. Co za radość :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bpis

No tak...

yaco181 wpadł jak burza i pogodził wszystkich...

 

W takim razie poproszę o: 13. Ptasi boks (22 cm x 9 cm x 3 cm) - 50 zł. 

 

Nawiasem mówiąc, miałam nadzieję na zażartą bitwę o fanty w większym gronie, a wychodzi na to, że gdyby nie goście z FM - licytacja prawie stałaby w miejscu.

 

Koledzy z forum BD - spróbujcie powalczyć - naprawdę warto pomóc dzieciom, a prace są cudne!

(Ot, takie małe wjeżdżanie na ambicję tuż przed końcem aukcji B|)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Gość bpis napisał:

 

Koledzy z forum BD - spróbujcie powalczyć - naprawdę warto pomóc dzieciom, a prace są cudne!

(Ot, takie małe wjeżdżanie na ambicję tuż przed końcem aukcji B|)

Moze kazdy czeka na ostatnia chwile ;) i wtedy zacznie sie walka , bo  prace Dzieci sa przesliczne ( piekniejsze niz na zdjeciach )  z poprzednich Aukcji sama  mam ich spory komplecik ;) w domu .

Licze na to , ze jednak nie tylko FM badzie walczylo do konca o sliczne fanty i jeszcze przed koncem licytacji pojawia sie inne " duszyczki " .

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, TV BudujemyDom napisał:

Forumowicze wszystkich forów i grup budujących - ZAPRASZAMY!!!

 

Panie i Panowie o wielkich sercach .....przybywajcie, zobaczcie i zalicytujcie....To naprawdę wprawia w najlepszy nastrój przedświąteczny .... :santajump:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oooo nie nie nie nie yaco181 te bombeczki musze miec dla moich corek :p

1. Wróbelek Elemelek – 110zl

2. Sowa "Mądra głowa" - 110 zl

 

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Gość bpis napisał:

 Koledzy z forum BD - spróbujcie powalczyć - naprawdę warto pomóc dzieciom, a prace są cudne!

(Ot, takie małe wjeżdżanie na ambicję tuż przed końcem aukcji B|)

Robim co możem. Ale dzięki! Może  zajrzę znowu na forum M.? Tylko tytuł mi zabrali to teraz jak jaki goły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wróbelek Elemelek

Wróbelek Elemelek to była moja ulubiona bajka z dzieciństwa. Daję 125 zł!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×